Het in 2009 lid geworden Club!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Hope35, Mar 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

@anja sterkte meid! Hopelijk is het "probleem" makkelijk bij je op te lossen. Wel vindt ik het raar dat de huisarts zo'n opmerking maakt hoor. Ik zou even je afspraak met de gyn afwcahten en hopelijk kan die je meer vertellen!

@Luca wat verschrikkelijk van je moeder! Mag ik vragen wat ze heeft? Ik snap je gevoel trouwens heel goed mijn vader was ook heel erg ziek en is helaas 2 jaar geleden overleden. In die tijd dat hij erg ziek was hebben we er ook aan gedacht snel te gaan trouwen enzo maar helaas is hij veel te snel overleden en heeft hij dat niet mee kunnen maken...

2. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Ja hoor, mag je vragen :).

Mijn moeder heeft vorig jaar de diagnose 'Alzheimer' gekregen. Ze was pas begin 50. Alzheimer (mocht je dat niet precies weten) is een vorm van dementie, dat begint met vergeetachtigheid, en dan vordert met heel veel niet meer snappen (tellen en geld betalen, lezen en schrijven kan ze nog maar moeilijk). Als het verder gaat is tijdsbesef weg, je kunt de weg kwijtraken naar je huis, paniekaanvallen krijgen door verwardheid etc. etc. en dan moet je opgenomen worden tot de dood. Dat wil ze niet, dus ze is voorbereid op euthanasie/hulp bij zelfdoding. Er is behalve een beetje remmende medicatie en gezond eten en bewegen niets tegen te doen.

Het was een erg grote schok voor me vorig jaar, en geeft veel verdriet. Ik wil graag dat ze de bevalling/eerste jaar van het de baby nog echt meemaakt, ook al is ze minder 'helder'. Ik heb daardoor ook wel haast (maar wilde eerst banen stabieler en verhuizen afgelopen jaar) met zwanger worden, en dat maakte de vmk wel wat emotioneler nog afgelopen maand.

Wat rot voor jou dat je je vader bent verloren! En dat hij niet bij je trouwen kon zijn!
    Wat is er precies gebeurd met je vader? Als je dat wil vertellen?

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Goh dames, wat een heftige verhalen zeg. Ik kan me voorstellen Luca dat je haast hebt en dat je wil dat je moeder je kindje nog "bewust" kan meemaken.
    Smile mijn vader is ook overleden maar al veel langer geleden. Het is toch altijd vervelend als je mensen verliest en op momenten dat je bezig bent met zoiets belangrijks als kinderen krijgen, of trouwen komen die "mis" gevoelens even heel erg terug.
    Dikke knuffel voor jullie allebei!

4. Troetelbeertjes

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey BB10, ook rot voor je dat jouw vader is overleden! Hoe oud was je?

Belangrijke gebeurtenissen roepen het missen inderdaad op omdat die mensen erbij hoorden te zijn. Ook een dikke knuffel terug!

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik was 8 jr dus alweer 26 jr geleden. Ik heb er wel een lieve stiefvader voor terug gekregen (maar het is wel anders). Ik heb daardoor wel een hele stevige band met mijn moeder. (wat ook soms beangstigend is omdat ik een hele tijd erg bang ben geweest dat ik haar ook zou verliezen)
    Het is belangrijk dat je van de mensen om je heen geniet en ze niet voor lief neemt.

6. smile17

smile17 Niet meer actief

@Luca wat erg zeg alzheimer kan me helemaal voorstellen dat de klap nu nog zwaarder was

@BB10 snap wat je bedoelt bij bijzomdere momenten zouden ze er echt bij moeten zijn je ouders!

Mijn vader had MS (multiple sclerose) maar helaas had hij de meest agressieve vorm die er is. Hij was al heel lang ziek maar toch is het eind heel snel en onverwacht gebeurd. Ik moet elke dag nog aan hem denken maar kan er gelukkig wat beter mee om gaan. Tijdens de bruiloft en nu met zwanger worden is het inderdaad soms heel moeilijk. Ik had en heb een erg sterke band met mijn ouders. Mijn vader zei altijd toen hij al ziek was dat hij "er niet tussen uit zou knijpen" totdat ik getrouwd was en hij mijn kinderen zzou zien zelfs de dag voor hij stierf. Ik had hier dus ook op gehoopt maar helaas :(

7. Troetelbeertjes

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Rot hoor! Kan me ook helemaal indenken dat het zwanger worden en kinderen krijgen voor jou emotioneler is zo. Ik krijg meteen een brok in mijn keel bij die opmerking van je vader! Wel fijn dat je er nu beter mee kunt omgaan!

Heb ook altijd een bijzonder goede band met mijn moeder gehad. Nu snapt ze me minder goed dan voorheen. Dat mis ik wel heel erg...

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    4,277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hey meiden wat een naar nieuws zeg allemaal. Nou ik wens jullie veel sterkte met het gemis, Ik prijs mezelf gelukkig dat ik beide ouders nog heb het lijkt me verschrikkelijk 1 te moeten missen nu al.

Hier nog steeds geen duivels en inmiddels dus al een week overtijd.... Ik durf niet meer zo goed te testen.... Ik heb helemaal geen ongikrampen of bruinrode vegen niks nada noppes wat op een ongi kan wijzen.... En afgelopen 2 avond pijnlijke borsten en dan vooral mijn rechter tepel die deed erg pijn. Net of was er heel hard in geknepen, het blauwe plekken-gevoel! Nog nooit eerder gehad!
    Pffff wanneer zou ik weer eens een testje moeten wagen denken jullie?
    Liefs

9. smile17

smile17 Niet meer actief

@Sunny wanneer heb je voor het laatst getest? Misschien even tot het weekend wachten als je het volhoudt tot zondag en dan met zo'n gevoelige wat KV!

@Luca ook dat begrijp ik van je moeder. De band veranderd als je ouders ziek zijn. NIet minder ofzo maar gewoon anders. Mijn vader zijn geheugen was ook erg slecht door de MS!

Uhum hier nog een symptoon hahah tenminste heb weleens gehoord dat dat erbij hoort. Winderigheid blehhh het houdt niet op. Maar kan ook zijn dat ik iets verkeerd heb gegeten want mijn darmen lijken ook een beetje van slag kramjes enzo

10. sunnyqueen21

Feb 18, 2009
    4,277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb afgelopen zondag voor het laatst getest!
    En die was dus negatief.... Niet eens een heel licht inieminie streepje......

Liefs

11. smile17

smile17 Niet meer actief

ZONDAG! en je hebt daarna niet getest?
    Sunny ga meteen testen dan... Tenminste dat zou ik doen hihhi
    Even niet teveel drinken en plassen en je kunt gaan testen en anders zeker morgenochtend hoor!

Zeker omdat je nu na de 28ste dag zit

12. sunnyqueen21

Feb 18, 2009
    4,277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Zonet echt iets vaags, Ik was eten aan het koken (spruitjes) En hoewel de meeste mensen dat vinden stinken of helemaal niet lusten ben ik er gek op en vind het ook nog eens lekker ruiken. Nou vanavond werd ik er echt even raar van toen ik het aan klaar maken was en ook de schnitzels vond ik niet echt lekker ruiken, toen we gingen eten nam ik een paar happen en vond het gewoon echt niet lekker het vlees niet maar ook de aardappels en de groente niet.... Dus heb het aan de kant gezet en 2 crackers genomen me vriend vond het wel lekker en zei dat er niks aan mankeerde.
    Hij gaat zo testen voor me halen en dan waag ik er morgen nog 1!

Liefs

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hey, vanaf morgen gaan we verhuizen! Ahh spannend!
    Ja met Joshuah super hij kan nu ook zelf zitten en trekt zich echt overal zelf op. Hij kan echt alles nu behalve loslopen. :) Hoe gaat het met jou?

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Oh wat een nare verhalen lees ik hier :(

Dames ik ben miss toch zwanger :D:D
    Ik heb omdat ik met de dag misselijker word, grotere borsten heb en af en toe steken erin, steken in lies en af en toe krampen, toch maar blijven testen en vandaag de CB gedaan gaf het binnen 10 min een + maar wel heel licht dacht nee kan niet 3 uur later nog eens getest weer binnen 10 min. lichte + je ziet het echt alleen helaas nog niet op foto. Maar omdat dit zo vreemd allemaal is (vanwege eerdere bloeding en posi testen) moet ik morgen naar de huisarts nog een test doen blijft het wazig word ik doorverwezen voor bloedprikken. Ik weet nog dat ik bij joshuah 5 dagen na nod pas een streepje had (ook met cb) en 2 dagen later was het pas veel duidelijker nu gebeurd het precies weer ik ben benieuwd :D

15. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Jeetje Veronique, en je dacht nog wel dat je een vmk had gehad, wat een verrassing zou dat zijn meid. Spannend! Heel veel succes morgen zal voor je duimen dat je toch zwanger bent.

Met mij gaat het goed. Ben dood moe en heb pijn aan me rug van het lange staan vandaag. Geen roze afscheiding meer gezien, dus heb zeker nog hoop!

@ Sunnyqueen, veel succes morgen met testen. Er zou nou toch onderhand wel een posi streepje komen. kan bijna niet anders. Succes meid.

16. smile17

smile17 Niet meer actief

@Sunny heel veel succes vandaag met testen! En laat het even weten hoor.

@Veronique wow dat zou echt geweldig zijn kun je niet zo'n digitale doen van CB van wel/niet zwanger of moet je daar heel veel HCG voor hebben? NOu succes in ieder geval ik duim voor je!

@ Jewe fijn dat het roze niet heeft doorgezet. Maar roze kan een goed teken zijn toch!

17. sunnyqueen21

Feb 18, 2009
    4,277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou dames heb getest en jah hoor weer negatief......
    Vannacht hartstikke beroerd en vanochtend ook nog een beetje en echt dikke blauwe aders op me borsten ik dacht echt nou het kan haast niet anders, maar weer negatief en nog steeds geen duivels... En jah geen bloed geeft moed, maar als je steeds nega test dan wordt je toch onzeker hoor!
    Liefs

18. smile17

smile17 Niet meer actief

@Sunny wat vervelend zeg! Misschien eens met een ander merk testen..... Hopelijk krijg je snel alsnog posi test

19. sunnyqueen21

Feb 18, 2009
    4,277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik test met die 2 voor 5 euro en ik heb begrepen dat die het beste zijn.... Maar jah misschien is mijn hcg spiegel wel heel laag ofzo dat hoor je wel eens vaker dat het soms wel 3 weken duurt of bij sommige zelfs niet te meten is.... Ik wacht het nog even een paar dagen af en dan test ik weer eens en als het dan weer negatief is bel ik de huisarts even!
    Liefs

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

nou ben geweest dames, test bij HA was negatief (dacht ik al) maar doordat ik gister 2 posi testen had en assistente zei moet volgende week donderdag terug komen weer testen is het weer negatief word ik doorverwezen voor bloed te laten prikken en mochten mijn klachtten erger worden dan moet ik zelfs eerder komen pff ben benieuwd.

Smile: ja heb ook met een digitale gedaan maar die zeiden niet zwanger. is ff afwachtten nu assistent zei ook al komt zeer zelden voor dat vrouwen met een bepaald soort test alleen posi kunnen testen.

Sunny: is vervelend he niet weten hoe of wat nu! Hier ook wil zo graag weten of het nu wel raak is of niet!

Jewe: spannend ik duim voor je!

Share This Page