Dank je, ja ze is een tevreden meisje, bij onze eerste dochter was het ook al zo. Zo fijn. Ik heb 2 dagen extra kraamhulp gehad. Ze was er gisteren voor het laatst. Wat een verdriet had ik toen ze ging, ze is zo lief voor ons geweest. Wat een top vrouw. Mijn man is nu nog 2.5 weken vrij. Hij heeft nu al bijna 2 weken erop zitten maar heeft een week extra gekregen. Ja die longontsteking doet vreselijk pijn. En ben alleen maar bezig met adem halen. Mijn hb is ook nog veel te laag dus dat komt er ook nog bovenop. Verder heb ik veel hulp van mijn moeder tante en zus. Dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Dit is niet echt de kraamtijd wat ik me voorgesteld heb. Door mijn te lage hb ben ik ook vreselijk moe en duizelig.
He bah, wat een narigheid in je kraamweek! Fijn dat je wel een hele lieve kraamhulp hebt gehad. En dat je hulp hebt das ook een voornaam iets toch? Ik drink floradix tegen mn lage hb en het heeft me echt geholpen, dat kan je kopen bij het kruidvat, etos enz. Elke dag iets floradix door vruchtensap en opdrinken. Daarna geen melkproducten nemen want dat breekt de opname van ijzer weer af
Tja, het gaat! Slaap veel lichter en word overal wakker van.. Misschien binnenkort toch oordopjes aanschaffen.. Je hebt van die speciale die wel je wekker laten horen, maar de rest van de geluiden zijn weg! Volgens mij is er nog geen één nacht na drieën geweest! Wel meer nachten die tegen de drie uur aanzitten, maar ben nog steeds wel tevreden! Hoe is het met jouw slapen?
anybody out here? Heb voorweeen, maagzuur in mn mond en dikke dikke dikke vette diaree pffff ... Hele nacht al aan het lopen met krampen in mn pens en dan ga ik naar de wc en komt er niks... Begin vd nacht diarree, toch nog ff geslapen en toen werd ik wakker van maagzuur die in mn mond werd gelanceerd ... pffffffffffff
Tis toch best fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die slecht slaap. Al een week geen fatsoenlijke nachtrust. 3 uur per nacht tops. Weet ook gewoon niet meer hoe ik moet gaan liggen. Ik hoopte vandaag snel in slaap te vallen, maar mijn gevoel vertelt me anders. Een mens moet toch een keer slapen! Pfff
Sluit me toch maar eens aan hier, haha. Vreselijk die gebroken nachten! Begrijp me niet verkeerd... Ik ben dolblij dat mijn dochter zindelijk is, maar elke nacht roept ze me wel 3 x omdat ze moet plassen of poepen... Ben zo trots op haar en liever dit dan in de morgen haar bed verschonen, maar ik zou zo graag weer eens een nacht lekker door willen slapen Gelukkig ben ik niet de enige lees ik nu! En voor nu, tja, keelpijn, buikpijn en hoofdpijn dus dat helpt me niet echt om lekker te slapen
Ook ik zit elke nacht hier, in mijn upje op de bank.. ben veel te vaak wakker snachts begint nu wel op te breken. Maar we gaan door! Zo maar weer terug, en kijken wat er op tv is.. misschien val ik van verveling in slaap haha.
Volgens zijn zojuist mn vliezen gebroken! Er kwam in ene wit troebelig water uit waar ik geen controle over had. Heb wat opgevagen en tis helder en er zitten vlokjes in. Nu vette rugpijn! wraaah dit is spannend!!!
Jaaa zeker spannend. Mag mits er geen regelmatigheid aan weeen is pas om 08:00 bellen. Mn rug doet nu gigantisch zeer! Wou weer ff in bed kruipen maar daar wordt de pijn alleen maar erger van. Het beste is nu gewoon lopen lopen en lopen .
Ben nog wakker en schakel uit t niets in op jullie topic en wat bijzonder om te lezen dat je vliezen zijn gebroken Trek je t?!
Ja ik trek het wel, ben rond aan het lopen en forensic detectives ondertussen aan het kijken als afleiding . Dat zal straks niet meer gaan hoor haha. Waarom ben je nog wakker meis?
Ga anders ff op een krukje in de douche zitten met een warme straal op je rug.. Dat verzacht wel even.. En zet het meteen ook goed door..
Gelukkig! Ik ga eigenlijk altijd laat naar bed, maar ben nu wel eerder moe en hoe moe ik dan ook ben kan gewoon niet 123 inslapen Moet continue plassen zodra ik lig en wordt onrustig dus spit ik t forum uit tot ik echt niet meer kan n dan slaap ik gelukkig wel goed door.. Hoef gelukkig ook bijna nooit vroeg op dus heel erg is t niet maar soms zo frustrerend want ben zo moe..
Nee niet echt... Heb manlief een uur terug maar weer naar bedje gestuurd... Maak hem wel wakker als het erger wordt. Zelfs een kruik helpt niet meer.
Dat herken ik heel goed meis, zo kwam ik ook op dit topic, origineel geopend door mn buuv maar ik hou em nu in leven haha..