het "ik mag hopen" topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door femke32, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    hey meiden,

ik mag ook begin december testen! hopelijk positief, maar zou me verbazen .. zo van de eerste keer raak ;)

succes met wachten allemaal, wat duurt het toch laaaang! :)

X

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik hoop ook op deze maand want mijn mamma was ook in de 2e ronde zwanger van mij ;) En een zomer-kindje lijkt me tof! :D Lekker in het voorjaar met een topje en een knallende buikband mijn ronde buikje showen *zwijmel*

Binnen een paar daagjes zullen we het weten...

3. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Ik mag hopen dat ik en samen met mij een ieder die wacht op een wondertje zo snel mogelijk zwanger mogen zijn. ;););)

4. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo Dames,

geweldige topic zeg!
    Ik hoop dat ik 9 maanden niet meer ongi word endat sinterklaas een leuk cadeau voor ons heeft...Wij zitten in ronde 4 en ben mijn ongesteld nu al beu!
    Als ik nu zwanger ben zou ik op vrijdag 13 augustus 2010 uitgerekend zijn...Laat mijn ouders op vrijdag 13 augustus (32 jaar geleden) getrouwd zijn :p.

Ik hoop dat iedereen zwanger is deze ronde.
    suc6 allemaal

groetjes Dorianne

5. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    hallo allemaal, dit is een geweldig topic!

ik ben begin dit jaar gestopt met de pil en 2 vmk gehad en nu weer testen met kerstavond dus ik hoop ook dat ik dan een mooi kado'tje krijg! het is het enige waar ik op dit moment nog aan denk, wordt er gek van :x:( en we zijn met kerst op vakantie met mijn ouders dus dat zou dan een super leuk kado ook voor hun zijn!

ik ga met iedereen mee hopen dat alle wensen uitkomen :)

liefs nic

6. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Echt leuk topic dames!
    Ik hoop dat ik zwanger ben, week overtijd, we hebben na 5 jaar besloten om voor een tweede te gaan en dit is de eerste ronde! Ik hoop voor het eind van de maand mijn vriend te kunnen verrassen met een paar positieve testen en een leuk baby-broekje van 0-1 maand (heb ik al klaarliggen....)
    Ik hoop dat jullie dromen ook uitkomen!!!:)

7. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    wij hoopte dat het deze maand zou lukken dan zouden we op nieuwjaarsdag tegen de familie kunnen zeggen dat we een kindje verwachten. Maar helaas. Misschien de verjaardag van mijn moeder en schoonvader?!?! We hopen gewoon lekker verder.

Wat we nog meer hopen is dat we eerder zijn dan de nicht van mijn man. Dan maken we bij beide kanten een primeur om als eerste een kindje te verwachten.

succes meiden

8. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Ik hoop zo dat ik de 27ste mijn maandstonden niet doorkrijg :(

9. YasmineS

YasmineS Lid

30 sep 2009
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop zo dat ik deze maand zwanger ben, volgende week kan ik testen en dan is ook mijn verjaardag, zou toch een fantastisch verjaardagscadeau zijn! :)

10. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    Ik ben superblij dat jullie dit topic leuk vinden. en uiteraard hoop ik gewoon met jullie mee.

Ik hoop zo voor iedereen hier dat we allemaal snel mogen aftellen tot de bevallingsdatum. Ik wens het ook iedereen hier.
    want hoop doet leven!
    het is een oud gezegde maar ik geloof erin!
    thanks meiden dat jullie ook meehopen!

11. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    @ dorianne....ik wil je toch laten weten dat ik jarig ben op de 13de augustus dus eh...misschien toch geen toeval?

12. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ik hoop ook met jullie mee............zwanger lijkt me helemaal geweldig, maar na 2 nega-testen hoop ik nu gewoon dat ik ongi word. Zit morgen op dag 49:x. Dus ik hoop dat m'n lichaam snel laat weten dat het nog werkt, nu snap ik er ff niets meer van:(.
    En daarna hopen we natuurlijk op een zwangerschap! Veel geluk allemaal!

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoi meiden

mijn ongi is gekomen

op naar een mooi jaar 210 of een dec kerst kado we zullen zien

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik ga duimen Marnat, dat 2010 jouw jaar wordt!!!!

Wij gaan ook weer de wachtdagen in, als het goed is vandaag eisprong, maar hebben al heel veel geklust dit weekend, dus vind het genoeg geweest :D

15. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik hoop dat we allemaal snel zwanger worden. Iedereen in mijn omgeving wordt in de eerste klus periode of de derde zwanger. En ik ben nog niet zwanger :$

Voelde me gister heel zielig

succes

16. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    @femke 32. Hoop inderdaad dat het allemaal uitkomt, zou leuk zijn... Ik verwacht mijn NOD rond sinterklaas dus hopelijk kunnen wij er een mooie strik om doen! We klussen voor de zekerheid nog maar even door..:p.

Hoe gaat het met jou femke, wanneer verwacht jij je NOD?

groetjes Dorianne

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    kwebbel snoes @ dankje voor het duimen ik ga voor jou duimen dat het volgende maand raak is

tip als je steken voelt ook klussen het kan dan je ei zijn
    was bij mij toen wel zo poosje geleden bij de gyn gezien
    3 keer in de week ook klussen

18. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik hoop ook heel erg dat het deze ronde een keer raak is.. Want dan zou ik nog voor m'n 25ste verjaardag uitgerekend zijn, en gezien we zijn gestopt met de pil toen we nog 22 waren...

Ben er idd wel veel mee bezig, maar da's niet zo gek als je om de haverklap weer naar het ziekenhuis moet..

19. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop vooral dat Bolly, Kat en Lauw aan de beurt zijn. Zo te lezen is het hoog tijd voor jullie meiden! :)

En ik hoop dat ik over een weekje (of 2) leuks nieuws kan vertellen hier en dan lees dat er heeeeeeeeeeeeeeeel veel zwangeren zijn!!

Sint? :) (...kijkt heel lief)

20. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    @dorianne...ik mag zaterdag testen.

aan al de rest hier meiden... veel extra leuke sinterklaas en kerstcadeautjes met kleine witte sokjes!

Deel Deze Pagina