Het " ik kan niet slapen" topic

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Beroerd hoor, echt niet leuk! Maar jij ben zwanger! Gefeliciteerd! Daar dus zere boobs en een maag die overstuur is van?

Ik slaap al een tijd op slaap medicatie, maar heb dat afgebouwt. Dat afbouwen ging goed, maar nu ik het zelf moet doen lukt het niet meer.. Heb last van slapeloosheid en krijg daar binnenkort onderzoeken voor.

2. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Dan hoop ik maar dat je snel niet meer reageert!!

3. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ben zwanger ja! Is nog erg onwerkelijk, behalve de boobs! Die doen al vanaf het begin mee.. En nu begint mijn maag zomaar.. Net al wat toastjes gegeten en daar knapte ik even van op (bed niet, vol kruimels!) maar merk ik intussen niets meer van.. En die slapeloosheid van jou is ook wat! Hoe lang het je daar al last van? En de oorzaak hebben ze (je) nog niet gevonden? Wat voor onderzoeken gaan ze doen? Stiekem wel benieuwd, lig hier vaak wakker! Of na een half uurtje slapen weer wakker worden en niet meer verder kunnen slapen.... Komt nu miss door hormonen, maar hiervoor niet!

4. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Kan me voorstellen dat het onwerkelijk i! Wel gaaf hoor! ECht super voor je!

Ik heb er zo'n 8 jaar last van, begonnen na traumatische ervaringen. Het slaaponderzoek ik een EEG en het hart wordt bekeken, blijf een nachtje slapen en ze houden alles in de gaten.
    Maar het is meer kijken of er lichamelijk iets is waardoor ik niet slaap, maar daar geloof ik niet in. Krijg het in mn hoofd niet uit, hoe moe ik ook ben, het werkt gewoon door daar.
    Mijn arts was overigens niet heel gezellig hoor, die gelooft er niet in dat ik niet slaap en wil met het onderzoek bewijzen dat ik wel slaap..

5. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Heb jij een oorzaak van je slechte slapen, van voor je zwangerschap? Of weet je het niet. Echt vervelend, slapen is zo belangrijk!

6. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Dussss... Lekker vertrouwen wekt die arts! Dus ze je gaat daar slapen.. Krijg je dan sensoren op je ofzo? Of kijken ze naar je? Daar is natuurlijk geen verdere 'afleiding', dus geen reden om wakker te liggen. Maar je verzin het toch zeker niet? Dan kan dat toch op een andere manier verwoord worden? En moet je nu stoppen ivm je kinderwens?

7. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ik heb veel pijn (gehad) door een chronische aandoening in mijn buik.. Dat was de hoofdoorzaak. Daarnaast kan ik als ik stil lig heeeel goed malen in dat koppie.. Helaas! Sla (sloeg) regelmatig een hele nacht over.. Dag erna functioneer ik prima, maar de dag daarna stort ik in..

8. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hmm, had ik een heel verhaal getypt, gaat mijn computer opnieuw opstarten! :(

Wat voor chronische aandoening heb je dan? Heb je daar niet veel pijn meer aan?
    Ik heb ook sinds mijn 15e buikpijn, spastische darm. Heb daar ook veel van wakker gelegen, maar sinds ik daar therapie voor heb gehad gaat het beter.
    Kon je dan na die ene nacht wel weer slapen of lag je grust nog een nachtje wakker? Beroerd hoor, je hebt je slaap zo nodig!

Ja, ik krijg 16 van die plakkertje op mn hoofd en borst. Dat bedoel je toch? En iets aan mijn vinger voor mijn hart en een kastje om mijn buik. Zie mezelf nog niet echt slapen met al die draden aan mijn lijf, maar ja, dat zien we dan wel weer.
    Was niet zo blij nee met die arts. Had een gesprek gehad met de verpleegkundige, goed gesprek, ze heeft 2 min met de arts gepraat en hij veegt alles zo van tafel en zegt dat ik het zelf creeer in mijn hoofd. Ik denk dat ik niet slaap maar in werkelijkheid slaap ik gewoon 6 uur op een nacht.. Nou hebbeen de afgelopen jaren duidelijk bewezen dat ik niet sliep, ook voor de mensen om mij heen, maar toch ga ik en eigenlijk iedereenbest wel twijfelen aan mezelf. Maar ja, ben regelmatig door mensen thuis gebracht omdat ik eruit zag als een spook en ze dachten dat ik elk moment in zou storten. Om vervolgens naar het plafond te gaan liggen staren..

9. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Meid! Dat is wat hoor!! Dat je zo wakker kan liggen... En lijkt me ook niet echt bevorderlijk werken dat je zoveel draden etc aan je lijf geplakt krijgt! Zoals je ziet, ben ik vannacht voor ik het kon lezen in slaap gevallen.. Gelukkig maar! Ik heb endometriose waar ik veel pijn van had.. Sinds ik zwanger ben is het plots verdwenen!! Heerlijk!! Ik ga weer snel aan het werk en stiekem hopen dat ik vannacht meteen slaap! En jij ook! Heel veel succes met de test! Liefs

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jeetje wat een nare verhalen hier.. En ik maar klagen als het een paar nachtjes niet goed gaat.. :(

11. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Jaaa...ik ben ook weer van de partij...

12. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hihi, mag hoor!

@Tash: Hoe ging het fagelopen nacht? Is het gelukt gelijk te slapen! Wat heerlijk dat het over is met je zwangerschap! Ik hoop dat het wegblijft na je zwangerschap! Is die kans er? Heerlijk hoor dat je nog in slaapgevallen was! Ik gister ook nog even, tussen 6 en 8 ong.. Was er blij van!
    Afgelopen nacht was meer drama, maar kon me wel beter ontspannen en dus wel goed liggen rusten.. Maar slapen zou wel heel fijn zijn nu, mijn ogen zijn zooo zwaar!

13. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    En toen was ik weer wakker :(
    Hier nog meer dames die niet kunnen slapen?

14. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ai, volgens mij was je de enige.. Heb je nog een beetje kunnen slapen?

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja ik ben om 5 uur weer in slaap gevallen.
    Ik slaap zo slecht de laatste tijd, vreselijk gewoon.

16. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik meld me nu al maar vast. Wordt vast een slapeloze nacht na een dag met slecht nieuws..

Ben bekaf maar kan gewoon niet in slaap komen alles maalt me door mn hoofd. Mijn vader heeft een lekkende hartklep, en het gaat niet zo goed. In juni kan hij pas geopereerd worden.

Weet echt wel dat er meer mensen zijn die zo'n operatie moeten ondergaan. Maar de hormonen maken het er me niet makkelijker op. Normaal lig ik om 22:00 al gestrekt en lekker te slapen. Manlief hele weekend aan het werk dus niks om tegenaan te lullen, dus pleur ik het hier maar ff neer. :(

17. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    aah buuffie toch.. wat kut zeg.. waarom kunnen ze hem in juni pas helpen?

hier ook nog wakker Fiene is laat voor haar flesje.. hoop rond een uur erin te duiken..

dikke knuf...

mo

18. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Wat een naar nieuws beautevil! Dat is zeker een erge domper en niet geschikt tijdens zwangerschappen. Hoop dat je ergens nog de rust kan vinden en nog wat uurtjes kan slapen. Je hoeft toch niet zo belachelijk vroeg op om te werken hoop ik?!
    Veel sterkte meis!

19. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ze gaan eerst nog een test doen om te kijken in hoeverre die klep beschadigd is. Of ze het kunnen repareren of dat hij een nieuwe nodig heeft. En tussen die onderzoeken zit een hoop tijd tussen.

Daar komt nog bij dat mn opa er voor heeft gekozen om zich niet te laten helpen aan zn tumor in zn nek omdat hij die operatie simpelweg niet haalt volgens hem. Hij is 81 en wil graag de geboorte van mijn kleine meemaken.

Daarna mag het van hem gedaan zijn zegt ie.
    Dus alles bij elkaar vind ik het behoorlijk kut. Probeer het van me af te zetten en lekker te gaan pitten. Lukt het niet dan meld ik me vannacht wel weer. :(

Hoop dat je lekker kunt slapen meis. Trusten voor straks ..xxx buuv

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    buuv..

loslaten klinkt leuk, maar is zo moeilijk, ik weet het..

denk aan je!

x buuf

Deel Deze Pagina