het " ik wil even mijn ei kwijt" topic

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lennylenn, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo dames

ik wilde even mijn ei kwijt over van alles en nog wat maar om elke keer een nieuw topic te starten leek me ook weer zo onnodig, dus dan maar alles in 1 keer.

hm waar zal ik beginnnen?
    1 mn eetlust is sterk achteruit gegaan. ik probeer wel normaal te eten maar het smaakt voor geen meter. hierdoor voel ik me ook gauw moe, chagrijning en duizelig.

Ik haat mn werk elke dag een beetje meer en door mn vermoeidheid word dat alleen maar erger. ik zie het niet meer zitten en in mijn ogen is mn verlof (9 juni) nog zo ontzettend ver weg.
    en het kan allemaal nog erger..van mezelf ben ik een enorme zeur als het op het huishouden aankomt. alles moet perfect zijn, nu je raad het al is het nog erger en word ik bozer dan boos op mn vriend als iets niet gedaan is. gisteren toen ik van het werk kwam was ik zo ontzettend kwaad op em omdat hij de kleren niet had opgehangen en de afwas niet had gedaan. ik ben toen ook op de bank gaan slapen en wilde vandaag niet eens horen wat voor
    reden hij had dat hij die kleine dingetjes niet gedaan had.

verder heb ik een nieuwe v.kundige (ben verhuisd) maar ik voel me er totaal niet op mijn gemak. helaas zijn de anderen v.kundigen net iets te ver uit de buurt dus ben ik
    genoodzaakt bij deze te blijven. de wachtkamer ziet er niet uit er was zo een irritante stagiere (yeah i knowww zij moet het ook allemaal leren) maar ik irriteerde me mateloos
    aan de mens. maakte 2 keer de fout door te zeggen dat ik 35 weken ver ben hoe ze daarbij
    komt mag joost weten want ik ben 31 weken.

ow en mn zus die noooittt eens een definitief besluit kan maken! ze was naar het buitenland verhuisd maar heeft het er niet echt naar haar zin en wilde graag terug komen. ik superblij natuurlijk want ze is echt mn lievelingetje maa helaass is ze toch nog van gedachten veranderd en dat verteld ze me nu pas..terwijl ze deze maand zou komen en ik had me er zo erg op verheugd dat ik uit woede en teleurstelling begon te huilen en te snikken en nu ik dit
    typ rollen die rot tranen ook weer over mn wangen.

het wordt me allemaal een beetje te zwaar nu en daar kan ik geen vrede mee sluiten ik wil kunnen doen wat ik altijd deed. lekker werken (toen nog met plezier) mn huishouden op en top houden, niet op de hulp van anderen hoeven te wachten om alleen even boodschappen te doen.

dan mn andere zus die zich verdomme ook nooit aan dr afspraken kan houden!

de babykamer die ik maar niet afkrijg

er zit me zo ontzettend veel dwars maar ik weet niet met wie ik het erover moet hebben. mijn vriend zal ongetwijfeld naar mij luisteren en mn troosten en alles proberen om me beter te laten voelen en toch heb ik het gevoel dat ik nog niet uitgeklaag en uitgesnikt ben.

wat een lang gezeik allemaal he.. er is ook nog ruimte voor jullie geklaag hoor.

bedankt dat jullie het wilden lezen allemaal

2. lennylenn

owja en als laatst: dat is me net nog gebeurd..
    vanmiddag even een dutje gedaan want ik was uitgeput na een bezoekje aan de v.kundige en wat opruimwerk. maar soms spuug ik wel eens in mn slaap ..ja ik weet het..het is nasty maar ik kan er echt niks aan doen. en het is geen kwijl het is echt kots. waar dat vandaan komt weet ik niet en ik merk ook helemaaaaaal niks tot ik wakker word van een zure geur en een natte plek.
    nou dat is me vanmiddag weer gebeurd dus op mn net verschoond lekker fris bed!

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    lijkt me lastig als je spuugt in je slaap
    hier ook een ergenis ik ben elke nacht wakker door een hoestbui
    en dan overdag geen last ervan hebben.
    EN mijn rechterbil doet enorm veel pijn en het lijkt wel of ik soms
    vast sla.
    Dat was mijn ei :D

4. mereleva

mereleva Lid

22 apr 2009
    9
    0
    0
    Heerlijk toch, ff je frustraties uiten.

Mijn eten smaakt ook nergens naar. Of ik nu brood eet of macaroni, het smaakt niet. Ook ben ik snel geirriteerd. En dat moet ik toch proberen onder controle te houden voor mijn clienten. Die hebben het al moeilijk, laat staan dat hun consulent ook nog narrig is.

Daarnaast zie ik er tegenop op voor al mijn clienten (90 clienten) het vakgeld voor hen ieder op te zoeken en uit te betalen. Het is mijn werk en normaal vind ik het hartstikke leuk maar nu ff niet.
    Heb gewoon de puf er niet voor om de hele dag naar mijn 2 computerschermen te kijken en het vakgeld te berekenen. En ja, ik wil natuurlijk op mijn vakgeld op tijd, daar gaat het niet om maar ik heb zo weinig energie en de post ligt er ook nog. De telefoon gaat de hele tijd, behhhh.

Ik slaap voor geen meter, elke nacht wordt er wel een kind wakker. Dan lig ik weer een paar uur wakker eer ik weer in slaap val maar ja, het is niet anders nu.

Afijn, heerlijk ff spuien....

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik maak me echt druk om de verhuizing
    dan heb je pijn en dan moet je ook nog es alles gaan lopen uitzoeken
    en de huurdatum is al de 27e :(
    Moet er dus snel achter aan gaan dat alles op tijd zit ingepakt
    gelukkig helpt mijn man me perfect mee maar die weet niet wat mee moet
    en wat niet :(

6. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Ik slaap slecht...Wordt een paar keer wakker om te plassen.
    Vannacht weer wakker geworden door krampen.
    Gisteren de keuken,toilet en badkamer uitgesopt. (daadwerkelijk op me knieen, tegeltje voor tegeltje) Daarna nog even de slaapkamer opgeruimd. Wilde graag doorgaan maar me rug begaf het...Vraag me nou of dit "de" nesteldrang is. Zo jahhh waar is dan ons kindje? Die moet er dan nou toch wel uitkomen!

Famillie die me met de nek aankijkt! Ik zit er mooi mee...En hun leven vrolijk door...Ik kan het maar niet van me afzetten.

Me ventje die niet meer met me wil sexen...Hijs bang dat ik dan weer last krijg van die eeuwige krampen (die krijg ik constant na de sex). Of dat het een open deurtje wordt voor de kleine! Ik begrijp het allemaal ook wel...Maar me zin daarnaar is onwijs!

Me hond die het niet afleert om NIET te trekken aan de riem!

Ik die graag wil kleding shoppen...Maar me dan bedenk dat ik beter even kan wachten.
    Want over zeker 3 weken is die dikke buik er niet meer.
    Loop ik straks in te grote kleding rond :)

Ik er nou nog steeds niet over uit ben wat ik wil fles of borstvoeding.

Die schijtbouw aan de overkant wat echt een ****herrie maakt waardoor ik na een kl*te nacht slapen....er ook nog vroeg wordt uitgeschreeuwd,geboord,gehamerd,getrilt.

Meiden...!! Veel succes en sterkte!

7. lennylenn

als ik ben bevallen lees ik dit topic zeker nog eens een keer over.. ff kijken of ik me dan ook zo druk maak om de dingen waar ik me nu zo druk over maak.

vrouwtjes gooi het er maar lekker even uit.. doet me eingelijk wel een beetje goed om mn ergenissen eruit te gooien

8. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

3 mrt 2009
    211
    0
    0
    Ik ben nog steeds snel misselijk (wanneer stopt dat nou eens)

Heel erg snel moe, zelfs na 1 stomme trap!!

Barstende pijn ik mijn kop.

Echt helemaal nergens puf voor.

Geen zin in m,n werk.

Snel geirriteerd.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik echt nergens last van!!!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    heerlijk zo'n topic, even je eitje kwijt, nou eitje, ik heb een flinke struisvogel ei volgens mij haha
    nou waar zal ik beginnen...
    Zeik puntje 1:
    de mensen die continu over mn honden zitten ze zaniken! ik kan ze wel afschieten. 'wanneer gaan je honden de deur uit' 'weet je zeker dat je die honden bij je kind laat' 'doe weg die beesten' Nou echt he als ik nog 1x een opmerking krijg over mijn 2 lieve hondjes, nou dan breekt de hell los hier hoor.

Zeik puntje 2:
    Ik slaap zo mega slecht! Ik kan dus alleen op mn zij slapen, nou heel leuk maar aangezien ik al jaren last heb van mn heupen ligt dat dus niet lekker. Verga hele dga van de pijn dus

Zeik puntje 3:
    Geen fut meer! ik word smorgens wakker, zit dan met mezelf te ruzieen dat ik mn bed uit moet. want ja de honden moeten ook gewoon even naar buiten.
    Na honden uitlaten zit ik mezelf gewoon te dwingen om broodje te smeren. Daar doe ik meestal een uur over want dan ga ik dus weer op de bank zitte en lekker zappe... Hoe lui!
    Hele dag doe ik eigelijk verders niks... heb gewoon nergens zin in. Dan komt mn vriend ergens rond half 7 thuis dus dan wil ik het eten klaar hebben... meestal rond half 7 moet ik eigenlijk nog beginnen met koken!
    O help en dan een was draaien... ik gooi het erin avond van te vore met het idee dat ik smorgens meteen dat ding aan zet... nou dan zie ik dat ding vol zitte... met pijn en moeite heb ik m aangezet maarja... dan moet ie ook nog leeg gehaald worden..
    Wat een luie donder ben ik ook zeg, maar ik heb gewoon geen energie meer

Zeik punt 4:
    Dat kind kan soms zo ongelovelijk druk zijn!
    Ja ik weet het, je moet blij zijn dat je je baby voelt bla bla bla. maar de mijne zit gewoon hele dagen lang zich flink uit te leven op mn ribben en lekker voelt het niet!
    Krijg continu commentaar dat ik me niet zo moet aanstellen als ik de kleine voel. nou ik zal bij jou is even 3uur lang in je ribben porre! kijke of je het dan ook nog zo schattig en leuk vind. niet dus he

Zeik puntje nummer weet ik het wat:
    Die hormonen!!! O help ik kan er niet meer tegen!! Ik jank om werkelijk helemaal niks. Ik zeik me toch een potje niet normaal meer. nou dat zieje wel want heb hier genoeg te klagen zoals je kan lezen. Over zeiken gesproken, ik moet veel te vaak naar die wc BAH.
    Loop ff van slaapkamer trap af naar beneden en ik moet alweer naar de wc. Terwijl ik net geweest was.

O meiden ik val jullie niet meer lastig want heb denk ik nog wel 10 punten waarop ik kan zeiken. Geen roze wolk gevoel, altijd dorst, lekkende borsten, gezeik van familie omdat ik geen bv wil geven, gezeik waarom we niet groter wonen (ehm misschien is er nu niks bij woningbouw DUH! domme mensen) en ga zo maar door met wat er nog meer te zeiken is.

Groetjes Wendy :)

Deel Deze Pagina