Het in 2009 lid geworden Club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hope35, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Fijn voor je dat je een regelmatige cyclus had en nu ook weer lijkt te krijgen als ik het zo uitreken. Had ik ook vroeger...

Maar na de Mirena en een vroege miskraam ben ik nou totaal in de war qua cyclus :( .
    Heb bij de gyn. begrepen dat er nog steeds geen eisprong was gekomen en iig tot donderdag ook niet zou komen. Afwachten nu dus.

Ik hoop dat je snel zwanger zult worden :) (en voor mezelf ook ;) )

2. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Gebruik je ze allebei van deze site? of denk je dat je een afwijkende tijd van eisprong hebt?
    Moet je de luteale fase invullen bij de calculator? Die is normaal zo'n 13 a 14 dagen bij een 28 dagen cyclus. Maar kan afwijken.

3. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

Jeetje wat kl#$$ zeg,een vmk en dan nu je cyclus zo in de war.
    Dan is het inderdaad afwachten nu. Hoop ook voor jou dat je snel zwanger zult zijn.

Maar mijn banner geeft aan dat 11 april meest vruchtbare is en als ik het via calculator uitreken is het 14 april ( beide van deze site) maar ik zou het zomaar verkeerd in kunnen vullen dat weet ik nl ook niet...

4. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Dank je :). Ik wil ook zo snel mogelijk door kunnen nu. Maar het schijnt wel normaal te zijn na een vmk om een paar weken te moeten wachten voor de cyclus weer op orde is...

Ik weet het niet precies met jouw banner. Heb je al geprobeerd om hem in je profiel te plakken?

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

nee ik heb hem er weer uit gehaald omdat ik er niets van snapte.
    Maar ik zal het morgen even op mijn gemakkie uit gaan zoeken

Kan me voorstellen dat je nu zo snel mogelijk door wil,hoop ook echt voor je dat dat zo snel mogelijk is

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    even kort jullie op de hoogte houden... hier nog steeds niks.... nada ..... noppes.... Ach het wachten zijn we nou wel gewend dus die 2 weekjes zijn ook zo om!
    Liefs sunnyqueen

P.s. En balen voor degene die ongi zijn geworden zeg... Terwijl ik nu loop te balen omdat ik juist niet ongi wordt.... als ik nou zwanger was dan is het goed maar jah vrijdag nog een negatieve test gehad dus ik sla gewoon een cyclus over...

7. smile17

smile17 Niet meer actief

@Sunny balen zeg als je cyclus over slaat ik hoop dat je snel ongi wordt!

@brabants meisje welkom! Als het goed is moeten de calculator en de banner wel hetzelfde zijn hoor als het niet lukt laat het maar weten dan kijk ik even met je mee...

8. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

@smile thanks voor je aanbod,heb je ff een pb gestuurd want anders werd het wel een heel lang verhaal :oops:

@sunny hoop idd dat je snel ongi wordt...dan kun je weer verder. of dat het gewoon weg blijft ;)

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@Sunny: pff is echt niet fijn die onzekerheid he! Hoop dat je snel zekerheid hebt.

@Brabants meisje: Welkom en ook voor jou hopelijk is het snel raak ;)

10. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

thanks...de tijd zal het wijzen. Verwacht er niet teveel van. Zijn net begonnen.
    Maar het blijft natuurlijk wel kriebelen hihi

11. smile17

smile17 Niet meer actief

@Bm ik heb je een pb'tje gestuurd

@Jewe balen hoor dat je ongi bent geworden want is toch een beetje een teleurstelling toch? Maar ja als je dan toch niet zwanger bent dan maar snel ongi en op naar de volgende ronde.
    We lopen nu alleen niet meer helemaal gelijk :cry:
    Ga je nu uit van je langste cyclus of van een gemiddelde?
    Ik ga uit van de 29 dagen maar hopelijk 9 maanden ;)

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Smile, ja tuurlijk was het even balen. Maar daar ben ik nu wel weer overheen. Ik ga er deze ronde weer gewoon helemaal voor. Ik houd een cyclus van 32 dagen aan. Heb een jaar 28 dagen gehad en nu 1x 32, dus als ik 32 aan houd kan het alleen maar mee vallen. Ga gewoon op tijd beginnen met klussen, zodat ik ook een beetje rekening hou met een cyclus van 28 dagen.

13. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

14. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey, je banner is er :)

Hier alles ok, alleen een beetje brommerig. Ik zit morgen op een volledig eisprongloze 28 dagen. Een hele cyclustijd zonder kans van slagen. En ben een beetje ongeduldig ;)
    Hoop wel dat er niets -echt- fout is.

Anders dan dat alles ok hoor! Ik ga morgen maar eens een stevige wandeling met de hond doen. Zat tot vandaag vast is huis door schilders en open ramen en zo...

15. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

heey luca

dat is inderdaad k zeg een volledige eisprongloze 28 dagen... en ongeduldig zijn kan dan heel lastig zijn!
    Maar denk je dan dat er echt iets fout is? zal toch zeker niet?

balen dat je heel de dag aan huis vast zat :(

16. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Nee hoor, heb ik helemaal geen reden voor :)

Ik ga gewoon een beetje internet onderzoek doen op zo'n dag en dan kom je veel vrouwen tegen bij wie er wel wat aan de hand was (en nog veel meer bij wie het goed zit ;) ). Maar die eisprong mag nou wel 's komen. Maar misschien merk ik deze keer niets en hoor ik bij de gyn eind volgende week dat 'ie is geweest.

Maar met jou alles goed?

17. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

het zou idd zomaar kunnen dat je er niets van hebt gemerkt...laten we daar maar gewoon van uit gaan ;) Want wat je af en toe allemaal op dat internet leest :(

maar hier is verder alles goed...ergste dagen van de ongi weer gehad,dus het is weer aftellen geblazen om te gaan klussen hihi

18. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Haha, veel klusplezier ;)

19. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

dat zal wel lukken ;)
    en dan ook maar hopen dat de zwemmers snel genoeg bij het ei van columbus zijn :)

20. Hope35

Hope35 Lid

23 feb 2009
    80
    0
    0
    Goede Morgen Allemaal :)

Er is weer heel wat af geklust zo te lezen !
    Nu maar hopen op een posi resultaat he!

Balen luca dat alles door de vmk in de war is!

Hier gaat het redelijk, begrijp deze maand niks van me lichaam!
    De reuma speelt weer op, de psoriasses zit weer overal!
    Ben misselijk na alles wat ik eet en drink en als ik te veel eet kots ik het eruit :(

Me lichaam is zo raar bezig me maag/buik is opgezet en me temp blijft maar hoger als gemiddeld!

Tot nu toe nog geen ei ontdekt :(

Waarom moet dat rot lichaam toch zo raar gaan doen, maar ja afwachten maar weer kan pas de 14 april bij de gyn terecht :oops:

Deel Deze Pagina