Tip: de ovu testen kun je het beste 2 keer per dag doen Kan zijn dat je s'ochtends heel licht streep hebt en dag erna niet meer blijkt dat je de avond waarschijnlijk de posi streep hebt gemist vandaar 2 x testen. Foliumzuur is altijd goed om in te nemen als je zwanger wilt worden en de zwanger worden etos vitaminen zijn helemaal goed daar zitten letterlijk alle vitamines in die je nodig hebt
ik ben vandaag ongesteld geworden. gisteren kwam er al licht bloed. flink op los gehuild. schrok zelf erg van mijn reactie. had niet verwacht dat ik er zo mee zou zitten terwijl we nog zo lang bezig zijn. voel me er onwijs klote onder. het komt wel goed. moet wel want het leven gaat door. je moet je goed voelen wil je zwanger worden denk ik. lekker in je vel en niet teveel druk maken. makkelijker gezegd dan gedaan. morgen weer een dag en wie weet komt er een dag dat ik in een ander onderwerp kan vertellen dat ik zwanger ben. ..
Veronique: Doe jij zelf ook 2 keer per dag die testen? En welke tijdstippen doe jij dan de test? Ik las namelijk dat je het niet met ochtend urine moet doen en overdag werk ik... Jewe: Ik heb ook op meerdere plekken gelezen dat die van de Etos erg goed zijn. Maar eerst had ik een ander merk en die waren ook zo groot, dus ik denk dat ze ook niet kleiner verkrijgbaar zijn.
Misschien dan toch maar even naar de Etos morgen. Dat zal me een gevecht gaan worden om die pillen weg te krijgen!
Jewe: Ach, wie weet wordt het makkelijker als je veel gebruikt, en het geeft ook wel een goed gevoel dat je er iets voor moet doen dat moeite kost... Alicia: Wat rottig meid. Ik kan me voorstellen dat je schrikt, blijkbaar ben je meer teleurgesteld dan je had verwacht. Ben je al lang bezig?
Wat rot voor je Alicia. Ik snap het helemaal. Heb ook net mijn ongi achter de rug en baalde ook als een stekker. Ik kon ook wel janken. Stiekem hoop je er toch op. Sterkte!
Alicia: Jammer balen meid Goedleven: klopt de ochtend is idd niet goed om te testen. Ikzelf doe niet testen nu heb alleen vorige maand gedaan omdat ik eiglk mijn cyclus en eisprong wilde weten. Het beste is rond 11 uur en rond 17.00/18.00 uur te testen. Op werk is beetje rot maar gewoon even tussendoor doen dan Jewe: Het went die pillen echt. Ze zijn idd heel groot maar beter in te nemen dan paracetamol heb daar ook altijd moeite meegehad. Je moet wel zwanger worden nemen en als je zwanger bent dan overstappen op multi zwanger die zijn speciaal op zwangeren dan afgesteld. Heb ze tijdens zwangerschap gebruikt.
Morgen ben ik lekker vrij van me werk, dus dan ga ik maar even langs de Etos. Maar morgen vroeg eerst naar de tandarts. Bah!
Hoi Goedleven, leuk dat je erbij komt... vandaag mijn OVU testen binnen gehad, maar ik voel al de hele dag dat vandaag mijn eisprong is. Al twee dagen je -weet-wel slijm, dus ik had het ook wel verwacht. Da's hopelijk lekker twee daagjes minder lang wachten heb wel een testje gedaan en was natuurlijk positief. Ben benieuwd wat de test morgen zegt. Gebruik zelf Mama en baby van Dagravit en dat zijn ook behoorlijke pillen zeg, maar ja, ik vind het leuk om ze in te nemen want zo kan ik in ieder geval nu al iets doen... Alicia, ik weet ook niet hoe ik ga reageren hoor. Ik zit hier ook niet voor niks alle dagen. Het houd je toch zo bezig en dan komt toch even alle spanning eruit denk ik. Geeft toch niks meid? Als je maar geen dagenlang gaat zitten treuren...
He Collo003, zie dat je ook uit Brabant komt, Wat gezellie. Is die Dagravit om zwanger te worden? Dacht dat die waren voor als je zwanger bent? Succes met klussen deze dagen.
Jaja, Brabant de gekste! Die Dagravits zijn ook om zwanger te worden. Zit ook metafolin in. Dit neemt je lichaam direct op als foliumzuur, dus dan zit je qua foliumzuur snel op pijl. ik was nl. natuurlijk te laat begonnen met die pillen slikken, dus zo kon ik het snel op pijl brengen. mijn man begreep maar niet dat ik eindeloos stond te twijfelen met al die pillen in mijn handen. Pak er nou maar gewoon 1! hihi.. Moet alleen wel iedere donderdag alle pillen, OVU-testen etc verbergen omdat mijn moeder altijd op vrijdag komt schoonmaken (tegen betaling hoor ). Ik ga nog eens een keer iets vergeten te verbergen denk ik... Maar ga nu slapen... Weet eigenlijk niet of ik nu moet gaan klussen of niet. Mijn hoofd zegt van wel, maar mijn buik zegt van niet...zucht
Oh ik zie al heb een hoop gemist vandaag lees morgen ochtend alles even goed na! Ventje was ineens thuis vandaag (door zijn rug gegaan) en had ook nog een vergadering maar ja morgen vertel ik meer Tot morgen en slaap lekker allemaal! En welkom Goedleven !
Collo zou toch even gaan klussen vanavon als ik jou was @hope vervelend dat je man door zijn rug is gegaan zeg! Wij gebruiken geen ovutesten en temperatuur maar gaan deze ronden voor elke dag klussen. Dat moet toch ook werken? Ik slik prenafem van orthica dit zijn ook speciale vitamienen om zwanger te worden en als jet zwanger bent. Er zit foliumzuur in en vitamiene b6 tegen misselijkheid maar ook bijvoorbeeld omega voor de vaatontwikkeling van je kind. Tenminste dit heeft mij schoonzusje allemaal uitgelegd en zij was 2 x in 1e ronde zwanger dus hoop stiekem dta het bij mij ook werkt.
Collo: vandaag kun je ook nog klussen dan ben je nog op tijd Hope: benieuwd naar je verhaal dan Minder dat je man door de rug is gegaan Smile: Om de dag klussen is het beste omdat het voor de spermakwaliteit beter is dan iedere dag
Dag meisjes, Ik heb het op deze site nog ff nagekeken http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=3646 En op dit topic staat: Te Velde: "Wat ik vaak zie, is dat mannen hun zaad dagenlang opsparen om op dat ene goede moment voor een krachtige zaadlozing te zorgen. Want dan zou het zaad sterker zijn. Maar het is beter om, als je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen, de week vanaf de achtste dag van je cyclus elke dag gemeenschap te hebben. Bij de meeste stellen is dat echter onhaalbaar, logisch ook. Daarom adviseer ik mensen altijd om te proberen om twee tot drie keer in die vruchtbare week seks te hebben. Daarmee heb je een grote kans om zwanger te raken. Nog beter is natuurlijk om elke week twee tot drie keer te vrijen. Met name wanneer je een onregelmatige cyclus hebt, want dan kan die vruchtbare periode in een heel ander moment zitten." @Hope: veel beterschap voor je mannetje! En benieuwd wat er is gebeurd! @Collo: ik heb net nog iets anders gezegd over hoe vaak klussen, maar nu 'de experts' van deze sites maar ff opgezocht Enne, misschien is vandaag wel de dag! @Smile: de mening van deze site dus!
Thanks nu weet ik het zeker ik blijf lekker door gaan met elke dag klussen. Maak ik mijn mennentje ook meteen blij!
Geloof me elke dag is echt niet goed juist beter om de dag Het is namelijk zo wanneer je man weer teveel zaadlozing heeft tast dat ook weer de spermakwaliteit aan. Word echt aangeraden om de dag. Te weinig is ook weer niet goed haha. Zo zijn er nog meer dingen wat de man nu even beter kan laten als je gaat voor een baby.
Tja, het is wat ik hier vond op de site. Ik ga misschien vandaag nog wel even verder kijken op internet om te kijken wat ze op andere sites zeggen. Onderstaande stukje heb ik net ook ergens anders gezet (zoals smile al weet ): En ahum... Ik kon me toch niet inhouden vandaag en heb met een Matcare ultra getest. Zo'n ontzettend licht 2e lijntje, dat je eventjes moet focusen, en dan zie je 'm. Wel even breed en op de juiste plaats. Ik ga er geen conclusies aan verbinden. Zaterdag test ik nog een keer. Dan is het HCG weer verdubbeld ten opzichte van vandaag. Maar wel weer misselijkheidsvlagen vanochtend! _________________