Het " ik kan niet slapen" topic

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Bah SYRV, dat is ook absoluut niet fijn.. Hebben jullie het nog een klein beetje kunnen uitpraten voor jullie gaan slapen? Of 'slapen' jullie nu even apart? Hoop dat het ook jou lukt de boel heel even net genoeg los kan laten zodat je iig iets kan slapen.. Zo te zien heb je een klein mannetje en die zal ongetwijfeld morgenvroeg weer om zijn mama roepen.. Dikke knuff voor jou!

2. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    En als je er over wilt praten, gooi je het er hier gewoon lekker uit! Dat lucht misschien ook ontzettend op!

3. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    @ SYRV: Dat is zeker niet leuk! Het kan soms zo moeilijk zijn als je elkaar niet begrijpt en niet begrepen word!

4. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Helaas gooit een maagzuuraanval hier roet in het eten, of zal ik zeggen in het slapen... Net dus weer wat melk gedronken en eierkoek gegeten... Ik hoop dat ik snel opknap en weer verder kan tukken!

5. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Dat hoop ik ook voor je!

Ik ga nu ook een poging doen. Goedenacht!

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Werkt een eierkoek dan? Oh., sorry... Goedemorgen!

7. Ik ben gister héél vroeg naar bed gegaan, omdat we vandaag al om half 9 de deur uit moeten, en dat trek ik echt niet als ik slecht geslapen heb.. Kon niet slapen natuurlijk, tegen half 2 begon ik een beetje weg te zakken.. Goed, de deur tussen de huiskamer en de gang sluit niet meer, de scharnier zit verkeerd, geen idéé hoe ik dat terug moet krijgen (niemand in m'n omgeving die er wel verstand van heeft :p) dus de kat kon naar boven.. Die heeft van kwart voor 2 tot kwart over 2 voor m'n slaapkamerdeur zitten mauwen :x Ik ben uit bed gestapt en heb 'm naar buiten gegooid, grrrrr. Maar goed, uiteindelijk was het dus half 3 voor ik kon gaan slapen, en om half 8 ging de wekker weer :( Hoe doen jullie dat eigenlijk? Slikken jullie iets voor extra energie oid? Ik heb die tabletten van Dextro wel, die helpen wel wat, maar ik hoop eigenlijk op een wondermiddel ;)

8. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hij is boos naar zijn eigen huis gegaan vannacht, en hij weet hoe verschrikkelijk ik het vind om met ruzie uit elkaar te gaan:(. Maar goed heb gelukkig nog even kunnen slapen. Bedankt voor je lieve reactie;)

9. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    @Arual: Is het nog gelukt? Waarom kan je niet slapen?

10. Leo85

Leo85 Niet meer actief

@SYRV wat vervelend, hebben jullie het inmiddels bijgelegd?

@2xtante in principe is er bij mij niks aan te doen, moest in begintijd elk jaar 3 wkn stoppen, kijken of lijf het zelf overneemt.. Maar dat zit er bij mij niet in :D ach ik weet niet beter en heb mijn leven zo ingedeeld dat ik er weinig last v heb :)

11. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ooo, dit wa een beetje een gekke vraag nadat je aangegeven had dat je je verhaal niet online wilde zetten. Het forum deed wat raar bij mij vanmorgen, heb 2 pagina's gemist en lees dat nu pas! sorry!

Hoop dat de ruzie i bijgelegd en met jou wat beter gaat Arual!

12. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    @ 2xtantein1week: Ik viel uiteindelijk rond kwart voor vijf in slaap. Om zeven uur ging mijn wekker. Ik werd wakker. Kroop terug mijn bed in. Val ik weer in slaap. Dom! Dus uiteindelijk heb ik me verslapen, maar wel nog een uur extra slaap erbij aan geplakt! Hopelijk komende nacht een betere nacht voor mij!

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Dames het is weer bijna zo ver!

14. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Jep buuv tijd om lekker te gaan slapen ! ;) Zal ff weer zand bestellen :D

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Of een zooi rennies.. Scheelt ook :)

16. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ik geloof dat ik wel ga slapen deze nacht. Heb een nare dag gehad, voelde me erg eenzaam enzo dus heb wat uilbuien gehad. Die putten me altijd erg uit, dus hoop dat ik flink ga slapen. Heb mijn medicatie al genomen en wordt al wat dufffffff.
    Hoop voor jullie ook op een goede nacht!

17. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Oh... Het zou fijn zijn dat je zou slapen, maar vibd het verdrietig dat je je eenzaam voelt.. Knuffel!

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Iedereen veel succes! Ik ben er van overtuigd dat ik hier nog wel een tijdje zit. :D

19. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    zal ik dan maar een (rubberen) hamer naast jullie bed leggen hihi

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

He meiden,

Hier iemand die wel zo gaat proberen te slapen, maar veel te laat voor het lijf. Heb zere buik van sterilisatie en nu is shannon ziek en verschrikkelijk plakkerig. Heb dus vanavond maar de cupcakes gemaakt voor colins verjaardag zaterdag. Zie op tegen morgen weer een meisje wat aan mij plakt en dus ook druk op mijn buik geeft. Morgenavond opruimen/versierden/inppakken etc. Morgen ook naar dokter met shannon ik demk keelontsteking nl. En ondertussen probeer ik te genezen want de hechtigsplek doet echt veeeeeel pijn. Bah bah bah. Ben uitgeput en moet nog twee dagen.. zo ben blij dat ik het even kwijt ben..

Deel Deze Pagina