Een bad vol m&m's dat is een droom van iedereen, Teminste van mij wel. Dank je wel trouwens, ik krijg nu zin in m&m's maar heb ze nu niet in huis
Serieus, om 12 uur kwam ie zijn bed uit, ik ben er meteen ingedoken en om een uur ging die klote telefoon weer.. Zegt ie ook nog dat ik morgen nog genoeg tijd heb om te liggen.. Klojo.. Heb vier uur geslapen vanacht.. Hij meer dan acht uur..
Hier nog 1. Zou er doorlig plekken van krijgen hahaha. Zo eens even eten maken. Zal er moeilijk bij kunnen na die zak croky bolognese van vanmiddag.. slecht ik weet het hahahaha!!!
Lekker! Wij gaan nu spaghetti met zelfgemaakte bolognese saus eten, mijn lievelingskorstje heeft ie voor me gemaakt, maakt weer iets goed
Klinkt ook lekker. Hier aardappelen met slavinkje en rode bietjes. Daarna nog ff wandeling maken met Kane. Heb ik toch nog beweging gehad vandaag lol Wel lief van hem idd. Hier een teleurgesteld menneke omdat zn cluppie verloren heeft
Meiden, ik ga een poging doen! Als het niet lukt, zal ik vannacht ook niet weer de mogelijkheid hebben om online te komen, dus dan is dit het voor vandaag! Hopelijk kunnen jullie allemaal slapen, en dromen over een bak vol M&M's! Wat een top-idee, ik ga het vannacht uitproberen! Liefs
Ik ga ook maar een poging doen.. Zit hier de hele avond al emotioneel te zijn.. 3 jaar geleden braken rond 01:30 m'n vliezen en begon het allemaal.. Bizar dat het zo snel gaat allemaal! Kan m'n slaap goed gebruiken want ik heb afgelopen nacht véél te weinig geslapen omdat ik uit ben geweest, vanavond natuurlijk druk geweest met slingers en ballonnen ophangen, en morgen (en eigenlijk ook de rest van de week) ook weer druk druk druk.. Welterusten allemaal!