Het in 2009 lid geworden Club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hope35, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Die rotduivels die mogen van mij wel op vakantie op een heel ver onbewoond eiland ver van alle meiden van dit forum vandaan.... Ik kom net van de wc en..... nog steeds helemaal niks.... kijk steeds bij het afvegen op wc papiertje maar blijft stralen wit.... woehooeeee

2. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey!

Ik hoop het voor je! Dat je het weekend mag doorkomen zonder rood :)

Heb je dat slechte slapen ook altijd voordat je ongesteld wordt? Lijkt me wel vervelend, iedere maand zoveel klachten. Heb zelf eigenlijk alleen heel lichte krampjes bij ongi en een ongelooflijk rothumeur. Maar dat ritme is nog niet normaal als vroeger na de Mirena en de afgelopen maand...

Wanneer durf je te testen?

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Sunnyqueen, het wordt nu echt spannend voor jou, meid. Wanneer ga je weer testen?

Heb gister een nieuwe laptop gekocht, zo'n kleintje van 10.2 inch. Helemaal ideaal. Het weegt niks en kan er lekker op me gemak mee op de bank liggen. Het grootste voordeel van alles is dat we nu dus 2 laptops hebben, en dat betekend geen vechten meer om wie er op de laptop mag. Haha (Ik won het altijd hoor, maar werd zo sneu voor me mannetje dat ie altijd het onderspit delfde.) ;)

Hoe is het allemaal met de rest van de meiden hier? Alles goed met jullie?

4. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Heb net met vriendlief afgesproken dat we zondag gaan testen als die duivels tenminste op vakantie blijven! hihi :)

5. smile17

smile17 Niet meer actief

@Sunny spannend hoor zondag al testen en nog steeds geen ongi dus dat ziet er heel goed voor je uit! Ik duim me rot vvoor je

@Hope voor jou ook erg spannend. Hopelijk was het ech een innesteling en ben je hartstikke zwanger.

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hey dames, ff niet hier geweest druk druk :rolleyes:
    Hoe gaat het met jullie?
    Hier wel goed! als alles goed is zijn wel volgende week over aahhh kan niet wachtten :D
    Oh en draai ik me net om zie ik mijn zoontje rechtopstaan heeft hij helemaal zelf gedaan aan zijn nijntje loopwagen en meneer is pas 8 maand :confused: :D ik laat hem altijd een tijdje kruipen.

Sunnyqueen: spannend morgen! hopelijk heb je een posi test in je handen!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nou nog even en hij rent het hele huis door. ;)

8. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo meiden,

Vanochtend een negatieve test, baal er wel van, maar had al zo'n voorgevoel... Verder nog steeds geen ongi... Dus ben nog steeds aan het wachten.... op ongi of HCG.... Wie zal het zeggen!
    Liefs

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Jammer Sunnyqueen. Heb je nog geen duidelijkheid. Maar zoals je zegt het kan nog alle kanten op. Houd moed!

10. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Heb net de uitslag van het onderzoek naar zwangerschapstesten van het programma Kassa gezien. Kruidvat komt er met de test van 7,49 als beste uit. Is dat dezelfde als 2 voor 5 euro, maar minder luxe, en wel even betrouwbaar?
    Etos was ook goed, en Matcare ultra ook. Romed schijnt een man zwanger te kunnen laten testen ;)

Als jullie ook nog willen kijken, je kunt het vinden op kassa.vara.nl
    En jammer Sunny, maar misschien over een paar dagen beter nieuws. Nog bedankt voor de tip van dit programma!

Groetjes!

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Nee, die van KV was die + test die hier juist als heel onbetrouwbaar wordt gezien. Test vaak vals-positief. Nee, ik houd het mooi bij de 2 voor 5 of bij de sensitest X-tra sensitive (jammer dat ze van Sensitest alleen de dipstick hadden getest), ben benieuwd hoe de andere uit de test zouden zijn gekomen.

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hey meiden, Het word een beetje stil hier! Hoe gaat het allemaal met jullie? Nog spannende ontwikkelingen plaats gevonden. Zijn er nog roze streepjes gekomen?

Ik zelf begin het lange wachten wel een beetje beu te worden. Maar goed er zit niks anders op.

13. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    nou hier nog geen nieuws.... nog steeds geen duivels....

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Jeetje sunnyqueen, jij word wel op de proef gesteld zeg. Ach ja als het met goed nieuws wordt beloond dan is het zo weer vergeten. Heb je al een 2e test gedaan of wacht je nog even af?

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jah heb gisteren een 2e test gedaan en die was negatief dus jah ik test voorlopig niet meer....

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Oooh nee, meid wat erg. Dan zou ik ook nog maar even wachten met weer te testen. Heb je het gevoel dat je ongi moet worden of niet? Kwaaltjes?

17. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    nee heb nergens last van hoor. Vanochtend misselijk en af en toe gevoelige tepels, maar verder geen krampen ofzo....

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik begin het wachten zo langzamerhand ook beu te worden, maar als ik jou verhaal zo zie dan mag ik nog niet klagen.

Heb al vanaf mijn ei sprong steekjes in me onderbuik en zij. En steekjes/kriebels in me (.)(.). Moet mezelf echt in de gaten houden dat ik er niet ongegeneerd aan ga zitten krabben, staat zo stom! :)

Sterkte meid!

19. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ach jah er zijn meiden die al 2 jaar wachten op een wondertje en ik zit nog maar in de 2e ronde dus voor hetzelfde is me cyclus nog niet helemaal stabiel of HCG is nog niet hoog genoeg. Ach jah ik ben er nog vrij rustig onder hoor! Zolang die duivels maar om de goede reden weg blijven!
    Liefs

20. smile17

smile17 Niet meer actief

@Sunny vervelend dat je geduld zo op de proef wordt gesteld. Maar stel je cyclus wordt weer wat langer 28 dagen ofzo dat zou je NOD nu pas zijn. Heb je trouwens enig idee wanneer je eisprong was? Want dan kun je 14 dagen daarna ook testen.

@Jewe ik snap wat je bedoelt pfff wa duurt het lang dat wachten. Heb jij enig idee waneer je gaat testen? Ik denk echt dinsdag op NOD. En ik heb trouwens nog steeds geen testen gehaald!

Deel Deze Pagina