het "ik mag hopen" topic!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door femke32, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    hoi meiden

leeftijd speelt alleen een rol als het gaat om kinderwens
    want dan kun je wel oud zijn de biologise klok tikt wel door
    ik droomde er altijd van om voor mijn 35 ste getrouw en kinderen te hebben maar helaas getrouwt ben ik wel maar er mist nog steeds iets een lief wondertje, ik ben in middels 37

na 11 jaar nog steeds niet we blijfen hopen dat er met hulp uit eindelijk wel een wonder komt

meiden de 35+ bijten niet hoor steun van jongere meiden is ook welkom

2. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje zeg, 11 jaar al aan het proberen? :$ Dat lijkt me echt zo erg.... :( Weten jullie hoe het komt dat het nog niet is gelukt? (als ik vragen mag :)) Ik hoop in ieder geval voor jullie dat het toch nog gaat lukken!

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    margootje@ nee wij weten nog niet waar het aan licht. tot nu toe is alles goed allen ik heb een vleesboom op mijn baarmoeder zitten die er uit gaat ik wacht op papieren van het ziekenhuis
    hij zou er al uit zijn maar ik had te hoge bloeddruk die is nu goed ik gebruik medicatie

stiekum hoop ik dat het aan de vleesboom ligt ik bind me er niet aan vast

hoop dat ie er 15 dec uit gaat daar moet ik rekkening mee houden

4. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat rot dat je niet weet wat de oorzaak is. Ik hoop ook voor jou dat het aan de vleesboom ligt, dan komt het daarna misschien nog goed! Veel succes in ieder geval in het ziekenhuis en ik zal voor je duimen dat jullie snel een beebje krijgen!

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dankje wel meid we houden de moet er in he het is nooit zo duister of het word wel weer licht zeggen ze dan

hoe gaat het met jou?

6. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super dat je de moed niet opgeeft! Respect!!! ;) Hoop doet leven he. :)

7. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    @Evelynw...ja die pijn is een teken van je eisprong...spannend!!!
    Nu moet het nog raak zijn!!

En trouwens mijn schoonzus is 40 en was gelijk de tweede ronde zwanger!!!! Terwijl ze eigenlijk "voor het zingen de kerk uit hadden gedaan!!!" niet dat dat werkt maar ze wilden een ronde nog afwachten en het was al raak....

Dus leeftijd zegt niet alles dames!!!

Over hoe oud je je voelt, ik denk dat leeftijd maar een nummer is je bent zo oud als dat je je voelt niet? Er zijn ook meiden van 25 die zich voelen als 40 en er ook zo uitzien hahaha...

--------------------------------------------------------------

@Cindy... Ik hoop het ;). Zou wel leuk zijn. Heb vandaag een beetje last van maagzuur en misselijkheid. Nou ik wacht maar af.

Betreffende leeftijd heb je wel gelijk. Maar ja, ik zit nu al 1 maand thuis. De HA gaf aan dat ik overspannen ben. Heb altijd last gehad van hoofdpijn, pijn aan schouder/rug/nek en ben de laatste tijd ook zo mega moem mag ook van de bedrijfsarts voorlopig ook niet werken. Had ik drie jaar geleden ook al maar toen wou ik het niet zien en ging ik maar gewoon door. Ik was nu inmiddels al 3x bij een eerste-lijns-psycholoog. De gesprekken laten mij inzien dat ik alsmaar bezig was en mezelf compleet heb weggecijverd. Maar ik voel me inmiddels al wat beter en verheug me op een leuke volgende stap in mijn leven. Vandaar dat wij ook hopen dat het in de komenden maanden ook een keer gaat lukken. Dat zou super zijn! Heb al sinds jaren een kinderwens maar altijd uitgesteld ivm werk of familiere problemen. Maar nu is onze tijd begonnen - de tijd om een eigen klein gezinnetje te stichten.
    Ik hou jullie op de hoogte.
    Is wel fijn met jullie allemaal mee te kunnen hopen :)!

8. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    ik hoop toch op een zwangerschap voordat ik begin in januari met IUI vooral nu me eileiders schoon zijn al is de zaad van me man van slechte kwaliteit.....

9. Alita

Alita Niet meer actief

@Evelynw, aan jezelf denken is heel erg belangrijk, helemaal als je straks een kleintje hebt!!!
    Je moet tenslotte wel een goed voorbeeld kunnen zijn...zit zelf ook niet altijd lekkerin mijn vel en ik heb hier een dochter die natuurlijk heel erg tegen mij opkijkt en van mij leert. Dan denk ik altijd sterk zijn!!
    Hoop voor je dat je je nu beter gaat voelen en dat je ook straks een klein wondertje in je lichaam mag voelen, want dat is het meiden...een wonder!!!:D

10. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Ben mij er nu ook bewust van. Doe nu leuke dingen ipv alleen maar te stressen ;).
    Dat het een wonder is geloof ik graag. Toen mijn moeder mijn zusje kreeg was ik 14. Heb dus alles van dichtbij gevolgd.
    Mijn vrienden hebben ook allemaal al kinderen tussen 7 mnd en 7 jaar. Echt leuk om te zien.
    Wie weet - misschien ben ik binnenkort ook een trotse mama :)....

11. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Evelyn, je verhaal klinkt een beetje zoals die van mij, ook overspannen geweest, bij de psych etc. Bij mij kwam er uit dat ik altijd maar doe wat anderen van me verwachten en niet wat ik zelf wil en wat wilde ik? Stoppen met werken en kindjes krijgen en dat is precies wat ik doe nu. OK het is niet altijd je van het de hele dag thuis maar ik heb iig geen werk stress en ben er lekker voor mijn dochter. Maar goed, dat is voor iedereen persoonlijk, de een werkt er graag bij dus die discussie ga ik hier niet aan. Maar zo'n overspannen periode wijst je wel weer even op nieuw de weg en dat is op zich helemaal niet slecht.

Ohhhhh, mijn ei komt dichterbij en ik voel van alles daaronder. Morgen beginnen met de ovutests om te kijken precies hoe of wat maar ik denk dat ik het 'rijpen' van mijn ei ook altijd voel, soort lichte ongi pijntje na de ongi dus.

Hoe is het bij jou Cindy? Spannend he? We gaan eind van de week flink aan de klus...

Doehoeg, Charlie

12. Alita

Alita Niet meer actief

@Charlie007, wat is er zo slecht aan om te kiezen dat je graag thuis wilt zijn bij je kindje?
    Ik vindt het zo vreemd dat als je tegenwoordig ervoor kiest om thuis te blijven je gelijk lui bent, of alle tijd van de wereld hebt want ja je zit tenslotte thuis. Ze moesten eens weten hoe fijn het is om je kindje af en toe eens af te kunnen geven en lekker te gaan werken, want geloof ik me ik kan het weten een kind opvoeden en thuis blijven en het zwaartse werk ter wereld!!!
    Ik zit dan wel thuis door een ongeval, dus eigenlijk niet voor gekozen, maar ik ben opzich wel blij met de situatie maar het liefst had ik de pijn aan mijn rug er liever niet bij gehad!!!

Jaaaa dit wordt een belangrijke week!!! Met ovutesten wil ik liever nog niet gaan werken...het is pas ronde 2...
    Hoeveelste ronde is het voor jou?

13. Charlie007

Hai Cindy, ik denk ook dat het soms best zwaar is thuis te zijn, ik doe dan ook alles he, mijn vent werkt maar strijkt bijvoorbeeld niet zijn eigen hemden of zo ha ha. Maar goed, ik kan niet tegen werkstress dus heb dit liever, kan in ieder geval mijn eigen tijd indelen dus.

Ja we gaan voor de ovutests ook al is het de eerste ronde, als die het doen hoor want ik heb niet de duurste. We willen gelijk goed mikken en vorige maand was mijn cyclus ineens heel lang. Daarbij lukt dat hier niet hoor vanaf de ongi om de dag tot aan de NOD. Lig met deze donkere dagen ook graag lekker ongestoord onder de wol om half elf!! ha ha!! Misschien is dat dan ook een beetje de leeftijd of zo.

Kom wel wat vaker bij het andere topic van Joe hoe ok?

Doehoeg, Charlie

14. Alita

Alita Niet meer actief

is ook weer iets anders jouw`n situatie...dan zou ik het ook wel doen hoor....

Ja wij moeten het wel verdelen het huishouden want ik kan niet zoveel gelukkig heb ik een lieve schoonmoeder!!!!
    ik zie je bij joehoe!!!!

15. Charlie007

Hai,

Oh ja? heb je een lieve schoonmoeder? Ik ook wel op zich maar ook wel een heeeeel bemoeizuchtige! Wil ons nog graag bemoederen als het even kan...en dat kan dus niet dus...emotioneel houd ik een bepaalde afstand maar wekelijks passen ze wel op ons kleintje en daar ben ik wel dankbaar voor.

Charlie

16. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0

Hey Charlie,
    Dat klopt. Ik ben me nu pas bewust wat ik mijn lichaam heb aangedaan.
    Maar het gaat al iets beter met mij. Stoppen met werken is voor mij geen optie. Dan raken wij een inkomen kwijt. Wel zit ik na te denken of ik iets anders ga zoeken. Op mijn werk zijn ze ook zo lekker vaag bezig. Ze willen op onze afdeling outsourcen maar zeggen niet wie dan wel weg moet en wie niet. Ik werd ook al op een duofunctie geplaatst waarvan eentje wordt opgeheven.
    Maar ja, komt er een keer een ontslagbrief (werk er nu 2,5 jaar) dan heb ik vanaf dat moment 3 maanden de tijd. Heeft dus geen zin om mij er nu al druk over te maken.
    He, volgens mij ben ik weer een stap verder - niet druk maken over iets :D.

Maar ja dames, spannende dagen nu. Nog ff en ik mag testen. Heb sinds 2 dagen last van steken in mijn zij, het komt en gaat. Dus - duimen maar.

Hoe gaat het met jullie? Ook nog steeds aan het hopen? Succes iedereen en een fijn weekend.

17. Charlie007

Hai Evelyn,

Ja het is echt een leerfase he? Niets 'moet' meer en zo. Vaak komt alles wel op zijn pootjes terecht terwijl je er eindeloos over in kan zitten van te voren. Hopelijk vind je gauw een passende oplossing. Belangrijk dat als je werkt dat het leuk is en dat je er energie van krijgt. Niet al te makkelijk te vinden dat weet ik maar al te goed. Komt tijd komt raad.

Hier sinds woensdag aan de ovutesten maar nog geen groenlicht voor een eisprong terwijl ik wel van alles voel in mijn onderbuik. Vanavond toch maar gezellig maken denk ik. Vorige maand was mijn eisprong ook wat later dus misschien komt ie begin volgende week.

Jij succes met testen over een paar dagen!! Spannend hoor :)

Fijn weekend nog, Charlie

18. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hier hopen op de volgende ronde, word iig een leuke kerst :p

19. LieveSchat

16 jul 2008
    30
    0
    0
    Ik hoop dat ik het nieuwe jaar met een kindje in mijn buik mag beginnen.

20. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik hoop dat mijn spotting niet doorbreek naar die vervelende rotttttt duivel:(

Deel Deze Pagina