hihi sorry met die luiers moest ik ff lachen oehh er zijn nog meer die in spanning afwachtten, spannend!
Had vanavond me schoonouders op bezoek, leuk, maar niet heus. Ze mankeren altijd wel wat en me schoonvader weet altijd alles beter, GRRRR zo irritant. Me schoonmoeder zat ook de hele tijd van: die is zwanger en die is bevallen en me kleinkind deed zus en zo. Werd er helemaal gek van. Ik kreeg echt het gevoel van wanneer gaan jullie nu eens aan de slag? Mens waar bemoei je je mee. :x
Ah ja, leuk schoonouders Mijn schoonouders verwachten volgens mij helemaal niet meer ooit nog een kleinkind van deze kant te krijgen. Zien mij volgens mij als een soort cariere vrouw... (hoe komt het an dat mijn man het dubbele verdient?). Dus ik heb wel zin om hen binnenkort te verrassen! De shock van de inbraak is voorbij en als straks mijn huis opnieuw gebarricadeert is met nieuwe sloten zal ik me wel weer wat beter voelen in mijn eigen huis. Enneh Sunny, we leven met je mee hoor... Jewe, whahahaha...grappige aktie. Moet ik misschien ook maar met mijn vriend uithalen.
Haha! Wat een heerlijk onderwerp. Mensen die ook wel eens balen van de schoonouders . De mijne hebben zo ook hun trekjes: Mijn schoonmoeder gebruikt de zin: 'je MOET ... etc etc....' zo ongeveer elke 5 seconden. Oef, kan ik zo boos om worden. Stelletje control freaks, mijn leven, ik moet helemaal niets. Mijn schoonvader houdt er van om in ons huis te doen alsof hij thuis is, bijv. de afstandsbediening pakken zonder overleg en dan iets opzetten wat ik niet wil zien, en wat ik hem ook laat weten. Zet hij gewoon zijn zin door in mijn huis. Alsof ik bij hen thuis dat constante voetbal (bijna iedere dag is er wel wat) afzet. Haha, zou ik eens moeten proberen. Zo weer ff geventileerd . Krop ik iig niet te veel stress op voor als ik zwanger ben. Dat kan niet goed zijn voor de toekomstige baby! Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn en ga binnenkort maar weer eens bijlezen. Een paar daagjes weg en je loopt zo achter
Hey Dopey, sorry, ik lees het nu pas. Maar gefeliciteerd! Fijn voor je hoor, zeker na zo'n tijd. En IUI werkt dus goed voor je
Hoi meiden wat een actie zeg met die luiers haha @Sunny al een testje gewaagd? Vandaag heb ik volgens calculator mijn eisprong, maar ook heb ik vandaag volgens mij het vruchtbare slijm ontdekt (rekbaar en rauw eigeel achtig sorry) ook ben ik vanaf gisteren misselijk zeurderige buikpijn onderin uistraling lies. Hebben jullie dat ook rond je eisprong? En als ik nu mijn vruchtbaar slijm heb komt dan mijn eissprong later? Kan iemand me helpen.........
Oh en wat betreft schoonouders daar heb ik het erg mee getroffen. ZIjn echt schatten van mensen en gelukkig heeft mijn man datzelfde met mijn moeder!
Zou kunnen. Ik had gister overdag elke keer dat mijn buik een beetje samenspande en een zeurderige pijn richting mijn lies. Vandaag nog steeds een beetje, maar niet zo erg meer als gister. Vanavond gewoon nog even klussen voor de zekerheid. Kan nooit geen kwaad. Zo meteen weer lekker werken. En vanavond komt de kapster weer om die dikke bos weer kort te wieken.
Hey Smile en Jewe, Herinnneren jullie dat gevoel nou ook van voordat je zwanger wilde worden? Ik herken wat jullie beschrijven namelijk volledig. Ik denk ook dat het de eisprong is. Maar niet van vroeger (voor de pil en Mirena). Letten we nou allemaal zo veel beter op? ps. Klussen is altijd goed Maar waarsch. was de meest vruchtbare dag gister voor je, en of de dag ervoor. Ben benieuwd hoe het verder gaat met jullie!
Luca nou ik kan me dit niet herinneren van voor de pil maar ja ik let nu op alle pijntjes Gisteren en eergisteren geklust dus dat zit wel goed en voor de zekerheid vanavond ook nog maar want kan sowieso geen kwaad! Ik ben ook erg benieuwd en kan bijna niet wachten tot ik mag testen. Maar nog eerst maar even klussen hihihi
Wat spannnend allemaal al die testers deze week Ik wacht met spanning af deze week op de possitieve berichtjes ! Hebbben jullie dat nu ook zit je tv te kijken komt de ene reclame over luiers ,zwangerschaptesten na de andere lijkt wel of ze het expres doen De kwaaltjes elke maand weer je word er niet goed van, je weet zo langzame hand niet meer wat je nu moet geloeven van je eigen lichaam! Op dit moment heb ik het idee dat je borsten toch wel groter zijn dan ze waren (heb maar kleintjes) maar heb het idee dat ze er een stuk steviger uitzien dan anders! Weer zon kwaal waarvan ik bang ben dat ineens toch met de ongi te maken heeft, heb altijd wel gevoelige borsten voor de ongi maar ja dat ze steiviger lijken nooit echt opgemerkt! Maar ik zou het wel weer te graag willen zien hahahahha
Hope35 dat van die reclames zei ik gisteren ook al tegen mijn man. Doen ze het expres ofzo! En die eierstokken maar rammelen en ik hopen dat ik ook die nieuwe VClear Blue met zwangerschapsindicator ook mag kopen hahaha Tja als je borsten echt aan het groeien zijn kan het wel eens een teken zijn, maar kan me ook zo voorstellen dat je nu allerlei dingen ziet!
Nou lieve meiden, ik heb nog niet getest hoor! Ik mag absoluut niet testen nog van me vriend. Hij zegt je wacht maar mooi tot woensdag, dat was de afspraak en daar houd hij mij keurig aan. Dus nog even een dagje wachten... pfff duurt wel lang hoor... En die reclames vielen ons ook al op jah... Net of doen ze het er om, maar jah je bent er nu bewuster mee bezig en dan valt het meer op denk ik. Pfffff ik ben blij dat een goede vriendin van mij vanmiddag langskomt dan heb ik wat afleiding en gaat de dag wat sneller....
Tjah en mijn schoonouders daar kan ik wel een boek over schrijven.... in 1 woord VRESELIJK. Ze zien mij liever vandaag dan morgen nog vertrekken en dan vooral mijn schoonmoeder... En achter mijn rug om leugens over mij verspreiden. Toen mijn vriend en ik net een maand samen waren is hij al bij mij en mijn ouders ingetrokken omdat het niet uit te houden was bij hem thuis... Zijn vader heeft hem een keer bij de strot gehad en zijn moeder heeft hem wel geschopt waar ik bij stond en dan sprong ik er tussen. En zo zijn er nog veel meer dingen gebeurt. En met mijn ouders kan mijn vriend het gelukkig heel goed vinden. Daar kan hij zijn ei kwijt als het moet en krijgt hij de steun, begrip en respect van die hij verdiend. We hebben ook weinig contact met zijn ouders... alleen met zijn broertje praat hij regelmatig op msn, maar verder is het minimaal en ik hoef ze echt niet meer te zien! Pfff ik wou dat het anders was, maar ja je hebt het niet voor het uitzoeken he!
ik denk dat ze ook uit de pan flippen als ze horen dat we bezig zijn voor een kindje, maar dat vertellen we dus ook mooi niet!
Oef, klinkt naar zeg. En ik zou ze ook niet zo snel betrekken bij het kindje krijgen. Afgaande op wat je vertelt zou ik ze liever niet in de buurt hebben van mijn toekomstige baby. Je houdt het niet testen wel goed vol. Maar is ook verstandiger!
Ha dames. Ik merk echt supergoed het verschil tussen toen ik nog aan de pil was en nu. Veel emotioneler nu, zowel positief: vrolijk en veel lachen als negatief: huilen bij elk zielig ding en feller reageren. Ook heb ik gemerkt dat na mijn ei mijn borsten veel voller en steviger zijn...GEWELDIG! Dat gaat weer weg als de NOD nadert, jammer. ik heb ook echt kleintjes, dus alles is mooi meegenomen Mijn ei laat zich echt wel voelen. Deze maand twee dagen behoorlijke buikpijn gehad. was net alsof mijn eierstok los in mijn lichaam lag en met elke stap rondbutste in mijn lijf...zeer pijnlijk. Maar ook ineens weer weg, daarna alleen nog een paar daagjes zeurderige pijn. Nu is het helemaal weg. En nu gaan we maar weer wachten he? OOhhhh wat duurt dat lang. Al heb ik nog steeds een voorgevoel dat het deze maand niet raak is.
Ik denk zelf ook dat het de ei-sprong is geweest. Heb er nu nog steeds een beetje last van. Hebben geklust tijdens de juiste dagen, dus ik kan nu alleen nog maar afwachten tot mijn NOD. Ik hoop echt dat die stomme uitblijven.
We lopen wel allemaal vlak achter elkaar met onze cyclus. Het zou leuk zijn als we allemaal rond de zelfde tijd zwanger zijn. Dat idee had ik ook al van die reclames. Je word er mee dood gegooid. Maar ja denk dat we er nu extra opletten. Vandaag een klant gehad, die ik moest helpen met een kamertje en kinderwagen uitzoeken. Was echt geen leuke meid. Totaal zonder interesse. Sta je wat uit te leggen luisterd ze maar half. Vraag je welke kleur ze mooi vind: Oh maakt niet veel uit, doe die maar ofzo. Ik snap dat niet hoor, zou helemaal in m'n element zijn met alles uitzoeken. Lijkt me te gek. Maar ja we zijn niet allemaal het zelfde, maar een beetje meer interesse maakt het voor mij ook wat makkelijker