Nou, kan me hier ook melden...ben alweer sinds 4u vannacht wakker. (is hier nu 6.15am - zit in Canada)... zucht... (en gaap!)
Een ding scheelt voor jou mom. Hier is het overdag dus genoeg te lezen op het forum voor je! Hopelijk val je snel in slaap!
Wist ik dit maar eerder... Vanacht tot half zeven wakker gelegen... Zoooooooo frustrerend als je doodmoe bent maar gewoon niet kan slapen omdat je niet meer op je buik kan slapen.. Ik kan gewoon niet lekker inslapen op mn zij of rug.. Als ik eenmaal heb geslapen lukt t wel, maar voor t zo ver is, dramaaaaa
Ik kom me alvast aanmelden voor aankomende nacht. Vriendlief is nu bij onse dochter in het ziekenhuis. En ik bij ons zoontje thuis. Hopelijk slaap ik vannacht wel een beetje.
Vreselijk hoop dat je inmiddels al lekker slaapt Was me f aan t verdiepen in Een voedingskussen.. Lijkt me toch wel wat.. Maar geen idee welke!
gewoon eentje met van die bolletjes erin. Ik heb die van mij bij de prenatal vandaan ideaal ding... En ondanks dat ik nu geen bv meer geef gebruik ik m nu gewoon als kussen op de bank...
Hier alweer een 3 kwartier wakker dankzij onze grote vriend! Hij wil niet meer slapen maar wij willen hem ook niet bij ons in bed. Hij huilt niet maar iedere 5 à 10 minuten schreeuwt hij ff om 1 van ons! *zucht* hij is deze week veels te onrustig, is al de derde nacht!!!
oh wat irritant... ik kreeg net een berichtje van mijn vriend dat de kleine ook erg onrustig is. Hij heeft 45 min gehuild uiteindelijk ligt hij nu bij mijn vriend in bed te slapen. Vind dat altijd zo vervelend dat ik niet thuis ben als de kleine zo onrustig is...
Thx voor de tip! Hoop dat jullie toch allemaal nog f hebben kunnen Slapen! Ik uiteindelijk wel met als gevolg nu pas wakker Nu kan dag nog straks met de kleine kan ik dat schudden hihi
Nog iemand wakker op dit belachelijke tijdstip?? Manlief snurkt, ik lig te piekeren. Gelukkig wordt zoonlief zo een keer wakker voor de voeding. Kan hubbie lekker blijven liggen.
Ja ik heb het zuur, bekkenpijn en zoonlief is onrustig. Hij is steeds even 5 seconden aan het huilen en dan slaapt ie weer verder. Ik word er steeds wakker van en kom nu dus niet meer in slaap. Dus dan maar even op je telefoon op zp
Klote is dat he bekkenpijn, al eens naar een ostheopaat geweest? Dat heeft mij prima geholpen, geen fysio en geen bekkenband meer nodig.