Hoi, sinds gisteren heb ik al last van krampen en steken in mijn buik. Normaal gesproken heb ik steekjes vanaf mijn ei tot ongeveer 2 dagen voordat ik ongesteld moet worden. Nu heb ik deze maand mijn ei 3 dagen later gehad, wellicht omdat ik ziek was toen. Mijn banner klopt dus niet helemaal. Volgens mijn normale cyclus zou ik morgen al de eerste roze veegjes moeten krijgen en dinsdag echt ongesteld worden. Maar normaal stoppen bij mij de steken dus voordat ik ongesteld word, terwijl het nu juist alleen maar erger wordt. Ik snap er nix meer van. Ik weet ook niet of het nou een goed teken kan zijn of juist niet. Er zal niets anders op zitten dan afwachten. De testen roepen me al vanuit mijn nachtkastje, maar ik doe mkijn best ze te weerstaan tot woensdag. Voelen jullie je menstruatie altijd aan komen of juist niet?
Ik dacht altijd goed te voelen wanneer ik ongesteld moest worden. Totdat ik probeerde zwanger te raken. Nu houdt mijn lijf me regelmatig voor de gek en koester ik regelmatig valse hoop. Succes en sterkte met wachten, ik duim boor je dat het raak is!
ik heb tot op de dag van vandaag een heel erg ongesteldheidsgevoel en zie banner dat is ook een heel bekend zwangerschapsverschijnsel
Hey, Je kaartje ziet er toch hoopvol uit... Die krampen heb ik nu nog steeds Ben benieuwd hoe je testjes zullen zijn! x-je
Bij mij is het sinds ik gestopt ben met de pil ook anders. Ik voelde vorige keer het ongi gevoel al 3 dagen voor het doorzetten. Terwijl ik met de pil altijd alleen de avond van te voren iets begon te voelen. Vorige keer was ik ook vanaf 8 dagen na de eispring continu misselijk met vlagen, maar was dus niets. Blijft gewoon afwachten Ik zit nu bijna een week na m'n eisprong, en heb t/m gisteren direct na de eisprong een ongi gevoel gehad, hoofdpijn, nachtmerries, droog gevoel van onderen, en zeer gevoelige borsten. Ik ga toch maar nergens vanuit, het is overigens sinds vandaag bijna allemaal weg behalve de gevoelige borsten, terwijl ik nu rond de innesteling zou moeten zitten. Dus ook voor mij afwachten tot de NOD dagh rond 16 maart... Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is!
de reacties klinken hoopvol, maar ik durf er toch niet op te hopen... Ik ben er echt de hele dag mee bezig. Ik zal blij zijn dat ik morgen weer moet werken, dan is de verleiding er niet om een test te doen
wel testen, niet testen, wel testen, niet testen, wel testen, niet testen, wel testen, niet testen, wel testen, niet testen, wel testen, niet testen, wel testen, niet testen, wel testen, niet testen, wel testen, niet testen, wel testen, niet testen, wel testen, niet testen, wel testen, niet testen, wel testen, niet testen, wel testen, niet testen, wel testen, niet testen, wel testen, niet testen........ pffff, ik weet het niet meer hoor!
Ik snap er nu echt nix meer van; vanmorgen was mijn temperatuur al wat gestegen tov de dagen ervoor, maar dat had ik de vorige maand ook vlak voor mijn menstruatie kwam. Ik kom net onder de douche vandaan en vond mijn wangen nogal gloeien (heb ik vaker tussen mijn ei en menstruatie, omdat mijn temp dan hoger ligt).Voor de gein eens 's avonds (net dus) mijn temperatuur gemeten: 38,05! Ik voel me verder kiplekker. Het is inmiddels ook een paar uur geleden dat ik voor het laatst krampen of steken heb gehad. Omdat ik eerder nooit 's avonds gemeten heb zou het kunnen dat het vaker zo stijgt, als ik 's ochtends al boven de 37C zit. Maar dat weet ik dus niet. Wellicht een goed teken. Ik ben benieuwd hoe hoog het morgenvroeg is. We wachten weer even af.....zucht......
Ik heb sinds ik met de pil ben gestopt, een paar dagen voor mijn NOD een ongi gevoel. Geen buikpijn, maar gewoon een ongi gevoel. Het is idd ook een zwangerschapsverschijnsel, maar bij mij was het niet zo helaas.
Ik voel me net als zoals jij! Gisteren was mijn nod... heb wel heel erg het gevoel dat ik ongi moet worden! Ik ga er dus eigenlijk ook vanuit dat ik vandaag of morgen dan ongi wordt... Daarintegen denk ik dat ik gevoelige borsten heb... ik bedoel dat ik niet eens meer zeker weet wat ik voel, hou ik mezelf voor de gek of voel ik het echt .... Ik zit ook te twijfelen of ik nu moet testen of niet, wij hebben besloten dat als ik donderdag nog niet ongi ben dat we dan gaan testen. Dat geeft mij wel een soort rust... maar goed het is pas maandag en ik voor het zelfde geld koop ik morgen een test omdat ik het niet meer kan houden van de spanning Ik duim voor je!
Ik ben er deze maand ook echt van overtuigd dat ik ongi ga worden... Heb sinds gister al zo'n gevoel van het kan nu ieder moment komen... Vandaag zou ik, als ik 31 dagen cyclus heb, ongi worden, maar de menstruatiekalender denkt er anders over en die zegt dat ik donderdag ongi zou moeten worden, dus daar gaan we maar vanuit... Maar ik ben er van overtuigd tussen vandaag en donderdag ongi te worden.
Hier hetzelfde! Had zelfs tegen iedereen gezegd dat ik ongi zou worden, maar gelukkig had ik ongelijk
Ik heb het ik-moet-ongesteld-worden gevoel ook in vlagen gehad, vorige week. Nu heb ik het toch ook nog zo af en toe. Wel lichter als dat ik echt echt ongesteld moet worden hoor. Soms zeurt het gewoon wat, soms lichte steekjes of krampjes, de ene keer links en dan weer rechts. De steekjes trekken dan soms ook door naar me liezen, en daar voel ik het dan ook goed steken/trekken. Verder waren mijn tepels vorige werk errrg gevoellig, nu is het in wat mindere mate, ook last van melk witte afscheiding. Waar ik ook nog 'last' van hebt, ik heb ineens 'vreet' buien! Dat is wat minder, ik moett dan persee het geen waar ik zin in hebt. Haha! Wierdo hé!? Ik ben benieuwd deze maand, vorige week dacht ik; Ja! Het zou zomaar eens kunne, maar nu, nee .. Ik heb het gevoel dat het niet raak is! Helaas.. Alle meiden succes! En de zwangere dames hier, Gefeliciteerd! Geniet ervan! Liefs
Ik voel het altijd heel duidelijk en wordt ook standaard op maandag ongesteld. Vandaag zou ik weer moeten gaan menstrueren, tot nu toe niks te bekennen maar heb wel buikpijn dus denk dat het nog wel gaat komen straks...
Hey, Je hebt duidelijk het gevoel? Verder geen andere 'klachtjes'? Succes! en hopelijk zet het niet door!
Hai Manon, ik heb al sinds 28-02 (vermoedelijke datum van innesteling) regelmatig buikpijn, uitstralend naar zij en liezen. Ben bij vlagen misselijk maar heb niet over hoeven geven. Nu voelt het echt als beginnende ongesteldheid-pijn momenteel straalt het wel gigantisch uit naar mn liezen en bovenbenen (echt zo'n zeurende pijn) en dat is me onbekend.. Ach, we zullen zien Groetjes
Ik weet ook niet meer wat ik moet denken. Heb zeurende pijntjes die uitstralen naar liezen... Wordt het wachten zat.... ongi moet gewoon doorzetten of wegblijven....