Het in 2009 lid geworden Club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hope35, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Wow, je bent toch nog maar net verhuisd? We leuk dat je een nog beter huisje hebt gevonden :)
    Hier alles wel goed. Ongi is over en ben dus begonnen aan mijn volgende ronde. Hoe is het met de andere meiden?
    Hope: al wat beter? En met onze zwangere Brabants meisje? En Jewe en Sunny?

Liefs, Luca

2. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hallo hallo

wat leuk veronique dat je weer gaat verhuizen!!! leuk hoor!
    balen hoor luca dat de ongi is doorgezet :(

hier alles lekker,alleen doodmoe en misselijk maar verder niets te klagen hihi

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Met mij gaat het ook wel goed hoor! Ben rustig aan het wachten op mijn NOD. Heb op cyclusdag 18 een bloeding gehad... Bij het afvegen zeg maar bruinig maar ook helderrood... En dat kan dus een ovulatiebloeding zijn. Dus ik heb wel een eisprong gehad als het goed is.
    Balen Luca dat je ongi bent geworden.
    En veronique weer verhuizen.... jeetje je bent toch net verhuisd???

Liefs

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Veronique, gelukkig dat het weer wat beter met je gaat na koninginnedag in Apeldoorn. Het was niet niks wat jullie mee gemaakt hebben. Verhuizen? Je bent een paar weekjes toch pas verhuisd? Als het huis beter en mooier is waarom niet.

@ Luca, hopelijk volgende ronde meer geluk voor jou.

@ Brabants meisje, Tja de zwangerschapskwaaltjes krijg je erbij. ;) Maar als dat het enige is. Ben stront jaloers op je hoor! haha

@ Sunnyqueen, ja er zit helaas niks anders op dan afwachten. hopelijk word het wachten beloond!

Heb Collo ook al een tijdje niet meer gezien, zou ze ons vergeten zijn? ;)
    En Hope ook al niet. Ik hoop dat het met haar ook allemaal goed gaat.

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hey dames,

Jaja weer verhuizen maar huis is niet beter haha waar we nu in wonen is veel en veel groter te groot zelfs huis blijft wel van ons. Beetje lang verhaal maar leg ik nog weleens uit.
    Ik heb een vraagje zouden jullie zo lief willen zijn en op mijn zoontje willen stemmen?

http://%20http://www.babyvanhetjaar.nl/baby/657

Als je je aanmeld kun je 10 x gratis per dag stemmen.

Alvast bedankt.

Liefs veronique,

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @ Veronique, je link doet het niet.

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Joshuah heeft er 10 stemmen bij. ;)

9. Hope35

Hope35 Lid

23 feb 2009
    80
    0
    0
    Hallo Allemaal

Sunny heel erg feli hoor wat een super nieuws meis, nu goed gaan genieten he!
    Vero s6 met de volgende verhuizing dan maar,
    ja wat een toestand he in apeldoorn, de schrik zat er behoorlijk in toen we het zagen gebeuren op tv, komt dan ineens wel heel dichtbij allemaal.
    We zijn ook gelijk rond gaan bellen of iedere naaste ok was (ik woon in apeldoorn).

Ben net terug van vakantie lekker 10 dagen naar de camping geweest, even weg van alles!
    Op de dag dat we op vakantie gingen moest ik eerst nog even naar de gyn ze hebben me onderzocht kweekjes afgenomen.
    Gelukkig waren me eierstokken goed, als alles van de kweek goed is gaan we op naar onze eerste IUI.
    Straks om 18 uur afspraak weer met de gyn om het process door te spreken en de uitslag van de kweekjes te horen.

Als alles goed is word het dus weer een erg spannende tijd!

Liefs Hope

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Dat worden spannende tijden voor je Hope. Hopelijk gaat alles goed en mag je snel je banner veranderen. ;)

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hopelijk gaat het allemaal goed wij duimen voor je Hope.

Dankjewel Jewe :D

12. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hope spannende tijden idd,maar we duimen voor je!

13. Hope35

Hope35 Lid

23 feb 2009
    80
    0
    0
    Hallo Hallo :p

Alles testen en kweekjes zijn goed, ze kunnen verder niks vinden waardoor het niet zou kunnen lukken.
    Pure pech zei de gyn als je dan na 4 jaar nog niet zwanger bent, waarschijnlijk toch de medicatie geweest die een hoop tegen hield!

Ik moet deze cyclus afwachten en als ik ongi word moet ik een afspraak maken voor een foto van de baarmoeder.
    Dan gaan ze met een radioactieve vloeistof de eileiders doorspuiten om zo een goede foto te maken.
    De gyn wil nog een paar cyclussen erna wachten met de IUI omdat zo zei ze we alletwee in staat moeten zijn een kindje te maken en het vaak gebeurt bij stelletjes die verder niks mankeren dat na die foto het ineens spontaan lukt doordat de eileiders zijn door gespoten.

Dus we gaan weer druk verder met klussen komende maanden en we hopen dat het waar blijkt te zijn, want het liefst toch op de normale manier als dat kan he :p

Liefs Hope

14. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Spannend hoor Hope!

Ik heb inderdaad gelezen dat het doorspuiten van de eileiders je vruchtbaarheid vergroot. Tot wel 6 maanden (Het zwempaadje is mooi vrij gemaakt ;) ). Ik ben heel benieuwd naar je ervaring hiermee.

Heb wel gehoord dat het pijn kan doen, maar de meeste meiden vonden het meevallen. En fijn dat de rest van de onderzoeken allemaal goed uitvallen!

Ik hoop dat alles goed is met de anderen! Ik heb ff geen tijd om de rest door te lezen. Moet werken!!!!

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou Hope dat is fijn nieuws... Dat er niks aan de hand is met jullie vruchtbaarheid. Nou hopelijk is het deze ronde eindelijk raak voor jullie en ander hopelijk na het doorspuiten... Ik duim voor je!

Liefs

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ahh spannend Hope, hopelijk ben je dan binnen de 6 maanden zwanger!
    Wij duimen voor je.

17. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    nega getest vanochtend.... Jammer dames op naar de volgende ronde... als die duivels nou nog komen!!!

Liefs

18. Hope35

Hope35 Lid

23 feb 2009
    80
    0
    0
    Balen sunny!!

zijn de duivels al gekomen ondertussen?

19. Hope35

Hope35 Lid

23 feb 2009
    80
    0
    0
    Balen sunny!!

zijn de duivels al gekomen ondertussen?

20. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    nope nog niks te zien... ik heb mijn banner wel aangepast want ik zat gisteren pas 14 dagen na mijn ei!

Liefs

Deel Deze Pagina