Ik bedenk Me ineens dat een dag of Uh nacht k ook online meld dat mijn vliezen zijn gebroken hopend dat er dan nog iemand wakker is N dan is jouw kindje al weer bijna 7 mnd zo! Je weet niet wat t wordt hè jongen of meisje Spannend!
Nee idd, met de 20 weken echo wilde ik alleen weten of het gezond was. En dat was het, en dat was alles wat ik wilde weten. Manlief balen! Want die wou gericht shoppen, maar dat kan ook na de bevalling!
Is ook zo.. Ik had zelf dat geduld niet en ben afgelopen zaterdag naar Lommel geweest en we krijgen een zoon! Heb j wel een voorgevoel? Ja, komt dat even Goed uit voor nachtbrakers als ons! Ik kom uit Zeeland. Jij?
Hihi.. Ik was te nieuwsgierig toen.. Hihi.. Hmm nu kan ik helemaal niet meer slapen, weer te nieuwsgierig.. Was je veel vruchtwater kwijt?
Wauw gefeliciteerd! Leuk een knul! Ik heb ook een jongensgevoel zeg maar. Op de echo kon je het echt niet zien. Die vrouw had er moeite mee om tussen de benen te kijken haha.... Ik woon in de achterhoek, dichtbij de zwarte cross .
Nee viel mee had nog een urinepotje vd dokter. Zat voor 1/4 deel vol, de beeb is ook volledig ingedaald dus ik zal niet alles in een keer verliezen. Heb een kraamverbandje gepakt en af en toe loopt er een scheutje weg...
Geen idee, tis nu ff rustig in mn rug. Wat ik wel weet is dat ik nu echt niet meer kan slapen. Zodra ik lig wordt het erger, tis nu nog uit te houden en ben blij dat ik hier ff kan posten zolang t nog kan . Wil manlief ook niet wakker houden, stom he? Arme ziel die is al zoooo zenuwachtig de laatste paar dagen .
Oh, je hebt een stoppertje.. Hihi.. Ik weet nog wel hoe ik schrok van mijn vruchtwater... Mennn wat was dat veel zeg! Mja,ze zat niet volledig ingedaald.. Ze pastte er niet door! Ahum... Mja gelukkig bestaan er keizersnedes..
Ja haha hij of zij is mn stopje, letterlijk een kutgevoel als de met dat hoofdje gaan draaien tegen je volle blaas aan! Oooh paste ze er niet door ? Gelukkig zijn er dan idd keizersnedes. Wisten ze dat van tevoren niet dat het niet ging passen? Lijkt me eng haha ik wil namelijk thuis bevallen straks past t niet wraaaaaah....
Vind t ook gezellig dat we kunnen kletsen N dat j beetje afleiding hebt zo n van je af kan kletsen Ja geloof t dat Ie zenuwachtig is N zou ook niet meer kunnen slapen van de adrenaline denk Its coming Its coming stuiterend gevoel i guess Are u nervous?
Gek genoeg niet nerveus, nog niet althans haha... Ik word wel nerveus van manlief vandaar dat ik hem maar laat pitten. Hij was net al trots dat ie voor mij iets had gedaan, namelijk een potje pakken uit de wc en me een schone onderbroek geven haha. Zielig voor de mannen eigelijk...
Nee dat wisten ze niet, wel wisten ze dat ze met 36 weken zwschap al 6 weken voor liep op de groei.. Maar ze deden er niks mee.. Aardig frustrerend was dat toen.. Het was in de bevalkamers dan ook niet erg gezellig toen ze na 20 uur alle mogenlijke wee'en en weeversterkers met een keizersnee aan kwamen.. Die toen dus ook nog eens onder algehele narcose moest omdat ze geen ruggenprik goed kunnen prikken.. Maar als jouw wondertje al volledig gedaald is komt dat wel goed hoor! Geen zorgen.. Hoe cliche, maar als je de kleine in je armen hebt doe je alles graag over hoor..
Oh btw ben met 40+1 bevallen.. En ze was 9 pond en 53 cm.. Vandaag cb geweest, en ze is nu 81 cm en 11 kilo nog steeds een lange meid dus
Jeetje heftig zeg.. Hele weg heb je gehad voor je je meisje vast had En in de zomer bevallen Die hittegolf laatst was niet te doen Dacht aan iedereen die hoogzwanger was Lijkt me zwaar in de zomer trok t nu al slecht
Ja dat was idd niet tof.. Hihi.. Kon de laatste week ook haast niet lopen van al het vocht.. Lopen deed echt pijn.. Hoe is het nu?