Goede nacht! ook ik kan niet slapen! Al weken last van hoofdpijn door oververmoeiheid, om half 9 na bed & nu alweer wakker.. Dus morgen wéér een dag hoofdpijn Pfff beautevil voetbal gekeken? Kijk je echt fanatiek of voor de gezelligheid?
@ moontje, bij mij zit het wel iets anders. Ik heb een baarmoeder afwijking, dus de baby zit klem. ik heb 24 uur per dag pijn en kan bijna niet meer lopen, zitten en staan! Dus waarschijnlijk wordt de baby met stipt 37 weken gehaald, alleen is de kans heel klein dat ik het ga halen. Ondanks de groeiachterstand kiezen ze dit keer hopelijk weer voor mama, want die is echt op! Fijn dat jij nog zo lang loopt!! @ 2xtantein1week; nou ik heb nog een bijna 2 jarige peuterpubertje rondhupsen. Echt rusten gaat niet zo. Wel lig ik bijna heel de dag, maar toch ben ik heel de dag met mijn zoontje bezig. Maar goed ook, want anders wordt je een beetje gek. hihih! Maar vannacht is het weer bingo!
Jazzlyn, dan heb ik je toch verward met iemand anders, sorry! Jeetje.. Is dit dan je tweede kindje? Hoe lang weten ze al dat je dit hebt? Ik was 32 wk toen ik erg ziek werd, de hoop was toen dat ik week 34 zou halen.. Rot nacht gehad, gisteren echt verschrikkelijke ruzie gehad met mijn man, veel taken komen nu op zijn rug neer en hij is echt op.. Ik slaap veel ( moet ik ook..) en hij maar wachten tot de kleine nu eindelijk komt.. Hij heeft mij ziek gezien, angst of alles wel goed is met de beeb, verzorging voor Eef.. Is allemaal niet niets. Waar ik wel pissig om ben is dat hij me verweet dat ik hem nooit bedankte, nu is mijn man aan een kant zo goed als doof en moet ik hem ondertussen recht in zijn gezicht aankijken wil ik het zeker weten dat hij iets hoort.. Hij mompeld regelmatig ja terwijl hij niet eens hoort wat ik zeg en dan krijg ik later bet verwijt dat ik niets gezegd heb.. Hij moet eigenlijk weer terug voor controle naar het ziekenhuis, maar hij is er heilig van overtuigd dat ze hem toch niet kunnen helpen en hij schaamt zich om een gehoorapparaat aan t schaffen.. Ze konden hem niet helpen toen hij een kleuter was, maar misschien zijn ze al veel verder en kunnen ze nu wel wat.. Gelukkig hebben we het nog wel uitgepraat, maar was met mijn hormoontjes helemaal over mijn toeren, dus heb ik echt beroerd geslapen... Ga dadelijk nog wel ff liggen... Fijne dag allemaal! Hebben jullue het klokje vooruit gezet?
Heej Honeyy, nee kijk gewoon mee voor de gezelligheid haha. Zo gezellig was het niet want Twente speelde beroerd . Hubby had toch wel sleutels bij zich en kon op tijd slapen. Ben nu wel brakjes dus ga zo lekker in de tuin zitten met een goed boek . Hoe is het met je hoofdpijn? Heb je nog een beetje kunnen slapen ?
Hi, hoe is het hier? Zijn er nog mensen wakker? @Moontje: Wat balen dat je zo'n ruzie hebt gehad! Gaat het al wat beter? Jammer dat je man niet naar het ziekenhuis wilt! Het zou voor hem zelf ook zoveel fijner zijn als iemand heb zou helpen! Lijkt me vreselijk om zo weinig te horen! Ik heb een nestje op de bank gebouwd. Nog steeds beroerd, als is mijn keelpijn wat minder. Mn stem is nog wel heel slecht en ik hoest mijn longen uit mijn lijf. Net zo'n hoestbui gehad dat ik er van ging kokhalsen, kreeg het zo benauwd. Mn man werd er helemaal wakker van(normaal slaapt hij gewoon door als ik hoest of hij draait zich alleen om) en hij moet er morgen nog vroeger uit dan normaal. Normaal is voor hem half 6, dus wil hem eigenlijk wel graag lekker laten slapen. Ben dus maar op de bank gaan liggen, op en onder een slaper dekens in hoop hier lekker te kunnen slapen en mijn man niet te storen. Maar tot nu toe is het hoesten, hoesten, hoesten. Ga het zo toch maar weer proberen, maar ben er bang voor.. Gelukkig heb ik een leuke avond gehad, lekker bij mijn ouders geweest, helemaal leuk! Nu nog slapen zou fantastisch zijn!
En ik ben er ook weer bij! Lag al vroeg te slapen vandaag, maar net wakker geworden met buikpijn, en ben kotsmisselijk, dus nu lukt het niet meer.. En dat terwijl ik zooo moe ben
ben net gestript! hopelijk komt ze vandaag uit zichzelf en anders word ik vrijdag ingeleid.. heb al wel harde buiken.. ben echt zo emo, erg hoor haha.. mijn bloeddruk was trouwens perfect 140/80! duimen jullie voor ons?
Spannend!! Ja ik duim hoor, totdat ik kramp heb! sterkte, succes en hopelijk snel een mooi kindje in je armen!
ze trekken nu al door naar mijn benen hihi.. of ik wil gewoon te graag.. haha.. en anders vrijdag weer een infuusje om weer terug on topic te komen.. feest!
Bij mij is het de laatste tijd heel redelijk gegaan met slapen, alleen gisteren kroop het er weer even in dat het langer duurde en ik vier keer wakker werd. Maargoed, mag alsnog niet klagen! Nu maar hopen dat ik het kan volhouden..
Ik ben zo ongeduldig.. Arm kind.. Ik las net ook dat strippen vaak pas nut heeft na de 40 wk.. Ik had al wel bijna 3 cm ontsluiting, alles was verweekt en het hoofdje zat helemaal beneden.. Ga dadelijk maar springend ananas eten of zo
Ah, arme moontje. Het zou zo lekker zijn als je het even van je af kan zetten. Misschien is springend annanas eten wel een goed idee. Als het dan niet komt zal je iig lekker slapen. Strippen werkt helaas niet altijd nee, jammer. Mijn mam werd op een gegeven moment om de dag of elke dag, weet het niet zeker en het kwam niet. Maar, het kwam wel 2 uur voor ze ingeleid werd, dus maybe werkt dat wel bij jou...!
Zo.. Ga zo naar bed, weeen zetten niet door haha.. Is al dat gepor voor niets geweest, auw! Mijn man staat ondertussen stijf van de stress, de arme schat! Slaap lekker alvast!