het 'ik wil aankomen' topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Makkie, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Oja ik gebruik nu weight gainers. Gekocht bij uhummm zo een bodybuilding achtige winkel waar er van die steroids types werken. Komt er zo een kleine dunne om een weight gainer vragen haahhaa

2. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik ben ook weer bezig met aan komen..
    ik heb jaren 50 kilo gewogen bij 1.63 dit vind ik wel een mooi gewicht,het mag wat meer zijn maar meer als 50 lukt me gewoon echt niet..

nu door omstandigheden was ik in ruim 2 weken tijd ruim 6 kilo afgevallen.
    dus woog ik nog maar 44
    dit is dus gewoon echt niet mooi meer..
    een ingevallen gezicht, uitstekende botten overal,je kon ribben tellen,
    (en ondanks mijn borstvergroting ging er van mijn borsten toch ook af)

nu 2 maanden later zit er wel 3 kilo aan!
    dus weeg ik nu weer 47 kilo!!
    nog niet wat ik wil maar er komt langzaam wat aan!
    ( en het is hard werken:D)

3. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Vroeger had ik een eetstoornis waardoor ik erg weinig woog.
    Heeft me heel veel moeite gekost om aan te komen naar een normaal gewicht.
    Toen zijn er wat heftige dingen gebeurt en kreeg ik de vraag of ik nu ging eten of niet zou gaan eten.
    Toen maar gaan eten.
    Nu heb ik overgewicht en het valt me erg zwaar om het eraf te krijgen.

Heel veel succes meiden

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik zit nu voor mij op een gewicht waar ik tevreden mee kan zijn.
    na mn zwangerschappen was ik zo weer op/ onder mn gewicht voor mn zwangerschap en daar dus niet happy mee.
    ik ben heel lang zo ontzettend moe geweest en niemand wist wat het was.
    zelf heb ik bij de ha aangegeven dat ik niet aankom en dat het moe zijn misschien daardoor kwam.
    ze dacht van niet, maar ik mocht toch naar een dietiste.
    wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb, het bleek dat ik veel te weinig at terwijl ik dacht dat ik goed at.
    ik moest toen meer (gezonde dingen) gaan eten en ook volle producten gebruiken.
    zo ben ik een jaar bezig geweest om 5kilo aan te komen en nu ben ik steeds bezig om het eraan te houden, want bij stress of een verkoudheid is het ook zo weer weg.

mijn tip is dus zoek een dietiste want die weten waar ze het over hebben.

heel veel succes ermee.

liefs doris

5. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Hi, ik reageer ook even. Ik ben ook altijd te licht geweest, afgelopen jaren was ik redelijk op gewicht rond de 52 - 55 (ik ben 1.64 m) maar zodra ik last van stress heb of ziek ben dan vliegen de kilo's er af en het duurt maanden voordt dit er weer bij is. Ik ben een paar weken geleden ziek geweest en nu weeg ik 49,5, te weinig en voel me er ook zeker niet fijn bij.
    Ik probeer op mijn voeding te letten om meer aan te komen maar ik wil niet dat mijn leven draait om eten om maar aan te komen. Dus dan neemt men mij maar zoals ik ben! Ondanks dat ik gek word van het commentaa, van oh wat ben jij mager! GRRRR.

6. dreamcatcher

dreamcatcher Niet meer actief

Zo herkenbaar! Ik had altijd een mooi gewicht voor mijn lengte 57kg bij een lengte van 1,67.. Nogwel slank dus en daarbij rondingen.. Helaas na ons cadeautje (lees: baby) 7kg afgevallen dus weeg nog maar 50kg.. Ben nu echt een plank, had volle borsten waar nu weinig van over is. Maar het ontbreekt me aan discipline om aan te komen. Ik eet erg onregelmatig, en er zitten dagen tussen waarop ik wel genoeg eet maar ook genoeg dagen waarop ik niet genoeg eet. Maar probeer daar nu iets aan te veranderen, heb me ingeschreven bij de sportschool (beweging voor afvallen is belangerijk maar voor aankomen ook) en probeer regelmatig te eten en begin binnenkort met weightgainers.

Deel Deze Pagina