Gestressed valt mee, maar heb nu wel zoiets van of doorzetten, of kappen met die weeen want ik wil slapen, haha...
Wat geweldig moontje!! Gefeliciteerd met je nieuwe schat!! Echt een geweldige naam, maar dat had ik al gezegd Is alles goed gegaan??? Ben benieuwd!! xxx lucie
Wauw!!!! Gefeliciteerd met je kleine meisje! Hoe is het gegaan? Wat heerlijk zeg, dat ze er is! Ik hoop dat alles goed is! Jij bikkel, je hebt een kindje op de wereld gezet! Hoe bijzonder! Ben trots op je! Geniet van je kleine meisje!
Welkom op de wereld Fiene .. En mams, paps en grote zus natuurlijk van harte gefeliciteerd! Wauw echt top!
Uhm.. ik heb gekrijst als een speenvarken.. 5 cm ontsluiting in minder dan twee uur was behoorlijk pijnlijk haha.. Maar bedankt!
Ai, dat klint heftig! Nog grotere bikkel! Hoe is je nacht gegaan? Is de baby gestopt met huilen? Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven?
Hè.. Ze hebben net bij Fiene bloed geprikt omdat ze gisteren veel heeft gespuugd en een beetje kreunt.. Nu zijn ze beneden een gipsbroekje aan het aanmeten.. Over een uur weten we meer, ben er een beetje emo over, ik hoop zo dat alles goed is, ben nu zo bang dat haar iets mankeerd. Mogen dus ook nog niet naar huis..