Hihi, ja dat lijkt het wel he.. Kijk anders ff naar mn berichten in de casting bureau topic.. Kan je zien hoe ze nu is..
Hihi, nou he.. Nou ik ga ff mn vent een por geven.. Die is een bos aan het zagen.. Kijken of ik ook nog ff kan slapen.. Slaap lekker! En beautevil.. Succes! Je kan het!
Heb der gezien in carnavalsoutfit n voetbal tenue Sweeeet 😍 lief koppie zeg echt n knapperd Jouw meisje! Ga ook n poging wagen! Welterusten! Beautevil veel succes!!! Hoop dat alles voorspoedig mag verlopen Lees graag hoe t je vergaat/vergaan is!
Heb net ff onder de douche gezeten, het wordt nu wel erger in de rug. Nog geen buikweeen maar dat komt vast wel. Manlief is ook wakker nu, we wachten het nog ff af en dan bellen we toch de vk ff op...
Oei spannend! Laat je het ons weten? Misschien heb je je kindje nu al in de armen! Hopelijk is alles goed!
Mennnnn ook weer wakker voor de 3e keer..... Heb er de laatste weken echt heel erg last van straks ook nog heel de dag en avond visite want ik ben jarig....vandaag dus ook niet even tussendoor even onderuit
Hier nog een die wakker is... Even gauw een fles geven...had ie eigenlijk rond elf uur moeten hebben zn laatste fles maar hij is niet wakker geworden (mama ook niet oops!) Als het aan hem ligt wil ie volgens mij al op 4 flessen maar daar is ie nog iets te jomg voor.... Ga zo weer verder slapen!
Daar gaan we weer! Wist niet dat hier een topic over was. Ik ben ieder uur wakker. Val meestal gelijk in slaap, maar nu niet. Wakker van onbekend. Blegh. Ach ja
Pfff nachtdiensten... Hoeveel moet hij er? Heb zelf een vriend in de buitendienst. Het komt nogal voor dat hij blijft overnachten, maar dan kan ik wel slapen. Ik lig dan languit in bed. Heerlijk. Net 2 kopjes thee op, lig nu heerlijk onder deken op de bank en val bijna in slaap. Naast mij ligt een snurkende hond op de grond.