Ja, Moontje, onze touwtrekker heeft andere dingen aan haar hoofd denk ik. Of ze slaapt sinds de bevalling elke nacht als een roosje! Wat zou dat heerlijk zijn! Hoe heeft iedereen geslapen dan afgelopen tijd?
Ja die Moontje heeft ook lange tijd vaak wakker gelegen dus hopelijk een hoop slaap ingehaald . Hier is er geen probleem met slapen. Raak mn kussen met mn hoofd en ben weg haha! Krijg nu al wel een rond buikje heel onwerkelijk nog. Stiekem ook erg zenuwachtig voor de 20 weken echo volgende week..
Zo, ik kom dit topic even van blz 8 trekken... Ben wel een beetje moe, maar slapen lukt gewoon niet...
Eerst wordt ik wakker gehouden door een hond die zichzelf van voor tot achter nogal luid en duidelijk aan het wassen is (maar als ik er iets van zou gaan zeggen maak ik mn middelste en man wakker dus niet gedaan) Hond eindelijk klaar met smakken en zuchten en doen en ik ben bijna in slaap. Springt mijn man ineens nogal lomp uit bed en gaat naar de wc. Schupt onderwijl de wc brilverkleiner om van Wendy (met trapje er aan) die rammelend op de tegels van de douche een nieuw heenkomen zoekt. Daarna komt man weer het bed in en begint met gapen en zuchten waar ik nog maals 2x van wakker wordt :x Is het eindelijk gedaan begint hij te snurken ARGH! Dus paar klappen uitgedeeld (nouja ok porren dan ) En uiteindelijk ligt meneer op zijn zij en is stil. Weer bijna in slaap en KLEDDER!!! Een spontane flauwvallen van de wcbrilverkleiner van Wendy die blijkbaar net ergens halverwege was blijven hangen ofzo? Weer wakker (en zo geschrokken dat ik bijna aan mijn nagels aan het plafond hang!) en mijn middelste ook die al zuchtend naar de wc gaat... En toen was het 02:55 en was ik wederom klaar wakker en ben ik er maar uit gegaan. Bijna gestruikeld over de wcbrilverkleiner van Wendy die iedereen heeft laten liggen en midden voor de deur in de douche op de grond ligt. Dan ga ik maar vast wat werken oid... website afmaken van klant...uren registratie bij werken... eigen website bij werken. Gelukkig hoef ik me nooit te vervelen. En als ik daar geen werk meer aan heb dan kan ik altijd nog de keuken een sopje geven ofzo BLEGH!
Whahaha wilma.....die mannen...die van mij kan ook zo lomp en luidruchtig zijn. Juist op de momenten dat de draakjes slapen. Nu ligt ie te snurken.....
Ja die van mij vast ook wel weer nu Voordeel is wel dat ik nu een vriendin uit Amerika gesproken heb die ik al anderhalf jaar niet meer gesproken had! Dat is toch wel weer leuk. *gaap* Ga maar aan de thee want slaap heb ik nog steeds niet ook al gaap ik me een ongeluk. En nu dan maar echt aan het werk Over 3 uur staat het gepeupel hier op en kan ik even niks meer doen (buiten tieners dirigeren en koffie zetten voor man lief....zal hij wel nodig hebben denk ik )
@!wilma: je tovert een glimlach op mijnn gezicht haha hier nog iemand die wakker is. Geschrokken door het gegil van zoonlief van 2 jaar.. blijkbaar nachtmerrie.. nu 2 uur later kan mama nog niet slapen en zoekt maar effe afleiding hier Zoonlief droomt inmiddels verder en heeft het over auto's...hahah
Fijn dat jij er om kan lachen! Moet ik weer denken aan mijn middelste. Jaar of 4 a 5 en elke nacht vaste prik; slaapwandelend naar de wc. Alleen die keer was hij enorm aan het huilen, maar ook vast in slaap! Dus ik vraag wat er is. Hij zegt op een heel zielig toontje:"Ik wil die gele..." snik snotter. Dus ik zo van nou ga maar weer lekker naar je bed en dan zullen we morgen eens kijken of jij die gele mag hebben. En hij is opgehouden met huilen en weer naar bed gegaan. Volgende dag wist hij zoals altijd weer nergens vanaf! En ik vraag me nog steeds af: WELKE GELE!?!?!
ik kan ook niet slapen, want zit in de nachtdienst. Heerlijk topic om even te lezen als je zit in te kakken Succes met jullie snurkers, de mijne snurkt ook altijd zo..gelukkig is ie straks naar zijn werk als ik thuis kom en kan ik heerlijk gaan slapen!!!!!
Oh dat vond ik vroeger altijd zo fijn van ploegendienst! Dat enorme grote bed voor MIJ alleen. Overdwars er over heen liggen en lekker zzZZzzzZzzz... Ik heb nog steeds geen inkakker...wel inspiratie. Zal wel met elkaar te maken hebben denk ik.
Heb het vannacht van drie tot zeven uitgehouden (de slaap uitgehouden dan, niet het wakker blijven haha ). Ik denk, ik kom maar niet hier, anders ben ik afgeleid en dan duurt het nóg langer.
Ploegendienst is idd heerlijk. Nja ik heb tegenwoordig geen nachtdiensten meer ivm zwangerschap. Maar vond het heerlijk om als ik thuis kwam in een voorverwarmd bed te slapen haha. Heb ook beroerd geslapen vannacht, zwanger zijn is leuk maar maakt me ook heel onzeker zo af en toe..
zo door het nachtbrake hebben we wel tot half 10 uitgeslapen allemaal mijn zoon van 2 en van 11 maanden ook whoehoeeee
Hoe is het hier? Nog nachtbrakers? Bij mij is het feest begonnen, tijd om zonder slaapmedicatie te slapen... Nu de 2e nacht en ik heb nog geen minuut geslapen Bedacht om vandaag tot 2 uur in bed te blijven, als het niet ging lukken, dan ff eruit te gaan voor thee en afleiding en dan weer te proberen. Dus daar zit ik dan op de bank..
haha, dat valt nog te bezien tante... Hehe.. Ben heel erg moe, maar ka niet slapen want mijn maag is van streek.. En als ik bijna slaap draai ik me om en 'vallen' mijn boobs weer naar de andere kant..... Au!! Waarom kan jij niet slapen?? Las dat het de 2e nacht zonder slaapmeds is? Daardoor dus nog geen ritme gekregen voor die tijd?
Oja, als ik zomaar niet meer antwoord, heb ik ws mijn oogjes eindelijk dicht.. Is te hopen dat we allebei snel vertrokken zijn nu.. Hehe