@ Brabants meisje, IK wist het, ik wist het, ik wist het! Wow super leuk voor je meid! Gefeliciteerd geniet er maar lekker van. @ Veronique, klinkt erg mooi waar je woont. Lekker veel ruimte voor je zoontje om te spelen volgens mij. Oh en met de kussenslopen is het gelukt hoor. Nog bedankt voor de tip!
bedankt dames, het is allemaal nog wel heel raar hoor moet ik zeggen,en ik ga het weekend zeker nog een keer testen. het was nu wel erg vroeg. maar goed door de symptomen kon ik me niet meer in de hand houden liefs!
brabants meisje VAN HARTE GEFELI Eindelijk een posi berichtje in dit topic nu de rest nog Me temp is nu 0,1 graden gezakt sinds paar dagen me bloeding meet 2 dagen geduurt alleen met afvegen en in maandverband! Met plassen was er niks te zien raar he. Normaal heb ik toch wel viezigheid met ongi , nu al 2 dagen spotting er bijna niks alleen heel soms met afvegen ietsjes. Vandaag test halen en anders weer naar de Arts! Liefs Hope
Hope, dit klinkt allemaal erg spannend!!!! Je laat t weten he? Brabants meisje, hoe is het nu? Helemaal roze wolk of is het nog niet helemaal doorgedrongen?
hope dit is wel erg spannend hoor! ik duim voor je hier vandaag veel last gehad van mijn buik en maag.....echt vervelend. heb ha gebeld en het is afwachten. werd wel gesproken op de site over het oprekken van de baarmoeder...maar wist niet dat je zulke dingen al zo snel kon voelen? roze wolk zit ik nog niet echt op,het weekend nog een keer testen,dan heb ik iets meer zekerheid liefs
Die roze wolk komt echt nog wel en geloof me probeer ondanks alles echt van ieder moment (vooral als de kleine in je buik gaat bewegen ) te genieten je gaat het echt missen daarna!! Oh en het shoppen voor de kleine aahhh dat is echt leuk! @ Hope: spannend joh! duimen dat het raak is [-o< Zo is het bij mij ook gegaan (helaas daarna mk) maar voor jou ziet het er goed uit
Vandaag test gedaan was nega Woensdag een echo laten maken! We zullen zien wat daar uit komt. wachten dus maar weer! Hier nog wel steeds misselijk na alles wat ik eet Liefs Hope
klote zeg hope dat de test nega was ik hoop dat woensdag meer duidelijkheid krijgt begon vandaag een beetje te twijfelen en heb nog een test gedaan,ze staan in mijn album
@Hope: Rot hoor! Wel fijn dat je een echo krijgt en hopelijk wijst die wat uit! @Brabants meisje: Heel erg duidelijke testen . Ik wil ook!!!! (En gun het jou heel erg hoor )
@ Hope, Hopelijk brengt de echo wat meer duidelijkheid. Maar het is wel balen dat je test nega was. @ BRabants meisje, Nou die testen van jou zijn echt heel duidelijk. Super leuk voor je hoor, maar ben wel een beetje jaloers hoor. Maar hoe gaat het verder allemaal met je, gaat het al wat beter als van de week?
ik kan me voorstellen dat je julllie jaloers zijn...was ik ook altijd als een ander een positieve test had Nu ik er zelf een heb kan ik het nog nauwelijks geloven maar ik voel me zeker een stuk beter,die heftige buikpijn is weg,en toen ik gisteren avond die test zag,het streepje was er zo snel,voelde ik me meteen rustiger. Vandaag mijn nod dus moet goed komen
Jeetje Hope ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt er is niks aan als je ovetijd bent en de testen blijven negatief... Ik weet er alles van helaas. Ik was uiteindelijk 4 weken overtijd en heb toen provera geslikt om me cyclus weer op te wekken. Hopelijk voor jou beter nieuws! Ik zal voor je duimen. Liefs Sunnyqueen
Hey meiden. Zondag heb ik 's ochtends een test gedaan met de test van trekpleister, de gewone test zeg maar en in allebei de vensters kwam een streepje te staan. Het was lichtjes maar hij stond er. Dus ik dacht ik doe met de zelfde urine nog een test met die van kruitvat 2 voor 5, maar die deed niks. Vanmorgen (NOD) weer getest met kruitvat 2v5 en nu staat er wel een licht streepje????? Weet het echt niet meer nu. Word er helemaal zenuwachtig van, heb ook het idee dat ik elk moment ongi kan worden. Woensdag nog maar een testje er tegen aan gooien.
jewe ik hoop zo voor je dat die testen nog positiever worden alvast voorzichtig gefeliciteerd!!! hoe is het met de rest van de dames??
Vanmorgen nog een keer getest en weer kwam er een 2de lichte streep. Eind van de middag kwam de ongi toch ineens opzetten. Had echt vreselijk buikpijn. Moest echt ff een half uurtje op de bank gaan liggen met een warme kruik. Nu gaat het wel weer, ben alleen nog een beetje misselijk. Ik baal wel een beetje nu.
Kan me goed voorstellen! Rot voor je. Zo van heel erg blij zijn naar ontzettend balen. Ik hoop dat de pijn snel weg is en de teleurstelling/verdriet ook. Liefs, Luca