Het in 2009 lid geworden Club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hope35, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

nou dames jullie nog geen posi test! duim voor jullie :D

Ik ben niet zwanger maar vind het ook niet zo erg ben eerlijk gezegd blij dat ik nu zekerheid heb!
    Ooit komt er wel een 2e voor mij en dan wel gepland ;)

2. smile17

smile17 Niet meer actief

@Vero fijn dat je weet waar je aan toe bent en als je weer gaat proberen gepland dan hoop ik dat het meteen raak is voor je!

@Sunny ik heb dinsdag al negatief getest maar achteraf was dat voor mijn NOD en aangezien het mijn 1e cylcus is zonder pil misschien wel veel te ver voor NOD. Ik ben nog steeds niet ongi en heb nog steeds een goed gevoel erbij. Zaterdag ga ik weer testen en hopelijk is die positief al is het maar een vaag streepje ;)
    Bij jij al wat meer duidelijk?

3. BB10

BB10 Niet meer actief

He Smile, ik lees dat het je eerste ongie is na je pil, heb jij gewoon 28 dagen aangehouden? Ik was hier benieuwd naar want ik weet ook niet wat ik volgende maand aan moet houden. Je hoort zovaak dat het bij vrouwen erg lang duurt voordat hun eigen ongie (zonder pil) weer op gang komt. Ik hoop natuurlijk voor je dat hij helemaal wegblijft!
    gr BB

4. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    hier nog steeds niks nad noppes en duik zo me bed in! Ik houd jullie op de hoogte!
    Liefs Sunnyqueen

5. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen dames

Nou gisterenmiddag ben ik dan toch ongi geworden helaas! Heb het wel even moeilijk gehad stome he! Maar ja als ik dan toch niet zwanger was is het betre dat ik snel ongi was want dan heb ik in ieder geval een normale cyclus.
    En dat vind ik dan wel weer netjes na 10 jaar pilgebruik meteen een cyclus van 29 dagen. Nou ja hopelijk volgende ronde een cylsus van 9 maanden ;)

@BB10 ik had inderdaad gewoon 28 dagen aangehouden want wist het ook niet zo goed! Als jij voor pilgebruik ook regelmatig was zou ik ook van 28 dagen uitgaan.

@Sunny ik hoop voor jou dat je ook snel ongi wordt dan kun je tenminste aan een nieuwe ronde beginnen!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Smile, jammer meid, hopelijk meer geluk in de volgende ronde. Ik mag nog even afwachten, want nog steeds geen ongi. Volgens mij ben ik echt weer zo'n geval apart. Een jaar lang een cyclus vvan 28 dagen en nu ineens niet meer. :(

7. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey allemaal!

@Vero: jammer, maar het zal bij jou vast niet lang duren voordat je wel zwanger bent ;)

@Sunny: dat wachten lijkt me best moeilijk!

@Smile: zie andere forum :)

Hier nog steeds geen eisprong. Na de vmk is mijn systeem totaal in de war! (Dit weet ik door een tweede echo bij de gyn. gister) Heb nog nooit een cyclus gehad van langer dan 31 dagen, en deze duurt naar verwachting iig 42 dagen...

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @ Luca, Wat naar meid dat het allemaal een beetje van slag is bij je. Je weet nu in elk geval een beetje meer van de gyn.

9. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Klopt! anders was ik over 6 dagen eens in de paar dagen aan het testen gegaan. Dat had ook niet echt opgeschoten. Maar het liefste heb ik natuurlijk weer een normale cyclus. We merken het wel!

Maar eh, spannend bij jou hoor! 4 dagen over tijd! Wanneer ga je (weer) testen?

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik denk zondagochtend, want me vriend wil erbij zijn als ik nog een keer test. Hij is best een beetje zenuwachtig. Hihi

11. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou vanmorgen weer een negatieve test dus ik zal wel een menstruatie overslaan. Mijn moeder zei dat zij dat ook wel eens heeft gehad dus zit er dik in. Dan maar hopen dat het over kleine 2 weken wel komt dan kan ik verder naar de volgende ronde!
    Liefs Sunnyqueen

12. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey Jewe,

Veel succes dan zondag. Ik duim voor je :).

Je laat t wel weten he?

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Smile: balen meid :( wel fijn dat je meteen zo'n cylcus hebt. Volgende ronde hopelijk raak voor je!

Jewe: spannend!

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Nou de spanning is voorbij, van middag zijn de :evil: :evil: door komen zetten in alle hevigheid. Helaas niks aan te doen, volgende ronde, nieuwe kansen.

15. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ahh balen meid :( hopelijk is het de volgende ronde raak!

16. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    @Jewe: Jammer meid! Ik hoop dat het de komende ronde raak is voor je!

17. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hallo dames

Heb me pas aangemeld bij deze site en zag dit onderwerp...is het goed als ik me erbij aansluit?

Zoals jullie kunnen zien aan de stopdatum zijn wij pas begonnen....maar ik wil het zo graag van de daken schreeuwen(doe dit niet hoor willen het voor ons houden dat we bezig zijn) maar hier kan ik dat natuurlijk wel.

liefs

18. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey brabants meisje,

Natuurlijk en welkom!
    Spannend he, zwanger worden. Heb je al een idee of je je cyclus terug hebt na de pil?

Groetjes!

19. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

nou ik ben afgelopen nacht ongi geworden....
    Ben vorige jaar 3 maanden moeten stoppen van mijn huisarts en had toen ook meteen een regelmatige cyclus van 28 dagen dus hooop dat die aanhoudt.
    Maar dat weet je natuurlijk nog niet zo in het begin :cry:

Maar het is inderdaad spannend hoor dat zwanger willen worden...en ineens is ook iedereen in je omgeving het

20. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ik heb ff een vraag want ik kom er niet aan uit... is ook allemaal nog zo nieuw ;)
    Om erachter te komen wat mijn meest vruchtbare dag is,moet ik dan mijn banner aanhouden. of moet ik de calculator gebruiken?
    Deze verschillen namlijk 3 dagen...

Deel Deze Pagina