Het 'ik zoek een camping' topic

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lousanne, 20 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.641
    10.539
    113
    O ja, dat is jammer. Dat is met huuraccommodaties sowieso best moeilijk te vinden.
     
  2. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.499
    3.163
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij zijn hier ook geweest - qua zwembad inderdaad prima voor kleine kinderen, net als de speeltuin. Voor de animatie moet je niet komen - op de kleinschalige flowercamping was de animatie flexibeler t.o.v van niet-franstalige dan daar... dat viel best wel tegen. Ze keken amper naar onze (5 !) kinderen om, omdat ze die toch niet konden verstaan. Terwijl op de flowercamping ze gelijk hun best deden om te communiceren (via google translate :) ) met onze kinderen. Maar oke - wij zijn altijd wel fan van animatie - veel mensen zijn dat ook weer juist niet natuurlijk ;) .
     
  3. Neskio

    Neskio Fanatiek lid

    5 mrt 2017
    2.992
    2.473
    113
    Vrouw
    NB
    Thanks voor het delen van je ervaring. Wat stom, je zou juist denken dat ze wel een beetje moeite doen. Wij maken eigenlijk nooit gebruik van de animatie (alleen de mini disco :p) dus dat zou voor ons niet zoveel uitmaken.
     
  4. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.892
    13.063
    113
    Vrouw
    Bedoel je die bij de lot? Dat is voor zover ik weet een naakt camping... Heel fout, maar als puber zijnde heb ik de grootste lol daar gehad, samen met vrienden stiekem gluren naar mensen op die camping. We fietste er zelfs speciaal die berg voor op. :oops::roflmao:
     
  5. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.641
    10.539
    113
    Haha nee, is echt geen naakt camping, misschien vroeger. Dan zou ik hem niet voorstellen :o::roflmao: Ik ben er zelf geweest, daar moet ik echt niet aan denken!
     
  6. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Dan kom maar op met tips mbt goede animatie-campings! Bij voorkeur Italië of Spanje.
     
  7. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.892
    13.063
    113
    Vrouw
    Tja je weet maar nooit wat mensen (al dan niet bewust) voorstellen! :roflmao:
    Maar ik bedoelde die in Belaye, wie weet zijn er meer? Of is het nu geen naturisten camping meer?
     
  8. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.641
    10.539
    113
    Ja, het is wel in Belaye dus het is vast dezelfde camping, maar we hadden allemaal kleren aan, minimaal een zwembroek of bikini;)
    Grappig dat dat vroeger zo was :roflmao: ik moet er zelf niet aan denken, gezellig op de camping krijgt dan wel een andere betekenis:eek:
     
    Cin85 vindt dit leuk.
  9. Muis2009

    Muis2009 Bekend lid

    29 jan 2018
    669
    370
    63
    Vrouw
    De stap gewaagd na veel wikken en wegen; toch zelf een caravan gekocht! :)

    Nu zoek ik tips voor een weekje weg in de meivakantie (max 500 km rijden vanuit Utrecht)

    Verder willen we in de zomer graag naar Oostenrijk. Iemand tips voor een leuke camping omgeving Innsbruck? Met tussenstop halverwege?
     
  10. Sjanani

    Sjanani Actief lid

    1 aug 2019
    474
    260
    63
    Vrouw
    Weet iemand hoe het weer de eerste week van mei is in de Ardèche? Ik heb daar een leuke camping gezien (le Pommier), maar we zijn nog nooit in Frankrijk geweest dus echt geen idee wat we kunnen verwachten.
     
  11. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Wij zoeken een camping waar we een huuraccommodatie kunnen boeken, stacaravan of huurtent. Wel met een zwembad en animatie voor de kinderen.
    Italië, Frankrijk, Oostenrijk. Op zich maakt het land niet uit. Ik wilde naar het gardameer maar ik vond de prijzen zo hoog dat ik verder ga kijken. Heeft iemand een goede tip voor 3 weken??
     
  12. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Hier ook op zoek naar een camping met huur accommodaties (liefst lodgetent met eigen sanitair) voor de zomer.
    Qua landen zitten we te denken aan Duitsland/ Oostenrijk/ Luxemburg. Voor nu kan ik nog niet echt iets vinden voor een leuke prijs.. we willen graag zo'n 10 nachten gaan.
    Heb ook nog niet echt goed gezocht moet ik zeggen haha, maar misschien heeft iemand hier leuke tips :)
     

Deel Deze Pagina