Ik dacht dat ik de enige was die er last van had, dat er zoveel mensen zijn die al maanden met elkaar kletsen... dus ik doe ook mee als het mag, ik ben "Dopey" en wij zijn al een hele tijd bezig voor ons 1e kindje, namelijk 2 1/2 jaar, en inmiddels hebben we een aantal iui-pogingen gehad.
Natuurlijk! En welkom Jij bent dus al even bezig. Ik ben nog niet zo goed op de hoogte van IUI etc. Kan jij of je partner minder makkelijk zwanger worden/maken? Of gewoon pech tot nu toe? En krijg je met IUI jouw bevruchte eicel in de BM geplaatst of is dat weer iets anders? Ahum, wat een vragen Ben benieuwd geloof ik...
Uhmz door de anticonceptie heen joshuah is bij 9 jaar pil gebruik onverwachts gekomen en had altijd al een grote kinderwens (voor mijn 25e wilde ik graag een kind hebben) als een wonder is er eentje gekomen. Wilde altijd 2/3 kinderen (liefs meer) en we willen eind 2009 zoiets voor een 2e gaan. Nu is afgelopen vrijdag (gebruik femcap ism gel) de femcap niet goed gaan zitten en tja hadden sex op donderdagavond en vrijdagochtend en normaal zit dat ding vacuümgezogen en toen ik het de avond eruit wilde halen zat het los en verdraaid en vermoedelijk is dit tijdens de sex gebeurd. In ieder geval heeft het niet 100% gewerkt en was juist dat weekend ook nog eens de eisprong en als ik mijn moeder achterna ga (wat dus tot nu toe met alles het geval is qua zwangerschap en bevalling) tja dan zou ik erg vruchtbaar moeten zijn en vriendlief heeft echt een behoorlijke kwak achtergelaten die ochtend wat niet zo heel erg vaak voorkomt Of mijn lichaam er klaar voor is? ja weet het wel zeker. Was heel snel op oude gewicht en hormonen zijn er echt uit voel me verder 'op en top' en het is vandaag 8 maand geleden dat ik bevallen ben. ze zeggen 9 maand zwanger is 9 maand ontzwangeren.
Hallo meiden, Ik meld me bij deze ook maar even bij dit clubje... Ben ook nog maar een paar weekjes op deze site en vind het soms ook moeilijk om tussen de gesprekken te komen... Soms moet je helemaal terug lezen omdat je dan weer iets niet begrijpt omdat diegene dat al eens heeft uit gelegd. Ik heb me ook bij het topic ''Spannend paar dagen voor mijn NOD'' gevoegd net als Collo en daar praat ik ook al mee, maar zo'n clubje met allemaal mensen die net hier zijn komen kijken is natuurlijk ook gezellig. Dus ik voeg mij er graag bij. Ik ben 21 jaar en mijn vriend is 20 jaar. Ik heb de nuvaring bijna een jaar lang gebruikt. In januari echter was ik hem na mijn stopweek weer vergeten in te doen. Doordat ik een week later was met inbrengen was hij niet meer betrouwbaar en moesten we 7 dagen met condoom vrijen voordat hij weer betrouwbaar was. Echter de 2e dag knapte het condoom en toen schrokken we... Eigelijk wou ik al heel graag een kindje, maar mijn vriend wou nog even wachten. Toch hadden we zoiets van we zien wel. Toen raakten we zo aan het idee gewend dat mijn vriend en ik de volgende avond een heel lang gepsrek hebben gehad en toen gaf hij aan het toch wel heel erg mooi te vinden om zo'n klein wondertje van ons samen in ons armen te mogen houden... Dus toen zijn we voor het echie gegaan. O Ik heb me nuvaring meteen weer er uit gehaald en in de prullenbak gesmeten. Helaas werd ik 6 dagen eerder dan zou moeten ongesteld en zijn we dus in ronde 2 beland, maar jah de kans dat het de 1e ronde raak is is klein natuurlijk. Maar goed we gaan ervoor en hebben deze afgelopen dagen flink geklust en nou is het afwachten..... en jah dat duurt lang! :x Nou dit was mijn verhaal, dan weten jullie wat meer van mijn achtergrond. Liefs Sunny
Mooi verwoord Veronique. Had dat verhaal van die Femcap idd al eens in een ander topic gelezen. Maar wel erg leuk dus als je nu zwanger bent? Of schopt het de hele planning door elkaar? Maar goed, lichamelijk moet het dus geen probleem zijn voor je. Zelf heb ik nu echt pas voor het eerst het gevoel dat ik echt klaar voor kinderen ben. Samen met mijn man veel verre reizen gemaakt en dit jaar weer lekker "gewoon" naar Frankrijk. Da's misschien ook al een teken geweest. Vorig jaar nog naar Cuba geweest en ik denk dat we eigenlijk wel wisten dat dat onze laatste verre reis voorlopig zou zijn. Maar toch was ik echt tot eind vorig jaar er nog niet aan toe...maar het kan zo raar gaan... Mijn man probeerde me net over te halen om weer te gaan klussen... Heb gezegd dat ie vanavond zijn zaad goed op conditie moet krijgen en dat ik er maar 1-tje nodig heb, maar wel 1-tje in topconditie... Hij is er nu drie aan het trainen Kunnen we morgen weer aan de klus. Wel leuk dat hij er stiekum toch ook wel mee bezig is. Had gedacht dat hij (zoals gewoonlijk) weer de koelte zelf zou zijn en er niets van zou laten blijken... ik ben happy!
Hoi Sunny, dat wist ik helemaal niet zeg! Dus jij hebt eigenlijk net zo'n verhaal als ik, al zit er dan een halve generatiekloof tussen ons
Ik meld me ook aan hier als jullie het goed vinden. Babbel af en toe wel mee op andere forums, maar dat is meer op het forum baby uitzet. Ik werk in een baby winkel en vind het ook wel interessant om te lezen over die ervaringen. Maar die meiden zijn allemaal al zwanger en mijn vriend en ik gaan er sinds 1 januari helemaal voor om zwanger te raken. Ben net van mijn af, dus de klustijd komt er weer aan. Zou het leuk vinden om met jullie een beetje te babbelen over alles wat met zwanger worden te maken heeft. Iedereen veel succes met zwanger worden in elk geval. Groetjes Jewe
Oh Jewe, dat is wel leuk maar ook heel erg.. dat je in een baby winkel werkt. Mijn god, dan denk je toch helemaal aan niks anders meer?
Hallo allemaal Word lekker druk zo gezellie! iedereen veel s6 met zwanger worden, laten we hopen dat dit topic veel positieve streepjes mag gaan krijgen! jewe : gaaf dat je in een baby winkel werkt zeg, dan weet je ook wel veel van de verschillende soorten meubeltjes enzo af collo003 : ja mannen zijn soms zo ondoorgondelijk, je denkt dat ze het ene zullen denken en dan doen ze ineens anders sunnyqueen21: leuk dat je vriend het nu toch ook graag wilt, nu zit je dus ook net als wij op het wachtbankje tot die veroniQue86: Al is het dan ongepland, het is wel erg leuk 2 kleintjes zo vlak na elkaar, maar wat een gedoe dan met zon fenmcap! Dopey: Laten we maar duimen dat voor ons de strijd eens op kan houden en we na zoveel jaar eindelijk eens zwanger mogen zijn! Zo ben weer beetje bij na gister lol Gaat nu weer wat beter nog wel wat misselijk maar gelukkig wel al minder als gister, me boterham binnengehouden gisteravond dat scheelt al weer! Liefs Hope
Ik vind het het leukste werk van de wereld. aanstaande papa en mama's te adviseren, maar inderdaad af en toe heb je wel zo iets van en nu wil ik zelf. Ik zou al precies weten wat ik allemaal ging kopen. Haha! Hebben jullie dat nooit? Dat je het perfecte plaatje al helemaal in je hoofd hebt, hoe alles moet gaan worden in het kamertje ed.?
Oh ja echt wel lol Toen wij in dit huis gingen wonen, de woonkamer is dorgebroken toen zei ik al ohhh daar komt de kinderkamer en de gordijnen werden gemaakt en er was best veel stof over toen vroegen ze of ik dat mee wou hebben ik gelijk jaaaaaaaaa. Had al helemaal ideeen ermee dat mochten we zwanger raken dat ik daar iets mee ga doen iets moois voor het wiegje De kleuren zitten ook al helemaal in me hoofd hahaha erg he zoals we er al mee bezig zijn! Me vriend moet er nog neit aan denken komt wel zegt ie als je zwanger bent Ik niet heb alles al in me hoofd! Maar als het om meisjesnamen gaat is me vriend wel weer bezig lol die heeft ie al paar jaar inzijn gedachten! Zegt ook altijd als je zwanger word van een meid gaat ze zo heten Word nog wel een discussie tegen die tijd vind wel een mooie naammaar lijkt me juist zo heerlijk erover te discuseren hahahaha
@ Collo: Dankjewel mannen haha zijn ook vaak rare wezens dan willen ze wel dan weer niet maar zodra ze de kleintje in hun armen hebben zijn ze de leukste papa die je maar kan wensen is wel leuk om te zien dat je man er zo mee bezig is. Qua vakanties hier ook zelfde verhaal. Was altijd gewend om op vakantie te gaan. Laatste 2 keren ben ik nog naar Parijs en Londen geweest (tijdens zwangerschap) en daarna niet meer. Gaan in april 1 weekje de kust af in Ned. ook wel leuk met een kleintje. @ Hope: Zeker lijkt het me super zo kort op elkaar! Zou het zelfs geweldig vinden als het nu raak zou zijn [-o< De Femcap: ja is een behoorlijk gedoe dat wel maar er zat niets anders op. Pil kan ik schijnbaar niet verdragen baarmoeder stoot ineens een stof af en de Mirena echt 6 maanden alleen maar last ervan gehad dus gezegd geen hormonen meer. Kwam Femcap zonder hormonen dus als beste uit de bus voor mij. Als het zo is dan had het gewoon zo moeten zijn Aan de nieuwe dames: van harte welkom!
Wij gaan dt jaar lekker genieten van onze caravan die we vorig jaar hebben gekocht hebben de vakantie lekker verdeelt over de hele zomer , dus hopen op lekker mooi weer dit jaar in eigen landje
Hoi meiden Ik meld mij hier ook maar even! Ik ben 27 en mijn man is ook 27. Dit weekend hebben we besloten er definitief voor te gaan, (het speelde al lang tijd) En leef vanaf dat moment op een rose wolk! Ik heb er erg veel zin in en hoop met jullie veel ervaringen uit te kunnen wisselen en inderdaad dat er maar veel positieve testen langs gaan komen deze maand! @Jewe wij lopen qua cylclus een beetje gelijk....
Nou ik heb vanmiddag dus alvast testen gekocht... 2 voor 5 euro bij de trekpleister. heb me laten vertellen dat die precies hetzelfde zijn als die van de kruidvat alleen staat er trekpleister op i.p.v. kruidvat... Nou maar hopen dat ik me in bedwang kan houden inderdaad.... @Colloo Inderdaad we hebben een soort gelijk verhaal wel grappig inderdaad... Leuk zeg dat we zo ons eigen clubje hebben vanaf het begin hahaha Dan kom je er toch wat beter tussen vind ik.
Ik ga zo naar het Kruidvat! Ook zw testjes halen. Heb er zoveel goeds over gelezen, en niet heel duur. En de komende dagen vergelijken met Matcare. Daar heb ik nog wat van liggen. @sunnyqueen: ik kan me iig nog niet goed in bedwang houden
Ik heb wel ineens erg veel zin om eens flink te gaan ruimen in huis. kan normaal maar slecht dingen weggooien, maar nu denk ik erover om zlefs mijn hele My little pony collectie het huis uit te doen. Ja, het is triest, ik weet het, maar een mens moet toch iets verzamelen, right? Ben al bijna de kinderkamer aan het leegruimen... ik houd me nog even in... maar wel al een mooie babykamer bij de Prenatal gezien...was wel erg duur... Vandaag al "vruchtbaar" slijm, dus het kan zijn dat mijn ei deze maand iets eerder is. Joepie! Dat mijn man maar snel thuis is, dan kunnen we weer aan de klus...