Hier ook iemand die klaarwakker is.... heerlijk aan het werk is weinig tot niks te doen... alle jongens liggen te slapen dus we zijn lekker een beetje aan het internetten en taartontwerpen aan het maken.
Vanochtend langer blijven liggen omdat ik vannacht ook al niet in slaap kwam... En helaas... Weer wakker.... Ik ga zo weer es een poging doen Moontje beterschap!
beterschap moontje... Ik mag pas tegen 8 uur mijn bedje in (wederom in de nachtdienst) maar opa en oma passen op dus kan morgen lekker de hele dag op bed liggen te slapen :-D
6681, 6682, 6683. Schaapjes. Was al een lange nacht door een onverwacht ziekenhuis bezoekje. Nu word het nog langer. Ga zo wel mijn mandje in om het te proberen.
niks ernstigs hoop ik?! Hoop dat je een beetje goed slaapt... 6684, 6685, 6686, 6687 schaapjes... pffff de dienst duurt erg lang...
Oooo waren jullie wakker vannacht?? Had ik moeten weten. Dan was ik ook komen tellen. In plaats daarvan heb ik de hele nacht liggen piekeren en naar de sondepomp van dochterlief geluisterd. Ze is namelijk opgenomen met een virus. Iedereen slaapt lekker nu??
nee hoor ik ben nog wakker... Morgen nacht ben ik er weer Dus als je dan wakker ligt kun je net zo goed hier komen tellen... nog 20 minuutjes en dan komt mijn aflos en kan ik nog ff een uurtje naar huis toe rijden en dan lekker even knuffelen met mijn zoontje om vervolgens mijn bedje in te kruipen...
Kan beter. Gelukkig geen opname want in het weekend doen ze toch niks. Maandag naar de HA voor verder onderzoek en ws een doorverwijzing.