Het " ik kan niet slapen" topic

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Thanks voor de tips!! Zit hier met een zak drop naast me hahahaa en ook al netjes gespoeld met zout :D

Moontje ik vind jouw avatar foto toch zoooooooooooooo lief!!! <3333 ik smelt helemaal hahahaha!! Hoe gaat het met Fiene?

2. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Aah das lief van Erwin. Ik ben aan het wassen voor een vriendin van me. Ook met wasverzachter haha ROBIJNnnnnnnnnnn net zo fijnnnnnnnn :D lol

3. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Nog meer nachtbrakers hier? Ik heb de moed maar opgegeven en zit nu op de bank. Ben er sacho van.. Nu maar een kruik maken en een serietje kijken en hopen dat ik me een beetje oke voel vandaag.

4. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Ja ik heb geen oog dicht gedaan. GIsteren mn lieve oma overleden, zag haarh eel de nacht voor me, en heb ook nog die stomme keelontsteking xx

5. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ach, Luciaatje, wat erg! Gecondoleerd! Heel veel sterkte.
    En natuurlijk ook beterschap. Beroerd hoor, dat dit samenvalt.

Heel veel sterkte!

6. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Dankjewel xx

7. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Hier nog een nachtbraker :D
    Pff wat een drama was dat vannacht :(
    Ongeveer van 23:00 tot 01:00 geslapen, toen van 01:00 tot 07:00 wakker geweest en daarna nog 3uurtjes kunnen slapen...
    Wel productief geweest vannacht haha. De was gedaan + gevouwen en opgeruumd en rond 6uur maar de hond uitgelaten...hoefde vriendlief dat niet meer te doen vanochtend.
    Baal wel, dit is nu al de 4de nacht op rij dat ik slecht slaap.

8. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Ik wil ook wel meekletsen. Vanacht/vanochtend al om 5:45 wakker,sliep ook al heel laat. Voorgaande nachten hetzelfde verhaal. Bah,ik heb er geen zin in. Ik ben nu zooo moe en kan best slapen maar het is dus pas 8 uur en dan sta ik morgenvroeg om 4 uur weer langs m'n bed. Zucht!

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik gebruik nu sinds iets meer dan een week de pil en word vrijwel elke nacht rond vier uur helemaal misselijk wakker.. Slapen lukt dan niet meer. Inslapen gebeurt meestal rond een uur of één, twee, dus het lukt niet zo goed de laatste tijd.. :)

10. me1985

me1985 Bekend lid

5 jan 2012
    615
    0
    0
    gastouder
    hooge noorden
    Pff zit hier te knikkebollen op de bank...
    Maar ja, als ik nu op bed ga ben ik klaar wakker tegen de tijd dat vriendlief in bed komt.
    Dus ik zet stug door :) Misschien moet ik nog maar even gaan stofzuigen + dweilen :D

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Luciaatje, bedankt!

En gecondoleerd :(

het gaat ontzettend goed met Fiene, vandaag heeft ze gelukkig haar gehoortest herkansing gehaald.. jippie.. mijn man is aan een kant doof, dus zag de bui wel hangen..

Eef die is ontzettend lief met haar, ik probeer ook dingen met haar alleen te doen, maar dan wordt ze vaak boos omdat fiene niet mee mag ;) vandaag mocht ze groenteboer iets uitkiezen, komt ze met rabarber aan.. dus ik zeg zo tegen haar "maar hoe ga je dat eten dan" zegt ze "goed kauwen mama" haha..

12. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Dankjewel Moontje! Ja was heel verdrietig. Gisteravond heb ik haar gezien in het rouwcentrum, voor het eerst voor mij dat ik een overledene zag. Ik schrok heel erg, kreeg helemaal geen adem meer en ben toen huilend weggegaan, had ik erg spijt van want was dus niet echt afscheid.
    Vandaag ben ik toen op aanraden van de mevrouw van het rouwcentrum nog een keer teruggekomen. Nou was ik niet meer zo bang, dus kon ik echt afscheid nemen. Ben even met oma alleen geweest en heb toen nog wat tegen haar gezegd, dat vind ik heel fijn dat dat toch gelukt is.
    xx

13. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Bah! Weer vroege dienst. De laatste van dit jaar (?). We gaan allemaal in dagdienst maar oh oh ik heb het nu echt klote zwaar.

Ik dacht ik kijk het nog wel 2 weken aan maar als ik eerlijk ben, ben ik kapot. Na een dag werken harde buiken, sokken die vast in mn enkels gedrukt staan door vocht in mn benen. Gister zag ik dat ik lekkere spataderen op mn benen had gekregen van het staan de hele dag.

Rond 3 uur elke nacht wakker met pijn in mn rug en weet dan niet meer hoe ik moet liggen. Gister van een kennis een voedingskussen te leen gekregen en dat sliep beter. Alhoewel het nog een nachtrust was van 2.5 uur.

Ik ga nu al mn moed bij elkaar rapen en assertief zijn voor mij en mijn kindje. Ga zeggen dat ik vanaf deze week halve dagen wil werken. Ook al ga ik in dagdienst volgende week tis wel om 07:30 van huis en 17:30 weer thuis. Weet nu al wel dat ik dat niet ga trekken tot mn verlof op 20 juli :(

Sorry voor mn geklaag maar zit er ff helemaal doorheen. Ik hoop dat jullie wel lekker hebben geslapen.

Liefs

14. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hee Lucia, Hoe is het nu met je ?? Hoop dat je het allemaal een plekje hebt kunnen geven..

15. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Dankje :) Het gaat wel hoor, het is een heel moeilijk weekend geweest met zaterdag de begrafenis en zondag de herdenking in onze kerk. Was dus nietecht in feeststemming gisteren. We zijn nog heel erg verdrietig, vooral mijn moeder; ze heeft oma jarenlang verzorgd, ging er toen ze nog thuis was 3x per dag heen om uit bed te halen, wc te brengen, etc. Ze valt dus echt in een gat, zoals men dat zegt. Maar gelukkig heeft oma heel oud mogen worden, dat is een troost , en ze is maar 1 dag echt ziek geweest en heeft dus geen lange lijdensweg gehad.

16. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    En jij hebt het ook niet makkelijk zo te zien beautevil! Vind het goed dat je voor jezelf en je kindje gaat kiezen nu hoor, zulke lange dagen en dan zo lang staan is toch heel zwaar en je moet nog een tijdje. xx

17. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Sterkte Luciaatje. Nu is het ook zo'n rare tijd. Een tijd dat je door moet en terwijl net je lieve oma is overleden. Heel veel sterkte! Ik hoop dat de mooie herinneringen gauw plaats maken voor het verdriet van het gemis!

@beautevil: Wat goed dat je zo voor jezelf opkomt! Je hebt gelijk hoor, die diensten zijn echt teveel nu. Het is al zwaar voor een niet zwangere... Moet je nagaan hoe een bikkel je bent!
    Ik hoop dat je snel wat rust mag vinden en je je dan dus beter voelt!

Voor mij is het een rare dag vandaag. Komende nacht heb ik een slaaponderzoek. Moet om half 3 al in het ziekenhuis zijn, ze gaan me dan helemaal klaar maken voor allerlei onderzoeken. Dat duurt 1,5 uur. Daarna mag ik me vrij bewegen in het ziekenhuis en savonds moet ik dus gaan slapen met allemaal toeters en bellen aan mijn lijf. 16 plakker op mijn hoofd en borst om te kijken wat mijn hersenen doen, zo'n dingen om me vinger voor mn bloed(druk?) nog een kastje om mn buik en onder mijn neus iets om mijn ademhaling te meten. Knappe meid als ik dan kan slapen in een vreemd bed!

18. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ik ben mezelf een beetje aan het verwennen vandaag.. Ik hoef helemaal niets, mag doen waar ik zin in heb. Alleen strakjes op mijn gemak mijn spullen pakken en douchen.. Met muziek! En ik heb ontbeten met een warme appelbol met vanillesaus! Heerlijk!

19. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hee Lucia, het valt ook niet mee hoor. Tis een groot gemis als er iemand overlijdt. Kan me best voorstellen dat je niet in een feeststemming was.

@ tante : succes vanaaf in het slaapcentrum. Hoop dat ze de oorzaak van je slaapprobleem kunnen vinden.

Vandaag ff gesprek gehad met de productieleider, en vanaf morgen halve dagen van 10 tot 2. En volgende week van 08:30 tot 12:45. Viel niet mee en schoot even in mn emotie maar ze waren blij dat ik het aangaf. Ze wisten heus wel dat ik geen aansteller ben en dat ik een harde werker ben. Ze hebben me op het hart gedrukt dat mn kindje voor alles gaat. En ik mocht me absoluut niet schuldig voelen.

Viel een last van mn schouders kan ik jullie vertellen. Nu lekker douchen en dan helemaal niks meer.

20. Michelle89

Michelle89 Bekend lid

20 sep 2009
    924
    0
    0
    Deurne (NB)
    Daar zit ik dan , klaarwakker.
    Zoonlief is ziek :( , hij slaapt eindelijk weer , maar nu kan ik niet meer slapen.
    Wie kan er nog meer niet slapen?

Deel Deze Pagina