Ik heb ook nog geen testen gehaald. Ik wil een paar dagen na NOD testen denk ik. Als die stomme weg blijven tenminste.
Pff een paar dagen na NOD dat ga ik niet redden hoor! Ik hoop dat ik het volhoudt tot dinsdag dan ben ik al blij hahaha. En ik duim dat die duivels inderdaad weg blijven uit dit forum
Hallo allemaal Ik kon het gister niet opbrengen om op ZWpagina te komen kleppen ben zondag nacht ongesteld geworden en het heeft me deze keer zo erg aangedaan heb de hele dag gister huisbuien gehad Zo erg last ervan als deze keer is erg lang geleden (ook me reuma speelt op moment door de ongi erg op). Donderdagmiddag een afspraak bij de dokter over wat en hoe nu verder! Me vriend was zo lief gister ook hij vind het heel erg jammer maar hij liet het voor mij niet merken, hij zei we gaan er gewoon voor net zo lang tot me zwanger zijn Dus afwachten nu maar wat er verder gaat gebeuren ! Ik hoop voor degene die nog moeten teste dat deze zeker wel een positest krijgen! Liefs Hope
Hey Hope, Wat rot voor je! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt als je naar de dokter gaat. Misschien dat dat duidelijkheid geeft en dat je je kansen dan kan vergroten! Veel sterkte tot dan en fijn dat je vriend zo lief is! Liefs, Luca
@Hope wat erg zeg! Vindt het echt heel naar voor jullie. Gelukkig heb je wel veel steun aan je vriend.
Ik weet niet zeker of ik me eisprong heb gevoeld omdat ik daar voorheen nooit mee bezig was dacht ik dat ik dat ding nooit voelde, maar heb 26 februari doffe steekjes links onderin me buik gevoeld een kwartiertje ofzo, niet echt lang dus en was ook niet erg pijnlijk, maar had die dagen ook vruchtbaar slijm dus ik vermoed dat het toen was. Zeker weet ik het dus niet... en 14 dagen later dat was dus vrijdag de 13e. Maar goed ik ga er gewoon van uit dat me cyclus nu wat langer duurt. Had gisteravond last van mijn borsten ze waren wat gevoeliger dan anders en zag wat duidelijke blauwe aders lopen. Verder nog geen ongi krampen dus ik wacht het nog maar mooi af. Wie weet.... Liefs
@ Hope, ach nee meid wat ontzettend k*t voor je. Kan me goed voorstellen dat je het even niet meer zag zitten. Gelukkig is je vriend er voor je. Hou de moed erin meid.
Hey meiden, Hier ook een 'newbie' haha. Wij zitten nu in de 2e ronde maar het gaat me nu al niet snel genoeg. Donderdag naar de HA voor mijn bloeduitslagen. Vorige week bloed laten prikken vanwege mijn verschrikkelijke onregelmatige menstruatie (eens in het half jaar en dan alleen bruinverlies...) om te kijken hoe het zit met mijn hormonen. Dus ik krijg donderdag de uitslag en ik hoop op goed nieuws..
Welkom. Lijkt me ook vreselijk niet weten waar je aan toe bent. Hoop op goed nieuws voor je donderdag.
Net visite gehad van een collega van mijn vriend. Zij is nu net met zwangerschapsverlof en kwam ff buurten. Mijn vriend vroeg op een gegeven moment van: Hoe kwam je er achter dat je zwanger was? Nou ze begon een aantal kwaaltjes op te noemen waarvan ik dacht nou daar heb ik ook last van. Kreeg het toch wel eventjes heel erg warm, wist niet goed waar ik kijken moest. Het wil natuurlijk helemaal niks zeggen, maar toch....
@Jewe haha dat klink goed hoor! Ik hoop het echt voor je! @anja welkom en wat onzettend vervelend dat je zo onregelmatige cylcus hebt! Hopelijk krijg je een goede uitslag en kan de dokter het makkelijk oplossen voor je. Gelukkig het is alweer woensdag, daarna heb ik altijd dat het erg snel gaat en het weekend zeker. Dus voor ik het weet is het dinsdag yoehoe
Hee dames, ik schrijf ook al mee in het feb-mrt topic maar ga pas stoppen in april dus hoor ik ook bij het clubje 2009. Als jullie het goed vinden doe ik hier ook vrolijk mee! Ik vind het al reuze leuk om te lezen hoe jullie het ervaren nu je echt gestopt bent. Ik moet nog even wachten zodat het foliumzuur zijn werk kan doen en dan kan het klussen beginnen! Nu heb ik toch sinds eergisteren iets raars, dikke pijnlijke t**ten en een vervelend zeur gevoel in mijn onderbuik. Je zou er bijna rare dingen van gaan denken. Zou het kunnen dat mijn lijf op het foliumzuur reageert? groetjes BB
@ BB10, welkom, en klets lekker mee. @Smile, Die paar dagen blijven maar duren. Maar vanacht toen ik naar de wc ging had ik een klein beetje bloed met afvegen. Van morgen helemaal niks en daarnet een paar kleine spikkeltjes moest goed kijken om ze te zien. Dus ben bang dat me ongi eraan komt. Nog even afwachten of het ook zo is. Maar voel verder nog niks, geen krampen ofzo. Ach ja en anders weer op naar de volgende ronde.
@hope: balen meid! weet hoe je je voelt. ondanks dat het ongepland was was ik er wel erg blij mee maar helaas zit nu nog steeds erover in en dat terwijl het een vmk was Het komt goed en hopelijk mag je snel een kleintje verwachtten! @Smile: al getest? @ BB10 en Anja89: Welkom hier!
Hey Veronique, Lang geleden dat we je gezien hebben. En ben je al helemaal over verhuisd? En hoe is het met je zoontje blijft ie al stevig op zijn beentjes staan? Vorige keer had ie zich zelf al aan de box omhoog getrokken.
@Jewe kan het misschien een innestelbloeding zijn geweest? Of heeft het ondertussen al doorgezet? @Veronique haha nee hoor heb me nog in kunnen houden waarschijnlijk ga ik dinsdag testen!
@Smile, nee het heeft niet doorgezet. Was vanmorgen niks te zien. Dus nog even afwachten wat het gaat doen. We moeten nog even wachten.... Nog meiden die gaan testen vandaag?
Nou, ik kom net terug van de huisarts en ik moet even mijn ei kwijt.. Bloeduitslagen waren in principe goed, maar ik ben toch doorgestuurd naar de gyn voor nader onderzoek. Omdat ik daar al een keer eerder ben geweest en het toen dus niet goed zat. Ze gaan nu kijken of ik aan de eisprong-stimulerende medicijnen moet.. Kreeg er ook nog even bij te horen dat de kans dat ik op een natuurlijke manier zwanger raak vrij klein is.. Dus nu voel ik me best wel even heel k*t. Het verdere hoe en wat weet ik ook nog niet precies, het dringt ook nog niet helemaal tot me door. Nu dus eerst maar even een afspraak maken bij de gyn en dan zien we wel weer verder...
Hey Anja, wat naar! Kan me goed voorstellen dat je je rot voelt. Gelukkig zijn er al wel veel ontwikkelingen op medisch gebied, en hebben ze het vroeg ontdekt! Als ik je een vraagje mag stellen: hoe komt het dat jij bent nagekeken in eerste instantie? Ik heb namelijk, naast dat ik gewoon een kindje wil, nog een reden om nu zwanger te willen worden. Mijn moeder is ziek, en ik wil graag dat zij er nog is als ik de eerste krijg. Dus wil niet 'voor niks' proberen als ik mogelijk een probleempje zou hebben (verhoogde kans op mk of minder eisprongen of zo). (heb wat symptomen van pcos)