Het in 2009 lid geworden Club!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Hope35, Mar 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Sunnyqueen: Spannend morgen!

Nou dames behoorlijk dagje vandaag. band plat van de auto was net op tijd gestopt zei de anwb-er. Zat er een spijker in. Uur gewacht voor een band te laten wisselen kan dat niet zelf :p

Enne,, heb de kruidvat testen 2 voor 5 euro gekocht en kon niet laten met testen, wat zie ik toch mijn verbazing een heel licht roze 2e streepje :confused:
    rare is ben zondag ongi geworden maar ook ziek tegelijk. Dat is over. Maar word met de dag steeds misselijker :( Ik vertrouwde het niet zo en heb een test gedaan moet officieel pas zat/zondag ongi worden.

Weet zeker dat 1 maart de eisprong was en precies 1 week later ben ik ineens wat grieperig en ongi :(

Deze week nog maar eens testen. spannend [-o<

2. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey Veronique,

Gefeliciteerd! Streepje is een streepje!
    Enne, je banner klopt dan niet toch ;)

Fijn voor je!

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Luca: dankje, durf de banner nog niet aan te passen wil echt een dikkere streep zien dan nu :oops: ff afwachtten want de ongi is nog steeds niet voorbij snap het ff niet helemaal nu :oops: ik hoop dat het een dikkere streep word :D

4. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Spannend Veronique! Ik zal voor je duimen dat het streepje roze blijft. Jeetje het wordt echt spannend hier op dit forum.

5. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh Veronique, wat spannend zeg!

En Jewe, die mensen snap ik ook echt niet. Ik kan er echt nu al helemaal induiken welke kleur, welk merk, welk model etc... zo leuk! Ik kan ook niet wachten tot het zover is, dan kan ik lekker van alles gaan kopen... Mijn man gaat echt een beroerte krijgen! :)

Maar zelfs toen ik over die Stokke kinderwagen begon heb ik nog niet op mijn lazer gekregen dat hij te duur was, dus nu is echt het hek van de dam. Ondertussen probeert mijn zus me in te temmen omdat zij ook nog zoveel spulletjes heeft staan. Even een stukje van ons laatste telefoongesprek:

zus: "Je gaat geen nieuwe box kopen he, die heb ik nog!"
    ik: "Ja, maar ik heb zo'n leuke gezien"
    zus: "Maar ik heb er nog 1 staan, die ziet er prima uit!"
    ik: "Ja, maar ik heb er 1 gezien met een lade onderin"
    zus: "Maar je hebt zo'n box maar zo kort nodig!"
    ik: "Had ik al gezegd dat er van die mooie letters op handgeschilderd zijn?"
    zus: "Zucht....je moet het zelf maar weten"

Ja, ik ben een koop-addict. Toch maar eerst eens even langs mijn zus tegen die tijd. Ze neemt zelfs van het weekend al een hobbelpaard en twee draagzak-systemen voor me mee. Die gebruiken ze zelf niet... Kan ik alvast een beetje oefenen, doe ik er gewoon katten in... :)

6. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Tja zo zou ik ook zijn. Ik wil ook alles zelf kopen. Alleen ik weet al precies hoe ik het zou gaan doen. Wat voor mij ook weer scheeld, ik krijg personeelskorting. Te gek, gaat een hoop geld schelen.

En die box die jij bedoeld, vind ik ook helemaal te gek. Volgens mij bedoel jij die van Bopita, met op de la in het grijs/taupe een tekst geschreven.

7. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ja, die ja. Die is echt mooi, maar eigenlijk ook best wel duur. Misschien dat ik toch die box van mijn zus neem, en dan mezelf te buiten ga aan een heel leuk boxkleed.. of 2/3. Heb katten dus zo'n boxkleed zal waarschijnlijk om de haverklap in de was moeten. Goed excuus om meerdere te kunnen kopen..

8. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Kapster is vandaag weer geweest, me haar weer lekker kort laten knippen, verfje erin met roze highlights. Weer helemaal te gek.

Als je die box mag hebben waarom niet. Die krengen zijn best wel duur en ze liggen er maar een paar maanden in. Leuk boxkleed erin, is het ook weer leuk.

Zouden jullie willen weten wat het word als je zwanger bent?

Ik zelf wel, maar mijn vriend wil het niet weten. Ik heb zoiets van als het een jongen word wil ik een stoere jongens kamer en voor een meisje een lieve meisjes kamer.

9. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    jeeeeh, morgen mag je testen meid. Ben heel benieuwd. Ik vind het echt spannend voor je.

Nog even vol houden.... Liefs Jewe

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Collo: die box heb ik hier die vind ik echt super! idd belachelijk duur 300 euro maar ik heb hem voor 100 euro :D ben er zo blij mee en echt een ideale en stevige box!

11. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    4,277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    nou meiden.... negatief helaas echt balen, maar zit nog niet op me NOD dus kan nog alle kanten op!
    Vriendlief was heel stil vanochtend en ik vroeg zo wat is er? Zegt hij: Nou ik baal er toch wel van..... Och wat een schat is het ook ben blij dat het hem ook iets doet. Sommige mannen kunnen zo onverschillig doen, maar de mijne gelukkig niet! Nou jah geen bloed geeft moed zeggen ze dus ik wacht het nog mooi even af en pas als ik echt een week overtijd ben ga ik weer testen heb ik met mezelf afgesproken!

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@ sunnyqueen: wie weet he je zit idd nog niet op NOD zl duimen voor je!

Hier weet ik het ff niet. Had vanmorgen nog maar eens getest en nu zie ik eiglk niets terwijl test van gisteren je nog steeds duidelijk de streep ziet. Of mijn urine was te geconcentreerd of is toch misgegaan. ff afwachtten pfff :rolleyes:

13. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    @ Sunnyqueen: Jammer, maar het kan nog alle kanten uit. Kan zijn dat je HCG gehalte nog niet hoog genoeg is. Blijf hoop houden!

@Veronique: Voor jou is het ook spannend. Maar net wat sunnyqueen zegt, geen bloed geeft moed.

14. Hope35

Hope35 Lid

Feb 23, 2009
    80
    0
    0
    Sunnyqueen: balen is dat he een nega test maar er is nog steeds hoop he :p

Vero :p:p:p:p Ik duim me rot voor je , hoop voor je dat het streepje er het weekend weer is :D

Jeetje wat zitten we allemaal dicht op elkaar met testen he!

Dacht vanochtend laat ik ook maar testen je weet nooit:(
    Niet moeten doen dus ging helemaal mis was te duf pieste over heel dat ding heen zelf controlle streepje geeft ie niet aan :oops:
    Nou wacht wel tot na het weekend nu elke keer die teleurstelling van dat ding word me te veel op moment!
    :evil: :evil: zal wel komen zatedag of zondag ben ik bang :(

Heb vandaag lekker saggo bui zal me partner weer erg leuk gaan vinden weet nu al dat ie de pineut word al probeer ik er toch altijd rekening mee te houden op 1 of andere manier gaat het vanzelf :(

15. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Jewe: klopt idd geen bloed is moed maaarr ik verlies al bloed sinds afgelopen zondag :evil: test van gisteravond is echt duidelijk te zien maar die van vanochtend niet. (had ook net van te voren water gedronken miss daarmee te maken) Ik blijf misselijk en moe en heb sinds gisteren steken in mijn lies bah! ik denk dat ik vanmiddag of morgen eens opnieuw ga testen.

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Aahhh lief van je :D Hopelijk heb jij ook een posi test! zou echt leuk zijn als we samen posi testen!

17. Hope35

Hope35 Lid

Feb 23, 2009
    80
    0
    0
    Heey

Er zijn echt zoveel mooie dingen te koop voor de beebs :p
    Al denk ik zelf omdat wij nu al weten mocht het toch nog lukken onze eerste beeb te krijgen dat het er ook bij 1 gaat blijven!
    Deze strijd zou ik niet nog een keer aan kunnen!

Dus denk dat wij gaan voor de 2de hands dingen want wat ik eruit begreep zijn de spulletjes voor mensen met een handicap best aan de prijzige kant en dat is dan zonde als het maar voor even kan gebruiken!

Marktplaats af neuzen is ook al erg leuk om te doen :) :)

18. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik ga ook vast en zeker marktplaats afstruinen als het eenmaal zover is. Ik kan aan het ene ding echt belachelijk veel geld uitgeven en vervolgens bij het volgende echt op een euro gaan zitten kijken. ik zou er ook helemaal geen problemen mee hebben om dingen via marktplaats te kopen, dat scheelt zoveel. Maar als ik eenmaal iets in een winkel gezien heb (zoals bijvoorbeeld die stomme box) zit het in mijn hoofd en wil het er niet meer uit. IK WIL HEB!

Vero & Sunny, dames heel veel succes de komende dagen. Ik hoop echt dat het bij jullie beiden raak is!

Zelf moet ik nog zolang wachten...al loopt mijn banner 1 dagje achter...dat is alweer iets. Mischien van het weekend al een testje ertegenaan gooien... Ja, is veel te vroeg, weet ik...zeg maar niks...

19. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Ik heb eigelijk nog nooit iets van marktplaats gekocht. Weet ook niet waarom niet, heb er niet zo veel mee. Ik koop eigelijk alles nieuw in de winkels. Let altijd wel op de prijzen, ik koop het waar het het goedkoopst is.

@Collo: Ik zou van het weekend nog niet testen, is nog zo vroeg. Snap dat je heel graag wil, maar de kans is heel groot dat ie dan negatief is, en als je hem later doet ie misschien wel positief is.

Ik heb mezelf voor genomen om pas op dag 28 of 29 te testen. Niet eerder, want wil me zelf niet gek maken.

20. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    4,277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    echt raar had vanavond ineens een zere borst, heel even maar en nou echt een heel raar misselijkheidsgevoel! Net of sta ik op het punt van overgeven, maar dan net niet! hmmmm..... De laatste keer dat ik echt overgegeven heb was ik 14 ofzo!

Share This Page