Het in 2009 lid geworden Club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hope35, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    verstandig Jewe ga ik voortaan ook doen hahahaha

2. smile17

smile17 Niet meer actief

@sunny het kan natuurlijk dat je cyclus deze maand wat langer is en dat je naar de 28 dagen gaat. Dan heb je te vroeg getest en heb je nog alle kans!

3. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    jah klopt daar klamp ik me ook aan vast hahaha! Aan het klussen kan het niet liggen in ieder geval want dat doen we genoeg of ik nou rond mijn eisprong zit of niet! hhahaha

4. smile17

smile17 Niet meer actief

hihi jewe we denken hetzelfde..
    Heb jij ook zo'n rommelende buik? Af en toe nog een beetje die zeurderige pijn in onderbuik.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Smile: Ja dat heb ik ook. Af en toe beetje steken aan de linker kant. Zo stom, ik voel echt alles wat er gebeurd in me lijf.

6. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Haha, ik zit 10 minuten aan de telefoon en er is gewoon weer bijna een pagina bij geschreven :)

@Sunny: kan best wel ja, dat je nog te vroeg zit. Wat smile zei. Vroeger wel een cyclus gehad van 28 dagen?

@Smile en Jewe: :) wat worden wel allemaal bewust van ons lichaam he! Ik zit nu eigenlijk voor het eerst te wachten op dat eisprong gevoel, ook al voelt dat eigenlijk niet fijn.

7. smile17

smile17 Niet meer actief

Luca vervelend he dat wachten! Ik weet wat je bedoelt je eisprong is helemaal geen lekker gevoel maar ja nu wil je niks liever dan het voelen!

Jewe ik heb het juist aan de rechterkant. Nog zo iets ben al vanaf mijn eisprong misselijk geen idee hoe het komt.

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Dat had ik ook. Ik stond gister en eergister te wachten voor de deur van me werk. En ik was misselijk, voelde heel de tijd me maag omhoog komen. Ik stond te trillen op me benen en had het koud. Paar uurtjes later voelde ik me weer prima en was het weer gezakt. 's Middags kreeg ik het weer ff en gloeiende wangen. ze werden helemaal rood.

9. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    die klachten die jullie nu beschrijven heb ik ook gehad vorige week.... En nu eigelijk nergens meer last van... We blijven wachten....

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    We zullen zien. Sunny mag eerst. We gaan duimen voor je.

11. smile17

smile17 Niet meer actief

Ik duim mee!

Wel gek toch al die gekke dingen want de innesteling heeft nog niets eens plaatsgevonden.
    Ohh Jewe ik vrees dat ik toch eerder de testen ga kopen hahaha nee ik ben sterk vandaag. Hopelijk morgen ook;)

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Volhouden Smile, ik weet dat je het kan. ;)

13. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb last van vruchtbaar slijm/afscheiding.... Sinds gisteren al. Echt rauw eiwit achtig/wit en ik kan er draden van trekken. Terwijl morgen me NOD is...... vreemd :confused:

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Inderdaad vreemd Sunnyqueen. Irritant he dat niet weten wat er aan de hand is met je lijf?

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    jah dat is echt vrselijk irritant dat je niet weet waar je lichaam mee bezig is.... Maar aan de andere kant zolang het bij dit witte slijm bijft en geen ongi dan heb ik goede hoop!

16. smile17

smile17 Niet meer actief

@Sunny even ranzig verhaal misschien maar heb je gisteren geklust? Wat ik had vandaag ook van dat vruchtbare slijm maar denk dat het misschien "spul" van mijn man is sorry.

17. Hope35

Hope35 Lid

23 feb 2009
    80
    0
    0
    zooo er is heel wat afgekletst gister middag :p

Wat een klachtjes krijg je toch allemaal als je er mee bezig bent he!

Hier is het na die 2 vegen niet doorgezet dus laten we hopen dat het een innesteling is geweest al ben ik er bang voor :cry:

Vanacht rot geslapen, kon niet in slaap komen had het gevoel dat me buik ieder moment kon gaan klappen ofzo!
    Vooral op me zij liggen was erg irritant , maar vanochten is het al stuk minder wel lage rugpijn (helaas ook altijd voor me ongi) dus de wc is op dit moment een vijand aan het worden :oops:

Elke keer als ik moet ben ik weer zo bang om roooooooooooooood :cry:
    Maar ja me ei was een dag later dus eigenlijk verwacht ik me ongi ook pas zondag inplaats zaterdag, maar ja je lichaam kan precies dat doen wat je niet verwacht!

18. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jah daar had ik ook al aan gedacht, want we hadden inderdaad geklust die avond ervoor, maar het hield de hele dag aan zeg maar en zoveel ''spul'' kan het toch niet zijn lijkt mij..... :oops: Nou jah maakt ook niks uit verder. De duivels :evil: zijn er nog niet en ik heb ook nergens nog last van dus ik heb nog goede hoop! :)

19. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Me vriend moest net glimlachen en ik vroeg wat er was. Zegt hij je wilt graag testen he... En ik zo uhmmm jah.... Ik zo zullen we zondag samen testen? Zegt hij jah is goed.... Dus nou hebben we besloten om zondag te testen als de duivels er dan nog niet zijn! WAAHHHH ben zo zenuwachtig

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh spannend Sunny, ik hoop het echt voor je. Laat die rotduivels niet komen he?

Deel Deze Pagina