yipieajee@ haha ja ik up . rot duivels knuffie voor jou. met mij gaat het goed. we mogen weer klussen. en we zijn aan het minderen wat roken betreft. dat gaat ons goed af. we mogen van ons zelf deze week nog shag kopen en naar de 19de is het gebeurt. als we door blijven roken hebben we 3 keer 10 procent kans op een wondertje. stopen we met roken 17 procent kans op een wondertje. met ivf of isci.
pf heffie succes en stuur dat nicotine monster maar gewoon je lijf uit.. hier gaan we ook gewoon weer verder met klussen hoor.. niet geschoten is altijd mis he.. en dat kleine beetje hoop nooit laten varen maar koesteren.. en wie weet gaat de natuur dan nog wel ondeugend doen. hihiaiah.. jij oook sterkte.. liefs yiipe
pff 12 jaar.... maar net wat je zegt, opgeven kan altijd nog succes met stoppen met roken, ik weet hoe moeilijk het is, maar ik ben zoooooo blij dat t me gelukt is om te stoppen en niet weer te beginnen......
dankje wel meid, ik ga er voor geeft me meer kans op een zwanger schap als ik stop en manlief moet ook stopen. we stopen samen. nu 10 procent en dan 17 procent
heb weer hoop, vriendinnetje is na 3 jaar eindelijk zwanger, dus denk ik, dan mag ik de volgende zijn !! lijkt me heerlijk, samen zwanger