Die tijd duurt zoooo lang! Maar ook wel spannend. Hoop wel dat ik snel zekerheid kan hebben. Niet dat je overtijd bent, maar ook neg. test. Lijkt me echt frustrerend... In A'dam ben ik niet zo bang om mensen tegen te komen . Zou ik in het dorp van mijn ouders misschien wel hebben. Daar heb je toch wel een grote kans om iemand tegen te komen. De tijd voor de eisprong was ik er nog niet zo mee bezig. Vond het klussen wel heel speciaal. Dacht toen nog 'ik laat het gewoon wel op me af komen'. Dat is nu wel anders, haha. Ben benieuwd hoe die periode gaat zijn de komende keer als ik niet zwanger ben! Maar daar kom ik eigenlijk liever niet achter
Hahahah ja dat ook Al is het dan weer die spanning van we moeten klussen 1 gemiste kans is zeker mis! Ik heb zelf ook het liefst snel duidelijkheid, maar helaas je lichaam houd je zo lekker voor de gek als je er zo mee bezig bent. Je voelt ineens dingen die je eerder niet voelde Maar we gaan weer met volle hoop deze periode door
@ Hope: ja pff vind die tijd niet zo leuk bah. Ik heb nu ook klachten die ik normaal nooit heb voor ongi Zo ben ik met vlagen misselijk en hoofdpijn. Gisteravond wat krampen in onderrug en nu ineens last van mijn borsten waar ik helemaal nooit last van heb gehad ook niet tijdens de zwangerschap. Heb niets anders dan steken, zien er wat voller/ronder uit (ze gaan echt hangen na bevalling net theezakjes ) en is geen fijn gevoel als je er ff op drukt. Ook heb ik daar een heel warm gevoel. Deze symptomen kunnen ook zijn doordat ik er nu steeds mee bezig ben alleen tja nooit eerder gehad best rot Heb jij al ergens last van?
De maand duurd hoe dan ook lang. Voor en na het ei. Al is de tijd voor je ei leuker dan er na. Dat lange wachten in onzekerheid na je ei vind ik het ergst.
@ Jewe: daar ben ik het ook mee eens. Komt gewoon omdat je geklust hebt en heel snel de uitslag wilt weten
Je bent de tijd na je ei ook heel erg bezig met je lichaam. Ik wel in elk geval. Bij alles wat je voelt, pijn in de buik, pijnlijke borsten, denk ik gelijk zou het?
ja idd. Dat doe ik nu al echt frustrerend pff. Normaal ket je er idd niet op maar toch heb ik wel verschijnselen die ik normaal nooit heb? Jij ook? Mijn borsten zijn nu behoorlijk gespannen en ben sinds gister behoorlijk moe steeds lichaam kan je zo in de maling nemen
Hallo allemaal, Vinden jullie het goed als ik ook mee kom kletsen? Ben ook nog maar pas lid geworden en nog niet ingebroken bij andere topics, maar voel wel behoefte om de spannende dagen te delen! Ik ben 33 en dit is eigenlijk mijn 1e ronde, de vorige besloten we halverwege er al voor te gaan en ik denk dat we toen mijn ei hebben gemist. Ik heb ook al sensitesten besteld en ben aan het temperaturen, af en toe voelt het wel alsof ik in een laboratorium werk, hahaha! Hebben jullie dat ook? De romantiek gaat er wel snel van al met alle kennis die we nu hebben, ervaren jullie dat ook zo?
Afgelopen maand voor ik ongi werd, had ik ook last van me borsten en Had ik 1 dag 1x klein beetje ongi, toen helemaal niks meer, 2 dagen later weer 1x klein beetje en toen weer niks meer. Ik had echt zoiets van "wat is dit!" Weer 2 dagen later kwam de vloedgolf helemaal door. En toen had ik echt zoiets van sh*t, want stiekem hoopte ik wel een beetje dat het raak zou zijn. Ach ja, nieuwe maand nieuwe kansen!
Hoi Goedleven, welkom bij dit Topic. Klets gezellig mee. Me vriend werpt af en toe een blik op mijn banner, om te kijken wanneer ie kan verwachten dat ik zin heb om te klussen. Scheelt weer dan hoef ik tenminste niet te zeggen: Kom schatje het is het goede moment. Anders gaat ie nog denken dat ie een dekhengst is geworden! Hihi. Succes met zwanger worden.
Goedleven: welkom hier Jewe: haha wel leuk van je man ik zou hier mijn cyclus niet weten eiglk. Voor de zwangerschap altijd 28 gehad nu zo verschillend door mirena laten verwijderen en laatste cyclus was 33 dg dus ga ervan uit dat weer zo is. Heb banner maar op de laatste cyclus aangepast.
Ha jewe, thx! Mijn vriend kijkt ook af en toe mee maar snapt niet helemaal wat al die vrouwen op dat forum moeten, net alsof het een geheim genootschap is. Maar misschien moet ik die banner ook eens uitleggen, dat scheelt al weer! Bij mij klopte de banner overigens niet, maar ja, ben ook nog maar net gestopt met pil.
Jaartje geleden was ik ook al eens gestopt met de pil en toen zat mijn cyclus eigelijk weer gelijk terug op 28 dagen. Door veel stress en gedoe maar weer even terug aan de pil gegaan en toen ik weer stopte zat ik gelijk weer terug op 28 dagen. Dus dat was wel fijn.
jeetje wat ideaal zo direct 28 dagen, dat geeft vast veel vertrouwen in je lichaam! De 1e ronde was bij mij maar 22 dagen, maar eerlijk gezegd liever kortere cycli dan hele lange, toch meer kansen denk ik dan! Gebruiken jullie dan ook geen ovutesten?
Goedleven: Mijn vriend snapt ook niet wat ik hele avonden op het forum doe. Hij snapt niet waar wij vrouwen de hele tijd over moeten kletsen. Maar ik vind het gewoon super gezellig! Ervaringen uitwisselen e.d is gewoon super fijn met mensen die in het zelfde schuitje zitten.
Heb nog geen Ovu testen gebruikt eigelijk. Jij wel? Ik heb er wel wat over gelezen op het forum, maar weet niet nog steeds niet goed wat het nou precies inhoud en hoe het werkt? Is het de moeite om ze te gebruiken of niet? Iemand ervaring mee?
Ik heb ze wel gebruikt afgelopen maand, maar toen ik er mee begon was ik eigenlijk al te laat. De eerste dag dat ik teste kwam er een vaag streepje en daarna helemaal niets meer. Dus mijn ei heb ik gemist. Deze maand begin ik eerder met die testen, ik ga het vooral gebruiken om me zeker te voelen dat ik weet wanneer ik mijn eisprong heb. Met name omdat ik ook mijn cycli nog niet op orde heb. En mocht je dan wel zwanger raken dan heb je ook wat meer houvast over wanneer dan je eisprong was. Maar, het is ook wel een valkuil omdat je er daardoor heel erg mee bezig bent vond ik vorige maand, je meot namelijk wel elke dag rond dezelfde tijd testen, dat moet ook maar uitkomen.
Ok, en Foliumzuur slikken jullie dat ook? Zat er over te denken om dat morgen toch maar eens te gaan halen. Las ergens dat dat toch wel belangrijk is.
Ik slik de Etos zwanger worden multivitaminen, daar zit ook Foliumzuur in, het zijn wel echt joekels van capsules, gedver, wie vindt het ook zo erg om die te slikken? Ik vraag me dan echt af of dat niet kleiner kan, als ze telefoontjes zo plat kunnen maken met camera en radio en alles erin, waarom moeten die pillen dan zo groot blijven En mijn vriend heb ik met moeite aan de Vitamine C gekregen, schijnt ook goed te zijn, wiens vriend slikt er nog meer bij?
Ik zat te denken aan die van davitamon. Weet niet of die kleiner zijn als die van de Etos. Hoop het wel, want met een paracetamol heb ik al problemen.