Ok, ben nu de laatste die gereageerd heeft op alle topics van de eerste pagina. Zucht, hoe sneu.. Ben klaarwakker..
Hier meld zich nog een die niet kan slapen pff ben na lange tijd vandaag weer de hele dag op de zaak geweest en zit daar de hele tijd over na te denken en de tweeling die op komst is. Afwisselend van elkaar bahhh balen. En jullie?
werken... tweeling ahhh!!! hoever ben je?? ik ga vaak welleens een warm glaasje melk halen en rustig op drinken...vaak val ik daarna wel weer in slaap
Ja 29 weken precies vandaag. Ik heb net twee boterhammen op had zo een honger. Ga zo idd ff dat glaasje melk proberen al hoewel een snurkende man naast je ook niet echt meehelpt haha. Gelukkig moet hij eruit rond 5 uur voor werk. Wat houd jou wakker?
werk... 29 weken ahh zal je wel een flinke bol hebben gaat het goed met de twee?? snurkende mannen wat een drama, hier ook zo'n ven die 's nachts de bomen aan het omzagen is...heb hier van die gele oordoppen, echt wat een uitkomst zeg!
Ook al het werk? Het is wat. De Beebs maken het goed zijn ook lekkervaan het trappelen en doen nu. Het word morgen een lange dag. Helpen die dingen nou echt? En waar koop je die gewoon bij de drogist?
ja nou je moet wel die gele kleintjes kopen want ik heb ook van die oranje dingen en die helpen niks!, ik zal het merk eens opzoeken maar het werkt echt!
Ik dacht altijd dat die dingen niet hielpen maar toch wel. Is goed hou dit topic wel even in de gaten.
`Ja naja bij mij wel, misschien bij een ander niet maar ze zijn zo klein dat ik ze er helemala in prop haha...maargoed bedrijven hebben ze ook wel op het werk voor bescherming, ik heb ze dus gekregen maar zal wel ff voor je kijken. Ik hoor nu zelfs zn wekker niet eens meer...de kleine wel weer gelukkig
hahaha moontje het was vanacht wel duidelijk dat je niet kon slapen . Hopelijk van al dat lezen en reageren wel moe geworden?. Normaal als ik aan het einde van mn nachtdienst op zp kijk staan er maar 3 reacties van de hele nacht. Nu zag ik overal moontje staan hahaha.
Heb amper geslapen, ben dood en doodop.. Mijn man was om kwart over vier thuis, dus als het aan hem ligt wordt ie rond 12 uur wakker, maar helaas voor hem gaat hem dat niet worden.. Deze gruwelijke nacht doen we samen.. Gooi hem er rond tien uur uit en ga dan zelf even liggen.. Moet er niet aan denken dat de bevalling zo begint ben echt kapot..
Ik werd trouwens vanmorgen wakker van Eef die " we zijn er bijna, we zijn er bijna" aan het zingen was.. Dus er is in ieder geval een iemand hier goed wakker!
Nou ik zie hier dat meer dames niet goed kunnen slapen. Ik lig ook al een aantal nachten wakker. Ik ben nu op de helft en ik kan nu al niet meer goed liggen. Wel fijn dat ik nu weet dat er een topic over geopend is, kan ik snachts altijd nog hier komen kletsen.
ik kon ook niet slapen heb van 12 tot 4 wakkergelegen was allen te lui om hier te komen de woonkamer is altijd zo koud !
@Moontje: Wat beroerd voor je zeg! Lig je nu weer plat? Die nachtmerries zijn ook echt niet leuk, balen zeg. Ik heb dat ook een tijd gehad, nu ff niet. Maar heb toen de tio gegeven om voor je gaat slapen te bedenken wat je wilt dromen. Er zijn mensen die dat kunnen sturen en dus niet meer de enge dromen hebben, maar de fijne die ze zelf bedacht hebben. Misschien vind je het onzin, maar wie weet ga je het proberen... STerkte hoor, de laatste loodjes!