@ Sunny, Jeetje dat ga je niet menen meid. Over een tijdje maar weer testen dan als er geen langs komen. Ik blijf voor je duimen dat de volgende keer posi wordt. @ Veronique, Jou zit het ook al niet mee. Vind het heel gek. Je test 2x positief en bij de dokter is ie negatief. 1 valse test is nog daar aan toe, maar 2x. welke test had je gedaan. Hoop echt voor je dat ze bij de dokter een fout hebben gemaakt. Succes meid! @ Smile, Houd je het wachten nog een beetje vol?
Hey Veronique, En nou afwachten dus! Hoe ben je eronder? Redelijk kalm of ben je behoorlijk gespannen? Ik hoop dat je goed nieuws krijgt! Sunny, naar dat afwachten! Ik hoop dat het allemaal snel duidelijk wordt voor je, en liever positief natuurlijk! Jewe, nog maar even! Ik hoop het voor je! Hier na de eisprong gevoeld te hebben verder alleen gevoelige borsten. Ik heb niet dat trekkende gevoel gehouden zoals de vorige keer voor de vroege mk. Ben benieuwd hoe het verder gaat nu!
@ Luca, Ook voor jou wordt het weer spannend, meid. Hopelijk heb je deze maand goed nieuws. Ik hoop het van harte voor je.
het is idd nu afwachtten pff heb met de Clear blue getest 2x zag je duidelijk een licht blauwe streep. Gister weer getest en zag echt heeeeel erg lichtjes een streepje. Verlies ook echt rare dikke slijm alsof het lijm is zo ziet het eruit Ben eindelijk over met verhuizen zo heerlijk hier eerste nachtje was ff wennen Hoe gaat het hier dames? Smile: is ook echt lang wachtten minder he
@Veronnique pff wat vervelend die onduidelijkheid zeg! Maar ja ze zeggen hier een streep is een streep en is zwanger dus ik hoop het echt voor! @Sunny ook voor jou is die onduidelijkheid echt K*T zeg, hopelijk test je snel positief @Jewe en jij al getest? @Luca deze ronde wordt jouw ronde meid! Ik heb dit weekend wel de KV testen maar heb me in kunnen houden! Misschien ga ik morgen testen. Maar nu het dichterbij is heb ik ook zoiets van ik wacht tot woensdag pff lastig hoor!
@ Smile, nee heb nog niet getest. woensdag ben ik vrij van me werk en dan ga ik er een kopen, misschien donderdag testen. Eerst ff aanzien of de weg gaan blijven, daar ben ik namelijk nog niet zo zeker van. Daarnet nog niks gezien, maar kan nog komen. Ff afwachten nog. Jij ook succes met wachten, spannend he allemaal? Is het wel is het niet....? @ Veronique, Vreselijk al die onduidelijkheid meid. Al helemaal lekker gesetteld in het nieuwe huis?
Netjes hoor, Smile en Jewe! Nog niet getest. Smile, jij gaat er dus morgen voor? En zijn je symptomen nog steeds even sterk? Jewe, jij denkt eerder dat je ongi komt? Veel vrouwen voelen eigenlijk geen symptomen voor NOD, dus het kan Ik gun het jullie in ieder geval heel erg! En voor Veronique en Sunny: ik hoop dat jullie snel meer weten!
@Luca tja symptonen genoeg en blijven, maar ja dat zegt niks he! Heb al vanaf mijn ei (denk ik) ongi krampjes en nu dus nog steeds maar omdat mijn NOD dichterbij komt ga ik toch wat vaker naar de wc om even te controleren zeg maar @Jewe ik kan me voorstellen dat je even wacht zeker als je cyclus schommelt. Aan de ene kant wil ik graag morgen testen aan de andere kant denk ik laat ik nog een paar dagen wachten. Pff lastig hoor maar ik houdt jullie op de hoogte!
@ Smile, mijn cyclus is eigelijk altijd 28 dgn geweest ook toen ik een jaar geleden was gestopt met de pil, al die mnd was het 28 dagen soms 27 of 29 maar redelijk stabiel en nu nog steeds. Maar ja je weet het nooit misschien dat ie nu wel van slag is. Ik wil ook niet te vroeg testen, maar ja wat is te vroeg? Ben gewoon een beetje bang voor weer een teleurstelling denk ik. Ach ja we zien het wel. Mijn klachten zijn ook nog steeds het zelfde, maar die kunnen bijde kanten op ongi of zwanger. Dus ik probeer me zelf gewoon een beetje in te dekken voor het geval dat het straks nega is, doet het niet zo zeer denk ik.
Heey vero wat spannend toch jeetje het zal toch zo zijn dat je toch zwanger bent hoop het voor je meis! Sunny wat vervelend zeg nog steeds geen positest! Maar inderdaad geen bloed geeft moed zeggen ze , hoop het voor je! Smile al getest ? Luca nieuwe roinde nieuwe kansen he, laten we hopen dat wij deze ronde onze kans gaan krijgen! Hier bij de arts geweest, zitten nu te wachten op een oproep van de gyn! Moet blijven temp, en de arts vond dat er in ieder geval heel goed uit zien! Ei was netjes aanwezig nu maar afwachten wat er verder gaat gebeuren! Ben niet meer zo veel on op zwpagina werd we allemaal beetje te veel! Liefs hope
@Hope hopelijk wordt dit echt jou ronde meis! Ik heb trouwens nog niet getest en waarschijnlijk ga ik het morgen doen, maar twijfel wel een beetje of ik niet langer zal wachten.
Hey Hope, dat je snel zwanger mag zijn En niet te veel stress hebt verder, misschien dat de gyn je meer zekerheid over je situatie kan geven. En ik moet even een verhaaltje kwijt: Ik had t nog niet verteld, maar ben vandaag toch even naar de gyn. geweest. En heb nu weer meer inzicht in mijn cyclus. Zoals jullie misschien weten is je cyclus na een mk meestal even in de war. Dat is bij mij dus ook zo (en mk bevestigd door gyn.). Ik had al verteld dat ik mijn linker eierstok (blijkt nu de actieve van de twee, ook vorige maand) weer kon voelen sinds een aantal dagen: dat is dat hij weer actief aan het worden is (goed dus zei de gyn.). Mijn eisprong komt gezien de dikte van het slijmvlies en de staat van de eierstok overeen met dat ik mijn eisprong later deze week ga hebben. Mijn temp. was ook gestegen, maar dat komt doordat ik een koutje onder de leden heb. Haha, ik heb ook hoofdpijn en ben extra vermoeid. Gaat hopelijk wel snel over! Ik moet mijn banner dus maar eens aanpassen denk ik! Voor mij nog een tijdje afwachten, maar fijn om te weten wat er eigenlijk gebeurt nu in mijn lichaam. En nog maar een paar daagjes voordat ik weer meer zou kunnen voelen!
Nou dames vannochtend getest en Negatief helaas! Wel had ik gisteren 2 stipjes bloed in mijn onderbroek echt ieniemienie 2 millimeter max. NOrmaal als ik ongi wordt begint het met bruin. Nou ik ben benieuwd en houdt jullie op de hoogte hoor! Ik hoop nog steeds dat ik zwanger ben en nog niet genoeg HCG had maar als ik niet zwanger mocht zijn hoop ik dat ik vandaag nog ongesteld wordt! Als ik niet ongi wordt ga ik pas zaterdag weer testen.
Ha die Jewe! Er nog niet voor gegaan (testen) en nog geen ongi? (Smile: Ik duim voor je, maar stond ook al op t andere forum )
En Jewe nu getest ik dacht ergens te hebben gelezen dat je donderdag zou testen? @Veronique en weet jij al wat meer?
Ja heb getest vanmorgen, maar geen streepje te zien. Helaas. De ongi zal er wel aan komen dan. We wachten maar af.
Jammer Jewe we blijven duimen en Smile17 hoe zit dat met jou? 2 dagen overtijd ga je nog testen? Liefs