het "ik mag hopen" topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door femke32, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    een ovulatietest is soms eerder te doen dan een zwangerschapstest..
    Liefs

2. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar is toch niet betrouwbaar? Toch net zo betrouwbaar als de gevoelige borsten die je lijkt te hebben, of andere signalen die nog steeds niet uitsluiten of je nu wel of niet zwanger bent?

Liefs

3. Alita

Alita Niet meer actief

vindt ik ook...

4. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij kun je dan nog beter zo'n extra sensitieve zwangerschapstest doen. :(

5. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    Hallo meiden!!

Ik hoop ook dat ik deze maand zwanger raak!!
    Gister was de ovulatie test zeer donker!!toevallig een inwendige echo gehad!(ivm de mediche molen) en daar zeiden ze ook!Meid je eitje staat op springen!!ga gauw naar huis en vrije!!
    Dus hebben dat natuurlijk meteen sávonds gedaan!Benen omhoog en hopen dat het nu een X raak mag zijn!!!
    Zoooooooooooooo nieuwschierig!!

liefs nikky

6. Alita

Alita Niet meer actief

pff volgens mij had ik het nog in de auto gedaan hahaha..nu maar hopen dat het raak is!!

7. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    #127 xnikkyx, 3 dec 2009
    Laatst bewerkt: 3 dec 2009

hahaha gekkie!!Kan ik niet met mijn benen omhoog liggen?Voor bij gangers zullen dan wel denken hahahahaa lol :D..
    Nou vind het echt heel erg spannend!!
    Jammer dat we nog 14 dagen moet wachten;)

8. Alita

Alita Niet meer actief

haha...ja dat gaat heeeeel erg lang duren nu!!!!
    succes en laat iets weten!!!

9. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Spannend Nikky, ik herken het benen omhoog verhaal en dat werkte heel goed bij ons in het verleden :)

Cindy, welke ronde zit jij? eerste kindje?

Groetjes, Charlie

10. Alita

Alita Niet meer actief

He Charlie, nee we hebben al een dochter van 1 jaar en 2 maanden en dit wordt nu ronde 2.....

Jij?

11. Charlie007

Hoi Cindy, ik zag het al in je andere topic van Joehoe we gaan voor een tweede. Wij hebben een dochter van 2 1/2 dus het wordt de hoogste tijd voor een broertje of zusje. Eerste ronde nu. Met onze dochter was het in een keer raak. Heb er een hard hoofd in nu mede doordat ik een dagje ouder word. Maar goed, we gaan er gewoon lekker positief voor. Heb in ieder geval wel een regelmatige cyclus maar voel mijn eisprong niet meer zo vaak als vroeger dus we zullen zien.

We lopen een beetje gelijk op zie ik in de cyclus dus..spannend...baal nu al van die twee weken wachten!! ha ha.

Charlie

12. Alita

Alita Niet meer actief

haha geduld ook niet je sterkste kant?
    Kom gezellig meeklesten daar...is echt supergezellig!!!
    Nou mijn lichaam is ook anders moet ik zeggen, vroeger voelde ik mijn ei altijd goed en ot nu toe nog niks gevoeld maar heb bv gegeven en dan heb je kans dat het even duurt voordat je je ei weer krijgt...ach ja we zien het wel niet?

Hoe oud is oud?

13. Charlie007

Niet zo oud maar wel 37 in februari.

C.

14. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Hallo,
    Ook wij zijn bezig met de derde ronde. Vind het allemaal heel erg spannend. Heb de hele avond al last van pijn aan de rechter kant, trekt lekker door naar de lies:(.
    Heb dit nog niet eerder meegemaakt. Zou wel leuk zijn als het dit keer wel lukt dan heb ik een leuk kerstcadeau!! :)
    Dus, ik hoop lekker met jullie mee.

Veel succes iedereen!!

15. Alita

Alita Niet meer actief

@Charlie, ahh dat moet toch lukken he!!:D

@evelynw76 zou bijna zeggen je eisprong?:(

16. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland

Thanxx meis!!Ja ahh wat duurt lang hahaha wil het nu weten!!Grrrrr
    Maar goed het mooie is er ook van dat nieuwschierige en spannende!!toch:p

Liefs Nikky

17. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    hahaha ze zeggen het!!dus ben flink aan het duimen!!!:D

18. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    Hey Charlie,

Heb je wel eens ovulatie testen gebruikt??
    Ik heb het deze maand voor het eerst gedaan en het werkt echt!!Ik heb mijn ei gevonden!!!:D
    Su6 Meis!
    Liefs Nikky

19. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Na enige twijfel over het tijdstip, beginnen ook wij vanaf deze maand aan wonder nummer 2. Even de ongi afwachten, die zit er aan te komen van 't weekend.
    We dachten dat de lente een mooie tijd zou zijn om te beginnen, dan zou onze dochter 1,5 jr zijn. Maar het kriebelt toch teveel....ik zie meiden om me heen bevallen, vooral meiden van het forum. En dan doen die schattige babyfoto's je natuurlijk heus wel wat. ;)
    Ik ben echt bezig m'n kleintje te verwelkomen; zorg dat ik mijn zaakjes op orde heb, praat tegen hem (ik denk dat het een hij wordt) in gedachten. Klinkt misschien een beetje zweverig in de oren, maar had al vrij snel steeds het beeld van een jongen voor me. En ik houd me bezig met bewuste (pre)conceptie. Heel interessant!
    Goed, heb dus al een prachtige dochter van 14 maanden. Bij haar was ik in ronde 1 zwanger zonder te hoeven ontpillen. Ik ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan. De pil heb ik niet meer gebruikt sindsdien. Wel 3 maanden nuvaring, maar ik reageerde daar erg op (stemmingswisselen).

Ik hoop op een bewuste conceptie, zwangerschap en geboorte. Dat ik mijn angsten van de vorige keer deze keer naast me neer kan leggen. Ik was erg ondersteboven van mijn bevalling en het feit dat de borstvoeding niet lukte.
    En ik hoop voor alle meiden dat zij het wondertje kunnen ontvangen wat hen eens toevertrouwd is, stiekem kijken ze boven al mee naar papa en mama ;) Zo zie ik het althans!

20. Charlie007

Nikky, ja ik heb meteen ovutests in huis gehaald voor deze maand. Kan ik kijken of het werkt en of mijn gevoel klopt dat ik rond dag 12 ovuleer. Spannend. Sommige maanden is het wel heel duidelijk maar andere maanden helemaal niet.

Melloncollie, ik herken dat wat je zegt in je laatste paragraaf. Ik wil het nu ook bewuster meemaken allemaal. Ik vond het allemaal heel heftig. Wel een redelijke bevalling maar daarna zo onzeker en of ik het wel goed deed. Vele gehuild rondom het borstvoeden, kolven wat ik na 6 weken maar opgaf. Was alleen maar DAAR mee bezig en vergat te genieten. Dus, nu weet ik wat wel wat niet, je eigen gevoel volgen mbt gebruik tepelhoedjes etc. Iedereen probeerde je regeltjes aan je laars te lappen over tepel speen verwarring etc. wat een gedoe, dubbele borstontsteking hier....pffff....als ik er aan denk. Dat gaat nu anders zijn als het allemaal mag lukken. Fingers crossed voor wat ons mogelijk te wachten staat :)

Charlie

Deel Deze Pagina