@jewe wat klote is het toch! ik had al gereageerd op een ander topic hier veel last van het gevoel of ik ongi moet gaan worden...hoort dat er bij? het maakt me wel erg onzeker moet ik zeggen. heb vrijdag een afspraak bij de ha. en hoe is het met de rest? liefs
Ik hoor vaker van zwangere vrouwen dat ze tijdens de zwangerschap het gevoel hebben dat ze ongesteld worden. Dit heeft toch met het oprekken van de baarmoeder te maken denk ik. Het schijnt heel normaal te zijn, dus maak je geen zorgen en geniet van je zwangerschap meid. Liefs Sunnyqueen
hallo dames hoe is het met iedereen? hier lekker,vrijdag naar ha geweest en nu is het voor het echt hihi thanks sunny heb het voor de zekerheid ook nog nagevraagd bij de ha maar ik mag gaan genieten liefs
Hey, Brabants meisje, wat fijn dat je ha heeft gezegd dat je lekker mag gaan genieten. Dus doen hoor!
Stuur maar deze kant op hoor die Hcg. Kan wel wat gebruiken. Heb me deze maand wel voor genomen om niet voor NOD te testen, dus hou me tegen als ik begin te twijfelen.
dan lijm ik je vast aan de grond hihi en vangen hier komt het hihi hcg*hcg*hcg*hcg*hcg*hcg*hcg* heb je het gevangen??
Ja heb het gevangen. Heb het zolang in een doosje gedaan totdat me ei springt ga ik het gebruiken. Haha
Ik wil ook wat!!!!! Ik zie dat alles (weer/nog steeds) goed is met jullie. Hier heeft de (verwachtte) ongi ingezet. Op naar de 3e ronde in totaal, tweede ronde na vmk! Liefs, Luca
bleg luca wat balen zeg dat de ongi heeft doorgezet! ik stuur je ook wat op en dan bewaar het net als jewe maar in een doosje is nooit weg gegooit hihi komt het he hcg*hcg*hcg*hcg*hcg*hcg*hcg*hcg*hcg*
Wat balen weer Luca. Elke maand weer die hoop zal het wel, zal het niet en dan valt de hoop alsnog weer in duigen. maak er maar een lekkere baaldag van en morgen weer met volle moed er tegen aan en weer op naar de volgende ronde.
Ja ik ben er ook van door ga ff de slaapkamer poetsen. Niet dat ik er zin in heb, maar omdat het moet! Fijne avond Brabants meisje en de rest natuurlijk ook!
Hier ben ik weer eens na een tijdje. Sinds Apeldoorn gaat het wel weer. Ondertussen weer een nieuwtje: we gaan weer verhuizen! Huis waar we nu in wonen blijft van ons maar hebben een ander huis gevonden in een ander plaats daar willen we blijven echt een heel mooi huis en omgeving! Hoe gaat het hier met jullie allemaal?