@Dopey en Veronique: wat bedoelen jullie toch met verhuizen? Dat jullie niet meer op dit topic aanwezig zullen zijn?
Dopey gefeli meid heel veel s6 in de aankomende maanden! Dopey gaat denk verhuizen naar zwanger topic en cvero gaat in real life verhuizen lol Super vero hoop dat jer er gelukkig gaat worden met nog een kindje erbij Nu al ongi zou wel vroeg zijn toch?
Hope: Ja kan echt niet wachtten ja vind het ook maar raar nu ineens ongi precies week na eisprong! kan idd innestelbloeding zijn aangezien het nu nog niet de ongi is die ik altijd heb. Is ff afwachtten. mady: ik ga idd echt verhuizen naar ander woning. Iets sneller dan verwacht
Oh haha, ik dacht dat je misschien ging verhuizen naar een ander club-onderwerp Spannend tijden voor je hoor!
Ook al spannende tijden voor jou Veronique. Ook voor jou ga ik natuurlijk duimen dat het raak is. Veel plezier met verhuizen.
Ook al spannende tijden voor jou Veronique. Ook voor jou ga ik natuurlijk duimen dat het raak is. Veel plezier met verhuizen.
He meis, kan me voorstellen dat je superzenuwachtig bent! Nog even een leuk scenario; mijn vriend en ik waren net bij de C1000 even boodschappen doen en waar stond meneer al te kijken: juist, bij de babyvoeding, ook had hij al een zwangerschapstest zien liggen haha. Hij wil het ook zooo graag
Mijn vriend had van de week voor de gein een paar pakken luiers in de boodschappen kar gegooid. Toen ik de kar wilde pakken, schrok ik omdat ik dacht dat ik de verkeerde kar pakte. Vriend helemaal in een scheur natuurlijk. Ik heb maar snel weer de luiers uit de kar gekiept, stel je voor dat iemand het zag.
Ja nu kan ik er ook wel om lachen, maar toen niet. Je had die vrouw moeten zien kijken, die in de zelfde rij stond. Schaamde me dood.
whhahaha das ook wel een actie van je vriend, maar kan me voorstellen dat je even schrikt en om je heen kijkt van ow jee ik hoop dat niemand het gezien heeft! Ik ga woensdag al testen dat is 2 dagen voor NOD en ik weet dat het beter is om te wachten, maar jah heb nog nooit een test gedaan en ben gewoon veel te ongeduldig... En als het negatief is dan wacht ik voortaan elke keer tot ik overtijd ben! Dus woensdag laat ik meer weten!
Ik durf er niks over te zeggen, want heb wel wat vage klachtjes, maar hoor ook vaak dat het dan alsnog beide kanten op kan... Dus ik wacht de test gewoon af! pfff wat duren die dagen dan lang zeg!
Ik zou denk ik ook inderdaad de test afwachten (zegt er ook een die er nog helemaal geen ervaring mee heeft haha). Nog 2 daagjes! Niet de kriebels om eerder te gaan testen?
jah ik heb ontzettend de kriebels om eerder te testen, maar me vriend zegt nee niet eerder dan woensdag dus ik wil me daar ook aan houden dan!
Ja ik kan me dat van je vriend ook weer indenken....nou nog even volhouden dan meid....het is zo woensdag. Hoop het zo voor je en kan ook niet wachten tot het woensdag is om je antwoord te lezen