Het in 2009 lid geworden Club!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Hope35, Mar 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Oh Luca spannend! hopelijk is het raak we wachtten af he :D
    Pff ik moet wachtten tot volgende week donderdag dan ga ik testen en hoop ik zo dat ik een streep zie [-o< ik duim voor je.

ps: Als je op google zoekt vind je genoeg info erover dat om de dag beter klussen is maar dat terzijde :)

2. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Spannende tijden voor je Luca. Ik ga voor je duimen dat je een positieve test in handen mag hebben. [-o<

VeroniQue, wij doen het ook gewoon om de dag, vind ik meer als genoeg. Heb inderdaad ook gelezen dat dat beter is.

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

jewe: dat is ook genoeg hoor zaad leeft toch een paar dagen :)

4. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey meisjes,

Ik heb na dat lichte 2e lijntje van vanmorgen nou ook licht bloedverlies. Ik had me al heel erg ingesteld op zwangerschap door alle symptomen (steken en drukkend gevoel BM, misselijkheid, vet haar en huid, emotioneel, licht gevoelige borsten etc. en allemaal niet normaal voor me)
    Het kan natuurlijk door goed doorbloede BM zijn maar ben bang dat het ongesteldheid (met miskraam?) is...

Dit voelt wel rot...

5. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Oh nee, Luca wat erg. Kan me goed voorstellen dat je je rot voelt. Sh*t zeg! :(

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Oh nee Luca balen meid :( het is ff afwachtten maar je kunt alsnog zwanger zijn he ;)
    laten we het hopen!

7. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Ik ga even naar de stad, me eigen maar even verdiepen in die foliumzuur pillen. :-k

Doei!

8. smile17

smile17 Niet meer actief

Succes Jewe zoek maar lekkere pillen uit ;)

9. Troetelbeertjes

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik laat t weten als ik meer weet.

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja jewe succes met zoeken :p

11. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Ik heb de pillen van Davitamon Femme Natal genomen. Die zijn niet zo groot en volgens de verkoopster waren het goede, zei had ze zelf ook gebruikt. dus we kijken wel, is het niks dan ga ik die van de Etos proberen.

12. Troetelbeertjes

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey meisjes,

Ik zou jullie nog even updaten. Heb net (klinkt beetje vies, sorry) op de wc twee dikke proppen vast rood (bloedstolsels of iets anders?) materiaal verloren. Nooit eerder gehad, maar kan ook gewone ongesteldheid zijn misschien.

Maar ik denk gezien de symptomen en de (ook al was 'ie erg licht, streepje stond er echt en binnen testtijd) positieve test vanmorgen dat het een vroege MK was. Vruchtje was niet goed waarschijnlijk.

Had me al op zwangerschap ingesteld, dus ga zo nog ff goed uithuilen. Ik wist natuurlijk dat MK's zo ongeveer 25% van de keren voorkomen, maar het is toch wel kl*te om het trekkende gevoel, de steekjes, de onderrugpijn en daarna de hormonale verschijnselen van misselijkheid, vet haar en huid, hoofdpijn en moodswings te hebben, en dat het dan misgaat.

Ik wens jullie allemaal wel heel veel succes en plezier met de voorbereidingen etc. ivm zwangerschap en ik ga morgen maar voor de volgende ronde. Vandaag nog ff treuren...

13. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    noord brabant
    Klote voor je Luca. Echt balen. Snap dat je je er toch op verheugd. Even uithuilen en dan de schouders er weer onder. Komt allemaal weer goed.

Succes meid.

14. Troetelbeertjes

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Jazeker, en dank je! Ben wel verdrietig nu, maar goed, ik word iig waarschijnlijk niet moeilijk zwanger. Dus straks weer nieuwe ronde, nieuwe kansen.

15. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Balen meid :( huil maar lekker uit en neem een heel heerlijk dagje voor jezelf hopelijk ben je snel weer zwanger

16. Hope35

Hope35 Lid

Feb 23, 2009
    80
    0
    0
    Ja ken het maar ook vorige maand had ik van die kwaaltjes dus ben erg bang dat ook deze maand me lichaam me weeer voor de gek houd!

Sind gister wat hoofdpijn vandaag steken en pijn in onderrug en al paar dagen misselijk ( maar dat kan ook nog van paar dagen geleden komen)
    'Vandaag toen opstond krampjes in buik bleef tot de middag zeker aan nu alleen opgezet gevoel !

17. Hope35

Hope35 Lid

Feb 23, 2009
    80
    0
    0
    Heb zelf een cyclus van 30 dagen en voel elke maand me eis dus das wel erg fijn (niet dat altijd wat helpt hoor :p)
    Nee ovulatietesten gebuik ik niet weet waneer ik moet klussen en in die periode doen we het dan zeker 2 a 3 keer om de dag!

Temp wel elke dag moet ook van de arts) maar is wel fijn om te zien dat je gevoel klopt met de temp, (met ei zakt ie de temp)!

18. Hope35

Hope35 Lid

Feb 23, 2009
    80
    0
    0
    Dat probleem heb ik nu ook!
    En slik al aardig wat medicatie ( ook een hoop moeten stoppen in verband dat we zo bezig ermee zijn)!
    Dat ik het eigenlijk beetje uitstel weet dat het belangrijk is en zal binnen kort ook wel eraan moeten maar ja hoelang duurt het nog en hoeg lang moet ik het dan slikken vraag ik mezelf dan af :p

Zoalng me arts nog niet zegt dat ik ze moet gaan slikken wacht ik maar ff!

19. Hope35

Hope35 Lid

Feb 23, 2009
    80
    0
    0
    Heey wat kut zeg is ook elke maand weer een ramp he!
    Kan me voorstellen hoor heb er zelf ook steeds meer moeite mee als het weer een maand niet gelukt is!

20. Hope35

Hope35 Lid

Feb 23, 2009
    80
    0
    0
    Oh luca wat erg zeg meid!

ben je nu ook echt ongi geworden dan?

Want heb wel eens gelezen dat als je wel zwanger bent je oud bloed en bloepropjes kan verliezen stoot je namelijk af al het vuil in je lichaam!

Sterkte meid !

Share This Page