Het in 2009 lid geworden Club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hope35, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope35

Hope35 Lid

23 feb 2009
    80
    0
    0
    smile17 leuk dat je er bij komt :p

Ja hoorde dat kruidvat testen de betere zijn!

luca79 oei jij mag al bijna testen spannend !

collo003 veel plezier met klussen en dat het mag lukken :p

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Jewe wij lopen qua cylclus een beetje gelijk....[/quote]

Ja inderdaad. Ben je van het weekend gestopt met de pil of was je daar al langer mee gestopt? Eind december waren mijn pil strips op en toen hadden we zoiets van zullen we maar weer stoppen en er nu echt voor gaan? 1 januari werd ik ongi en vanaf toen zijn we er voor gegaan. 2e ongi zit er ook weer op, dus weer een nieuwe maand, met nieuwe kansen. Ik zou zeggen veel succes en we weten wanneer we moeten klussen. :)

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hoor dat er al testen zijn gehaald. Kopen jullie die gewoon in je eigen woonplaats? Zijn jullie niet bang dat mensen die je kent je zien? Ik zou daar wel bang voor zijn. Sta je daar in de rij bij de kassa, komt je schoonmoeder ineens naast je staan, Help! :)

Hoop dat jullie testen positief worden natuurlijk.

Groetjes Jewe

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoi Jewe,

Ik koop ze gewoon hier bij het Kruidvat hoor. Kijk meestal wel even of een geen bekenden in de buurt zijn, maar de kans is vrij klein... Verder bestel ik ze ook via Sensitest.nl Komen ze gewoon 2 dagen laten in de brievenbus vallen. Hardstikke makkelijk!

5. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Jeetje ik ga 1 dagje werken en ik kan het forum al niet meer bij houden! ;)
    Maar zal aankomend weekend wel weer ff bij lezen... :p

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik haal ze ook gewoon hier in de buurt die testen, maar ik woon in een grote stad dus de kans dat ik een bekende tegen kom op dat moment is vrij klein. Ik kijk altijd wel even in de winkel of ik een bekende zie, maar verder boeit het me niet.

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik ook gewoon maar ja ik kan voor 7 kruidvats hier in de buurt kiezen :confused:

Mijn vriend denkt dat ik zwanger ben deze maand ofja hij weet het wel zeker :) Hij vind dat ik behoorlijk wit uitzie en dat was bij de vorige zwangerschap ook zo. Ik zo ik zie vaker wit (ben getint dan word eiglk bleek met bedoeld) ja zegt hij maar niet zo wit en dat was je vorige keer ook. Kwam ik heb al een lage bloeddruk en toen ik zwanger was was het heel laag vandaar en ben steeds misselijk en weer krampen en sneller moe maar toch ga ik ervan uit dat het niet zo is! Zou het wel super vinden :D

@Collo: gewoon doen meid kan toch geen kwaad alvast beginnen? is juist leuk en het maakt het nog spannender zo :D

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Wat denk je zelf VeroniQue86? Heb je zelf ook het gevoel dat je zwanger bent? Wanneer kun je testen?

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Da's wel spannend Veronique...Maar je moet nog zo lang wachten... ga je wel testen of wacht je het gewoon af...?

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik ga zowiezo testen alleen kan dat pas volgende week.
    Ik weet 100% zeker dat afgelopen zondag mijn eisprong was. Ik heb dan altijd veel zin en slijm :oops: en had vrijdagavond een bijna posi ovu test en zaterdagochtend was er geen streepje meer.
    Ik weet niet. Mijn gevoel zegt aan ene kant wel en aan de andere kant weer niet. Heel veel meiden doen maanden erover en ik zou 2 x geluk hebben dat het door anticonceptie heen komt? :oops: kan het me eiglk niet voorstellen maar stiekem hoop ik het :D

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Sommige hebben gewoon meer geluk, zal voor je duimen.

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Nou, ik hoop het ook voor je. Vind het trouwens een hele mooie foto in je banner, die zwart/wit. hebben ze hem na de geboorte zo neergelegd zoals hij in de baarmoeder zat?

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@ Jewe: Dankje :D

@ Collo: Ook dankje! Ja ze legden hem zo neer en zeiden dat hij zo in mijn baarmoeder lag. De kraamhulp heeft er een foto van gemaakt in kleur via mijn gsm en vond dit zo mooi heb ik het zelf bewerkt in zwart/wit en randje eromheen gedaan enz. Wil deze straks gaan vergroten als we in nieuw huis gaan wonen. Ik heb altijd iets met baby's gehad en wil VK gaan worden en deze foto symboliseert dat een beetje voor mijn gevoel en toevallig is het ook nog eens mijn zoontje :)

14. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Haha, ik loop ook achter. Ga ik de komende dag(en) inhalen. Welterusten allemaal!

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    weltruste!

16. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

welterusten slaap lekker allemaal!

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Slaap lekker allemaal.

18. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen Meiden

En heeft er al iemand getest vandaag?
    Wij zijn maar alvast flink aan de klus gegaan, je weet maar nooit.

@Jewe ik ben inderdaad het 2 weken geleden gestopt met de pil dus het is echt de 1e ronde.

Wat betreft die testen halen in de buurt lijkt mij ook wel lastig. Ik zou gewoon even goed om je heenkijken en snel in mijn tas doen.
    Bij ons weet namelijk niemand dat we bezig zijn en dat willen we graag zo houden. Dan is het echt lekker ons geheimpje.

19. Hope35

Hope35 Lid

23 feb 2009
    80
    0
    0
    Zo een boel neiuws in 1 avondje lol

veroniQue86 wat spanned zeg zou wel heel mooi zijn als je vriend gelijk hebt, wij lopen een beetje gelijk denk ik met testen he.

Bang om iemand tegen te komen ben ik niet zo :p de eneige van de fam die in apeldoorn woont is mijn schoonpapa en die weet dat we bezig zijn!

Oh word met de dag spannender vorr je luca noog 3 dagen zie ik op je banner!

Want duurd die tijd na de ei toch lang he:(

20. smile17

smile17 Niet meer actief

de tijd voor je ei ook ;)

Deel Deze Pagina