Het 'ik zoek een camping' topic

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lousanne, 20 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherubin

    cherubin Bekend lid

    8 sep 2014
    549
    360
    63
    NULL
    NULL
    Ik kwam Le Val de Bonnal tegen, die voldoet als het goed is wel.

    is hier een goede kanshebber maar ik lees even mee of er nog meer tips komen want wij zijn ook op zoek naar zoiets!
     
    Neskio vindt dit leuk.
  2. Neskio

    Neskio Fanatiek lid

    5 mrt 2017
    2.992
    2.473
    113
    Vrouw
    NB
    Ziet er wel mooi uit ja ! Thanks :)
     
  3. Mindy26

    Mindy26 Bekend lid

    11 feb 2014
    942
    405
    63
    Vrouw

    Klinkt goed! Ga meteen kijken!
     
  4. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Piantelle?
     
  5. mgeul84

    mgeul84 Bekend lid

    17 aug 2012
    765
    105
    43
    Domaine du Bardelet, leuke camping!
    Omgeving niet zo bekend mee, zelf alleen als doorreis plek gebruikt.
     
  6. Neskio

    Neskio Fanatiek lid

    5 mrt 2017
    2.992
    2.473
    113
    Vrouw
    NB
    Leuk maar als er iets is met een iets leuker zwembad met een kleine glijbaan is het helemaal top :)
     
  7. Mamsie2010

    Mamsie2010 Bekend lid

    1 jan 2013
    983
    6
    18
    Noord Brabant
    Camping l’Hirondelle in Frankrijk hele leuke camping aan een rivier waar je met een band in kan rond dobberen, van een rots afspringen. Zwembad met glijbaan en mooi uitzicht op de bergen
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  8. Relax

    Relax Fanatiek lid

    26 sep 2009
    1.602
    1.798
    113
    Vrouw
    Domaine de la Breche, bij Saumur in de Loire-vallei.
     
  9. Relax

    Relax Fanatiek lid

    26 sep 2009
    1.602
    1.798
    113
    Vrouw
    Val de Bonnal is wel leuk, maar het zwembad vonden wij minder leuk dan het op de foto's leek. En kkkkoud :|
    Er is ook een meer, dat is super. Wel waterschoenen nodig!
     
  10. cherubin

    cherubin Bekend lid

    8 sep 2014
    549
    360
    63
    NULL
    NULL
    Koud,ook in de zomervakantie?

    de meiden zijn dan 4 en 7 dus een heel spectaculair waterpark is nog niet nodig, met een paar glijbanen kunnen ze prima toe gelukkig
     
  11. Relax

    Relax Fanatiek lid

    26 sep 2009
    1.602
    1.798
    113
    Vrouw
    Ja het zwembadwater was echt fris. Het water in het spraypark ook. Wij waren er in augustus. Maar onze 4 jarige heeft zich er een paar middagen goed vermaakt. In de middag was het in het zonnetje wel te doen.

    Het water in het meer was minder koud gek genoeg :roflmao:
    Maar verder wel een ontzettend leuke camping hoor!
     
  12. cherubin

    cherubin Bekend lid

    8 sep 2014
    549
    360
    63
    NULL
    NULL
    Dat verwacht je dan weer niet :p
    Dank voor je ervaring! Domaine de la Breche ziet er ook echt top uit, die ga ik ook even verder uitpluizen :D
     
    Relax vindt dit leuk.
  13. Neskio

    Neskio Fanatiek lid

    5 mrt 2017
    2.992
    2.473
    113
    Vrouw
    NB
    Ik kom toch steeds weer terug op de sanaya campings, alleen die zullen wel een stuk duurder zijn. Zit nu te kijken naar deze
    https://www.sandaya.fr/nos-campings/le-ranolien
     
  14. me1989

    me1989 Fanatiek lid

    29 dec 2013
    2.992
    663
    113
    Ik zoek iets betaalbaars en kleinschaligs (hoeft niet persé heel klein, maar er moet wel plek zijn bij het zwembad, dit jaar hadden we als gezin van 5 nooit een stoel of bedje bij het zwembad en dat is gewoon niet relax) met 3 slaapkamers (glampingtent, stacaravan of chalet maakt niet uit).

    Een plek waar je wel echt een vakantiegevoel krijgt van de omgeving en voor de kinderen is een zwembad met glijbaan(en) een must.

    Een stuk rijden vinden we niet erg. Maar 4000 euro voor 12 dagen vind ik echt absurd en wil ik gewoon niet betalen.
     
  15. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.641
    10.539
    113
    Misschien is camping la tuque leuk voor jullie
     
  16. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.836
    25.932
    113
    Vrouw
    Wie weet er een leuke camping op max 1000 km van Limburg in de bergen.

    Klein tot middelgroot
    Ruime staanplaatsen (min 100 m2)
    Zwembadje (hoeft niet heel fancy te zijn)
    Geen drukke animatie gedoe
    Sportveldje/speeltuin voor grotere kinderen is een grote pre.
    Rustige mooie omgeving
     
  17. Driessen21

    Driessen21 Bekend lid

    13 jan 2012
    922
    218
    43
    Vrouw
    leuke camping! Wij zijn hier een aantal jaren terug geweest in de zomervakantie. Weer was bij ons niet fantastisch, dagen rond de 20 graden. Korte broek kon wel net aan, maar hield niet over. Collega was 2 weken eerder en zijn bijna weg gesmolten.. dat is het nadeel van Bretagne, dat het weer niet altijd top is. Prachtige kuststrook, heerlijke crêpes op de camping en lekkere ijsjes in het dorpje in de buurt. Verder een redelijk vlakke omgeving, dat vond ik dan weer wat jammer aangezien we het jaar ervoor in de Dolomieten zaten met prachtig uitzicht. Maar dit is uiteraard erg persoonlijk. Wat op de camping heel fijn was is dat de zwembaden verwarmt zijn, dus ook al is het niet heel warmkun je weglekken buiten zwemmen. Het binnenzwembad was ook fijn, alleen door het dak een enorme klankkast, wat een herrie soms.. wij zijn daar niet veel NL mensen en kinderen tegen gekomen, en onze kids waren toen 4 en 6. Ze gingen ook nog niet zelf op pad naar de speeltuin etc. Maar we hebben hier zeker genoten! Mocht je specifieke vragen hebben, pb gerust
     
  18. Neskio

    Neskio Fanatiek lid

    5 mrt 2017
    2.992
    2.473
    113
    Vrouw
    NB
    Ha klinkt goed thanks! Wij zijn sowieso niet van het extreem warme weer en ook niet van dagen in de zon liggen dus tussen 20-23 is voor ons eigenlijk perfect. Ik ken het weer in Bretagne want hebben familie daar dus komen er bijna jaarlijks. Ik blijf het een mooie streek vinden, wel vlak inderdaad. En het is net te doen qua afstand! Onze kinderen zijn dan 4 en 5 dus bijna net zo oud als die van jou toen. Dat er minder Nederlanders zijn vind ik juist fijn haha. Mijn kinderen spelen nog heel veel samen dus qua vriendjes is dat ook niet zo erg :) weet je nog of er glijbanen al geschikt waren voor deze leeftijd ?
    Ik zag namelijk ook deze camping , maar glijbanen lijken bij beide wel voor wat grotere kinderen.
    https://www.sandaya.fr/nos-campings/escale-saint-gilles
     
  19. Driessen21

    Driessen21 Bekend lid

    13 jan 2012
    922
    218
    43
    Vrouw
    de glijbanen bij ranolien zijn prima voor de kinderen. Evt samen met ze. Die in het kinderbad is supersloom, die gedraaide gaat sneller, en de rechte gaat ook sneller. Onze kinderen deden ze allemaal wel alleen, wij stonden ze dan op te vangen bijvoorbeeld. De trap op omhoog was vreselijk koud, er ontstond een soort windtunnel, dat was het enige nadeel. Maar doordat het weer niet fantastisch was stond je ook nooit lang te wachten bij de glijbaan.
    De andere camping ken ik niet, maar de glijbanen lijken wat sneller.
     
    Neskio vindt dit leuk.
  20. me1989

    me1989 Fanatiek lid

    29 dec 2013
    2.992
    663
    113
    Ziet er echt super leuk uit, alleen niet voor 11 of 12 nachten te boeken.
     

Deel Deze Pagina