Het " ik kan niet slapen" topic

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    en waarom kan jij niet slapen?

2. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Me kleine is jarig vandaag, ben maar dingen gaan afmaken en ballonnen opblazen omdat ik niet in slaap ken komen. Hoef dat dalijk niet meer als hij wakker is. En door de situatie hier ben ik al weken slapeloos. Dus nu heb ik iets te doen dan alleen maar naar t plafond te staren of 24kitchen kijken:)
    En jij?

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    gefeliciteerd! en t kan maar klaar zijn toch!

ik kan niet slapen door even iets teveel prikkels en gedoe en mijn hoofd..

schoonzusje is bevallen een paar uur terug.. super lief mannetje *smelt* maar vind het zo verschrikkelijk moeilijk.... en dan erbij.. zusje stopt bijna met de pil (volgende week)...vriendin is met de pil gestopt (3e kindje) andere vriendin is zwanger...stiefzusje is zwanger...nichtje zwanger...t is me allemaal even teveel.....

4. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Dank je!

Das dan echt vervelend als je zelf al zolang bezig bent ermee! Kan me wel een beetje voorstellen dat je er even doorheen zit daarmee, als je overspoeld word door baby nieuws. Lijkt me echt moeilijk!
    Hopelijk zal het voor jou/jullie echt binnenkort ook gebeuren!

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    naati: ja ik hoop t ook.. mijn grootste angst is dat mijn grootste wens nooit uit gaat komen.. soms heb je van die dagen dat je t even ''opgeeft'' en er niet meer in gelooft... nou das mijn dag.. mijn eisprong komt maar niet.. super irri.. stom lichaam!

over 2,5 uur gaat de wekker voor mijn man alweer... gelukkig kan ik uitslapen moet alleen ff om 7 uur piesen en om 8 uur ovutest.. en dan weer slapen.. ;)

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik ga maar is een poging wagen om te gaan slapen... lenzen beginnen pijn te doen, dus die moeten eruit.. en dan zie ik geen fli.. uhm... niks meer :p

7. antwoord

antwoord Actief lid

30 jul 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff zo te zien niet de enige die wakker is.. *zucht* ik loop nu al dagen te spoken ben maar beneden gaan zitten mijn man wordt helemaal gek van me.. en hij moet er over 2 uurtjes al weer uit.. pff van de week ontdekt toch eindelijk zwanger te zijn!!! het is geweldig.. en we zijn helemaal happy maar heb de afgelopen dagen zoveel pijn in mijn buik.. wet niet wat het is.. heeft één van jullie mis.. een idee??? wordt er zo moe van.. maar goed voor iedereen die zo ook een poging gaat doen welterusten!!! ik ga het denk ik ook maar eens proberen..

8. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Haha doe ze dan maar snel uit:)

Gelukkig kan je uitslapen dalijk!
    Ik heb het geluk dat de kleine bijna elke dag tot 9/10 slaapt, dus kan iig wel me paar uurtjes pakken als ik eenmaal slaap.

Ik wens je wel nog veel suc6 en dat je wens eindelijk eens nog mag uitkomen!!
    Weltrusten!!

9. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    @ antwoord: Gefeliciteerd. Ik kan over je last niet veel zeggen, begin van de zwangerschap is hier een beetje als een flits voorbij gegaan. Misschien dat andere het weten?!

Alvast weltrusten!! Ik ga hier ook een eind aan breien. Beetje erg licht in me hoofd. Ballonnen blazen en moe zijn gaan niet samen;)

10. antwoord

antwoord Actief lid

30 jul 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    *zucht* ik ga toch even met de hond nog een blokkie om.. als het goed is slaapt mijn mannetje anders mag ik niet.. whaha.. pff weer buikpijn echt van die krampen iemand idee??? ik heb vorig jaar ook een miskraam gehad ben bang dat het nu weer fout gaat met die krampen.. ik hoorde van iemand dat het je banden kunnen zijn ofzo.. wat houdt dat dan precies in???

11. antwoord

antwoord Actief lid

30 jul 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    jah.. bedankt!!! het is ook echt geweldig.. we zijn zo blij..!!!

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @antwoord, het kan ook een buikgriep zijn. Die heerst.

Mijn vent ligt namelijk al de hele avond te ko..... En mijn maagje is enorn aan het rommelen en borrelen. Maar I will not surrender!
    O'ja en mijn temp is skyhigh en ik ben geen KV testen meer.
    Ik hoop echt dat het nu raak is en goed gaat.

Ofwel genoeg reden om de slaap maar niet te kunnen vatten:)

13. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    @ antwoord, misschien kan je hier op t forum een verloskundige vragen? Ik had ook krampen int begin vd zwangerschap. Maakte me ook zorgen maar gelukkig was het niks.

@ Darkangel, hopelijk is het bij jou ook snel bingo! Is acupunctuur geen optie om je eisprong en menstruatie op orde te krijgen? Heeft mij in ieder geval wel geholpen ;)

@ Naati gefeliciteerd met je zoon!

@ pookie hopelijk voor jou is het raak en ben je zwanger!

Misschien post ik hier vanaaf wel weer, de laatste nachten gingen niet zo lekker :(

14. antwoord

antwoord Actief lid

30 jul 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke thanks.. miss ga ik dat idd maar even doen.. gaat nu al beter dan gisteren maar toch nog steeds last dus we wachten het maar af..

15. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Ik ben gestopt met de seroquel.. Het werkt niet zoals het zou moeten en mijn energiepeil was naar een nulpunt gezakt! Het gaat de laatste dagen redelijk goed.. Geen één keer na 3.00u in slaap gevallen! :)

16. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Zijn er nog dames wakker ?? Hier vanaf half 5 wakker en daarvoor tig keer eruit om te piesen ..... grrrrrrrrrrr

17. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Jeeeejjjj! Gaat het nog steeds goed?

18. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Anybody out here ??

Kan weer eens niet slapen door een rusteloos been en maagzuur...

19. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik kan ook niet slapen :(
    Tijdens mijn zwangerschap deed ik al geen oog dicht.
    Vorige week ben ik bevallen van onze dochter.
    Ze slaapt al super goed door.
    Maar toen kon ik niet slapen door de hechtingen, gaat dat eindelijk goed.
    Krijg ik eergisteren even te horen dat ik een flinke longontsteking heb.
    Ik kan nu dus niet liggen, en kan alleen maar zittend slapen, dat valt dus niet mee.
    Gelukkig kunnen onze hoofd leuningen omhoog.

20. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hee, gefeliciteerd met jullie dochter en wat fijn dat ze lekker doorslaapt!

Longontsteking? Jeetje, dat lijkt me echt klote benauwd en rechtop moeten slapen pfff. Red je het overdag een beetje of heb je hulp?

Deel Deze Pagina