het "ik mag hopen" topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door femke32, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik zou het liefste de hele prenatal leeg shoppen. Maar dan is er niets meer te shoppen als ik met een dikke buik mag pronken. Dus mijn hoofd zegt dat ik moet wachten. HIHI

2. Stella26

Stella26 Lid

25 okt 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lolieken; ik had ook een enorm onregelmatige cyclus, toen ben ik zuivere teunisbloemolie van Orthica gaan gebruiken en na 1 maand had ik een nette cyclus van 28 dagen en mijn eisprong op dag 14, misshcien heb je wat aan deze tip.

3. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    en is het een dikke vette streep geworden???

4. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Stella, heel erg bedankt! Ik ga je tip zeker opvolgen. Ik zit een beetje in tweestrijd. Ik wou ook aan de slag met agnus castus (monnikspeper) maar daar hoor je zowel positieve als negatieve verhalen over. Nu overwegend positief maar nu had ik ook gelezen dat m'n dat zou gebruiken als anticonceptie en dat kan niet de bedoeling zijn.

Ik ga zeker de zuivere teunisbloemolie kopen. Hoe vaak moet ik dit nemen en dit gewoon op een lepel??

5. jeskefet79

jeskefet79 Nieuw lid

1 dec 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,Ik ben nieuw hier en vind het leuk om jullie verhalen ook eens te lezen!Ik heb al een dochtertje en zijn nu voor de 2e bezig!Ik zit nu in ronde 2 en 5 dec is mijn nod!Ik hoop zo dat dit een sinterklaaskado is!Meer hoef ik echt niet:)

6. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik hoop dat ieders wens vervuld mag worden, en de mijne is een gezond en prachtig wondertje weer te mogen verwachten binnenkort een keer

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ok ok, ik had laatst het 'ik laat het los' topic geopened maar ik mag ook heus hopen toch?:D
    Ik hoop op dit moment eigenlijk dat ik gewoon ongesteld word. Vandaag 6 weken geleden is mijn spiraal eruit gehaald en nog steeds niks.. Wel onbeschermd seks gehad maar heb niet het idee dat ik zwanger ben. Zelfs niet eens dat ik een eisprong heb gehad.
    Word er een beetje flauw van.

8. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    @loelieken,

Onze verloskundige heeft kinderwensspreekuur. Daar raadde ze aan om, om de dag geslachtsgemeenschap te hebben. Vanaf de 1e dag na je ongesteldheid. Tot aan je zwangerschapstest.

Ik hoop op een lief wondertje! Omdat ik mijn man dan de allergelukkigste van heel de wereld maakt. En we 2010 met zijn 3-en in kunnen gaan :-D

Het belangrijkste is dat hij of zij gezond is, maar als ik dan ook het geslacht mag kiezen, dan hoop ik op een meisje.

Omdat mijn man aanvoelt dat het een meisje wordt en we dan het 1e meisje in de familie krijgen :) En meisjes kan je schattig aankleden.

Aan de andere kant hoop ik op een jongetje, omdat je die zo stoer kan aankleden :-D Lekker voetballen etc.

Anyway! Als het maar gezond is :-D

9. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Mag ik met jullie meehopen voor drie vriendinnen van mij die proberen zwanger te worden, maar bij wie het allemaal niet lukt??

Ik hoop dat jullie gauw allemaal zwanger zijn!

En ik hoop voor mezelf dat ik, als we zomer volgend jaar er weer voor gaan, niet heel lang hoef te wachten op nr 3 ;)

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik hoop dat het deze maand raak is zodat we op lars zijn 3e verjaardag een leuk nieuwtje hebben

11. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Natuurlijk hoop ik ook op deze maand
    want dan heeft mijn mannetje lekker vakantie als ik uitgerekend ben:D:D

12. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hai,

Ik meldt me ook hier bij dit leuke topic. We gaan nu deze maand beginnen voor ons tweede kindje dus spannend allemaal en vanwege mijn leeftijd (bijna 37) hopen we toch dat het ook deze keer weer snel raak mag zijn. Fingers crossed!

Groetjes Charlie

13. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hoi, ik meld me bij deze ook aan hoor:)
    Ik wil het ook zoooooo graag!!!
    Dit zou het mooiste kerstcadeau ooit zijn!

Liefs Femke

14. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik meld me ook hier, ik hoop het ook zooo erg, en ik hoop het ook voor jullie allemaal!!!

15. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hey Liane,

Ik lees net dat vandaag je eisprong is...
    Spannend.Dus dat wordt klussen vanavond of heb je van te voren al geoefend:p

Hoe lang zijn jullie nu bezig?

Liefs Femke

16. vlinder1978

26 nov 2009
    36
    0
    0
    hoihoi

ik sluit me ook helemaal aan "hopen"
    Ik heb nu ook anderhalve week last van plopperig gevoel in mijn buik en steekjes richting mijn lies,
    Klamme handen (soort opvliegers)
    En voel van alles en nog wat. Gister heb ik een ovu test gedaan en deze was flink positief en vanochtend een extra gevoelige zw.test gedaan en helemaal niets.. balee!!!!!!
    Ik hoop het ook zo en mijn lichaam zegt ja maar de test zegt nee.
    Wacht gewoon maar af nu en blijf hopen, want me lichaam voelt zo anders.
    Ben alleen niet misslelijk maar dat had ik bij de eerste ook niet.

Succes allemaal

greetzzzzzzzz

17. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik iets vragen?
    Ik lees hier en daar dat er meiden zijn die gaan testen met een ovulatie test of ze zwanger zijn.
    Heeft dit zin dan???
    Je kunt toch beter gewoon met een zwangerschaptest testen, zie ik dit nu verkeerd of heb ik weer wat geleerd?

18. Alita

Alita Niet meer actief

@Stippeltje, ik snap dat ook niet moet ik zeggen....ga gewoon een zwschaps test halen ipv jezelf gek maken, niet?
    Het schijnt dat je ook positief kunt testen met zo`n ovu test maar het kan net zo goed vals zijn...

19. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zijn schijnbaar meiden die positief testen (ovu) als ze zwanger zijn.
    Maar m.i. weet je het dan nog steeds niet zeker, dus ben je alsnog afhankelijk van een zwa.schapstest, toch?!

20. Alita

Alita Niet meer actief

precies!!! ik zou gewoon een zwschapstest doen daar zijn ze voor!!

Deel Deze Pagina