Hey Charlie, Wens je veel succes! Nou ik heb sinds vrijdagnacht steken in mijn zijkanten, kan bijna niet naar de WC en heb zere borsten. Die steken zijn best iri. Vanaf mijn rug trekken ze naar voren naar mijn liezen. Nou, ik ben benieuwd of dit betekend dat ik zwanger ben of dat mijn lichaam het leuk vind mij voor de gek te houden. Ga vandaag testen halen en dan begin ik morgen met testen. Zaterdag stiekem al getest met die van kruidvat, maar was negatief. Ach ja we zien het wel, zou wel mega leuk zijn om de familie met kerst leuk nieuws te kunnen vertellen. Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes, Evelyn
ik ga hopen dat vrijdag de operatie door gaat en het goed verloopt vleesboom vaarwel meiden succes met hopen allemaal en tot schrijfs
2009 was voor ons een ontzettend k-jaar, ik hoop dat 2010 een fantastisch jaar wordt, wil het graag roze inluiden!!
IK HOOP DAT IK HET LEVENDE BEWIJS MAG WORDEN DEZE MAAND DAT PENDELEN WEL DEGELIJK GENE FLAUWE KUL IS !!! en ook ..... hoop ik... op WERELDVREDE HAHAHAHA
ik hoop dat onze eerste iui zal slagen ik ben geestelijk gewoon en lichamelijk gesloopt in de medische molen .......zucht 2010 hoop ik op een ooievaar en ondanks dat de zaad erg slecht is op goede zaadjes ...... Ik hoop ook op vrede ik hoop nog veel meer en AMEN voor ons alle
Hallo allemaal, ik hoop het zelfde als jullie, wanneer mag het een keer gebeuren. We hebben 7 januarie een afspraak in het ziekenhuis, en hoop dat alle onderzoeken goed zullen zijn!!!!!!!! succes allemaal
Helaas, niet gelukt in ronde 3. Gaan nu hopen dat het in de 4e ronde wel lukt. Iedereen veel succes en alvast fijne feestdagen!
mijn hoop is uit gekomen de vleesboom is er uit nu op naar een wondertje in 2010 herstel verloopt goed hoe gaat het met de rest van de meiden sjan hier nogmaals feli meid
sjan@ ik hoop voor jou dat jou zwangerschap goed verloopt ik ga een diel met je sluiten als jij nou over 6 week alvast met hcg gaat strooien naar mij dan moet het goed komen
Ik zal zeker strooien.... Met de hcg zit het goed de strepen knallen er vanaf vandaag voor het eerst overgegeven hahahaaha...... Hierbij strooit ik wat HCG en Wondersterretjes ********************************** ********************************** **********************************
kom hier met die HCG!!!! Haha super voor je sjan!!! Dat is mooi voor je meid!! Ik hoop dat ik niet ongi wordt!!!
Cindy nou hoop dat je gauw overtijd bent en een positiefe test in handen hebt....... snel happen met die sterretjes en hcg
Ondanks het slechte zaad van mijn vriend blijven we hopen op een wondertje. Want heb in mijn omgeving en hier op het forum gelezen dat dat echt kan. Hopelijk een goed begin van het nieuwe jaar want mijn NOD is 1 januari. Zoniet dan gaan we 7 januari naar de gyn. Er staat al een afspraak bij de vruchtbaarheids kliniek in Rotterdam. Maar heel misschien (hoop het zo) kan ik die afspraak afzeggen.......