Het in 2009 lid geworden Club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hope35, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

dames ik heb een vmk gehad :cry: was ff moeilijk maar aan de andere kant weet ik wel dat ik erg vruchtbaar ben en vriendlief heel goede zwemmers heeft. (2e keer door anticonceptie heen)

Hoop dat de rest wel een posi test heeft deze maand! :D

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Sunnyqueen: Nou meid je houd ons wel in spanning zeg. Wanneer ga je weer testen?

@ Veronique, zag je staan bij het topic pendelen. Heb het net ook ff bij mezef gedaan, maar weet het niet hoor volgens mij snap ik er geen reed van. Volgens de pendel zou jij zwanger zijn toch?

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ooh Veronique, wat ontzettend kl*te voor je. Hoe weet je dat het een Vmk is geweest?

Veel sterkte meid.

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Pendelen gaat idd niet zo gemakkelijk ;) Ikzelf heb bij mij ook gependeld deze maand en zou idd zwanger zijn.

Ik heb gister getest omdat ik het eerst niet vertrouwde qua symptomen ondanks de ongi (die bleef erg weinig) dus getest en zag een licht roze streep. maar de middag had ik ineens veel bloed gaan verliezen en nu nog steeds wel de krampen in mijn lies blijft. :(
    Nu heb ik vanochtend en vanmiddag 2 keer getest en zie nu niks meer van streepje 1 was zelfs heel erg wazig en heb ook de nieuwe test van CB digitaal gedaan: Niet zwanger dus denk echt dat mis is gegaan ipv goed.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ok, heb het 2x bij mezelf gedaan en die zei dat ik zwanger was, maar nog niet lang. Had zelf het idee dat ie voor nee zou gaan. Maar hij zei dus 2x ja, ben niet helemaal overtuigd, we zien het wel.

Maar ik ga je niet meerlastig vallen met mijn gezwets, je voelt je al kl*te genoeg.

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

is niet erg hoor ben er al beetje overheen was op moment van testen vanmiddag gewoon kl*te maar ja leven gaat verder ook al is het niet leuk ;)

7. Hope35

Hope35 Lid

23 feb 2009
    80
    0
    0
    veroniQue86 wat vind ik dat K*T voor je zeg!
    Ik hoop echt dat volgende ronde beter gaat en het vruchtje blijft zitten.
    Het blijft een klote gevoel al is het nog zon vroege mk :cry:

8. smile17

smile17 Niet meer actief

@vero echt heel K*t voor je zeg! Volgende maand duim ik extra voor jou! Maar inderdaad je bent wel super vruchtbaar.

@Jewe ik las dat jij dag 28 of 29 gaat testen. Ik hoop het ook vol te houden tot in ieder geval dinsdag en het liefts zelfs woensdag. Ik heb geen testen in huis en ik heb mezelf voorgenomen ze pas de maandag voor mijn NOD te kopen.

@Sunny nou ik ben benieuwd hoor!

9. Hope35

Hope35 Lid

23 feb 2009
    80
    0
    0
    Oei spannnend sunny :)

Ikzelf wacht met testen tot na het weekend als ik dan nog niet ongi ben geworden durf ik het aan :oops:

10. smile17

smile17 Niet meer actief

@hope heel goed dat je wacht met testen! Het duurt wel langer maar je krijgt geen valse hoop!

11. Hope35

Hope35 Lid

23 feb 2009
    80
    0
    0
    Ja ben er ff van genezen om te vroeg te testen :(
    En als ik na het weekend niet ongi ben is de kans gewoon veel groter op eeen streepje!

Elke keer baal ik weer als ik een nega test heb (ook als ik ongi word natuurlijk).

Me vriend zit hem al te knijpen, als het deze maand niet lukt op de natuurlijke manier moeten we terug naar dokter (om er wat vaart achter te zetten zodat ik niet te lang zonder medicatie zit) :rolleyes:

Gelukkig is met vriendlief alls goed ze zaadjes doen het zoals ze moeten doen :D

12. Hope35

Hope35 Lid

23 feb 2009
    80
    0
    0
    Pfffffffff zit achter de pc heb net idee dat er iets aan het lopen is benenden dus ga naar de wc bruien veeg.
    Plas een beetje veeg me weer af beetje roze veeg.
    Daarna niks meer ook plas is gewoon gelig :cry:

Wacht nog maar ff af vandaag maar ben er bang voor heb nog nooit eerder voor me ongi een veeg gehad als ik het kreeg werd ik die dag ook ongi :oops:

Zou wel een stuk eerder zijn dan normaal maar ja je lichaam zit raar ik elkaar wacht wel af tot vanavond (heb nog geen ongi klachten zoals normaal).

13. smile17

smile17 Niet meer actief

Ohh spannend hope. Het kan van alles betekenen een innesteling of aankomende ongi. Maar als je normaal nooit eerder ongi wordt lijkt de kans op een innesteling groter. Mijn vriending had dit ook 3dagen voor NOD en is nu 3 maanden zwanger. Ik hoop ditzelfde voor jou!

14. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou ik heb nou nergens meer last van eigelijk jah beetje kriebelig gevoel in mijn buik, maar geen spoor van die gemene duiveltjes.... Ik test pas weer als ik een week overtijd ben, want ook al is het nog maar de 2 ronde ik voelde me behoorlijk kut even gisteren en heb ook even gehuild tegen me vriend aan en hij was erg lief voor me. Hij zei: Ik vond het ook erg jammer, maar we wachten het gewoon nog even af en als je dan echt niet zwanger bent dan gaan we gewoon weer verder met klussen schat! Nou toen moest ik wel weer glimlachen..
    He veronique wat naar dat het mis is gegaan, maar gelukkig weet je nu wel dat je inderdaad heel vruchtbaar bent.
    Meiden ik heb net een mail gekregen van een vriendin met de volgende tip:
    A.s. zaterdag 14 maart om 18.55 op ned 1. In het programma KASSA testen ze een aantal zwangerschapstesten, misschien wel interessant om naar te kijken!
    liefs

15. MvdW

MvdW Niet meer actief

Jee meiden,

wat een verhalen allemaal weer. Heb elke dag wel op ZP gezeten, maar kreeg niet van elk topic meer een mail, kon soms een topic niet meer goed terugvinden waar ik ook geschreven had.

Zie dat ik al een heleboel gemist heb hiero :( i'm sorry.
    Hopelijk kan ik het nu weer een beetje bijhouden.

Iedereen nog heel veel succes en Veronique heel veel sterkte.
    Ik kan niet iedereen meer persoonlijk een antwoord geven, want dat gaat alweer van 4 pagina's terug.

WIlde wel even zeggen dat ik gisteren mijn laatste pil heb geslikt...ooh ben zo nieuwsgierig hoe dat allemaal gaat straks...

Veel liefs,
    M.

16. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Dag meisjes,

Weer terug van weggeweest. Drukke tijd gehad met allemaal familiebijeenkomsten.

@Veronique: bah wat rot! Wel goed dat je snel weer verder kijkt. Voor iedereen geldt: nieuwe ronde, nieuwe kansen, en voor jou misschien nog wel een beetje extra ;)

@ Sunny: Naar dat wachten. Ik lees hier wel erg vaak dat meiden pas laat pos. testen. En je zit nog niet op de NOD. Heb je normaal krampen voor je ongesteld worden?
    Bedankt voor de tip: ik hoop dat ik kan kijken, maar ben bang dat dat niet gaat lukken. Er komt familie langs zaterdagavond... Anders hoor ik het misschien wel van jullie later :)

@Hope: Spannend! ben benieuwd wat het betekent!

Dat wachten voor de eisprong vind ik maar saai!
    Niets te merken aan mijn lichaam nu wat 'niet normaal' is.

17. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Normaal heb ik heel erg krampen voor mijn ongi, dan kan ik niet meer recht zitten van de pijn. Dan weet ik niet hoe ik hebben moet. Zitten liggen of staan ik kan het dan gewoon niet vinden en strontchagerijnig en emotioneel ben ik dan ook... Nou ben ik wel wat prikkelbaar de laatste dagen en ook snel emotioneel, maar jah heb gehoor dat dit bij zwangerschap en ongi kan horen! Dus owrdt er niet wijzer van, maar heb verder dus nog geen pijnlijke ongi krampen!

18. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    (Nog) geen slecht nieuws dus! Ben je normaal eigenlijk regelmatig? Of kun je dat eigenlijk nog niet weten doordat je net gestopt bent met de pil of zo?

19. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik ben gestopt met de nuvaring die heb ik bijna een jaar gebruikt. Ik ben nog nooit aan de pil geweest omdat ik factor 5 leiden heb mag dat niet omdat ik dan nog meer kans heb op een trombose. En de nuvaring mocht wel omdat die heel weinig hormonen afgeeft. Ze zeggen dat je na de nuvaring toch al snel weer regelmatig moet zijn. Na mijn laatste onttrekkingsbloeding werd ik na 23 dagen weer ongesteld dus ben nu van een cyclus van 23 dagen uit gegaan, maar goed kan net zo goed wat langer zijn. We wachten het af!

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Jeetje wat gaat het allemaal snel hier. Heb gister avond nog op Zp gezeten, heb Vero nog gesproken. Kijk net even weer en loop al vet achter.

Het word wel spannend hier, met al die testers. Nog 12 dagen te gaan. Dan mag ik ook, als de :evil: :evil: niet door komen natuurlijk. Ik heb ook nog geen testen in huis gehaald, dat doe ik pas als het zo ver is. Anders ben ik bang dat ik de drang om te testen niet kan weerstaan en wil me zelf niet gek maken.

Deel Deze Pagina