Het in 2009 lid geworden Club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hope35, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

@Hope35 kun jij mij wat meer vertellen over tempen? Ik dacht namelijk dat je temp zou stijgen als je je ei hebt en dat hij dan hoog blijft ofzo?!
    En om hoeveel graden gaat het dan echt 1 hele of 0,3 ofzo?

2. Hope35

Hope35 Lid

23 feb 2009
    80
    0
    0
    Zo ben weer helemaal bij :p

Me vriend is nog thuis erge last van zijn rug , heeft tree gemist op een trap gaat gelukkig wel al iets beter!
    Maar nu zit ie naast me terwijl ik van alels zit te type :p
    Maakt niet uit hoor hij heeft zelf op zijn werk iemand die hetzelfde heeft meegemaakt en daar praat hij wel eens mee dus hij brgrijpt dat ik ook me ei kwijt wil aan mensen die me begrijpen :D

Zit zelf hele dagen thuis daar ik afgekeurt ben door me reuma dus is erg fijn om zo te praten!

Pff heb gevoel dat alles op spaning staat ,want kan je lichaam toch lekker raar doen!
    Kregen we maar een teken ofzo dat het wel of niet gelukt is zou een hoop stress wegnemen!

Ook vriendje zit elke maand weer in de stress en is erg teleurgesteld als weer niet gelukt is, kan me wel voorstellen tijd begint toch wel iets te dringen volgens jaar word ie 40 en hij wil dan wel graag al papa zijn en niet pas na zijn 40ste :p

Maar ja we moeten deze ronde maar weer afwachten !

3. Hope35

Hope35 Lid

23 feb 2009
    80
    0
    0
    je temp zakt met je ei en daarna stijgt hij tot je ongi moet worden en dan zakt hij weer!
    Dus als einde van de rit je temp zakt weet je eigenlijk al dat je ongi gaat worden (of al bent).
    kijk maar eens op de link in mijn onderschrift kan je zien wat ik bedoel!
    Waar plusje bij staat was dus waar ik me ei voelde!

Het verscheelt per persoon hoeveel hij zakt en stijgt!

Ga nu weer ff wat in huis doen tot later allemaal!

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja ik heb dat nu dus ook. Eenmaal aan idee gewend dat het raak zou kunnen zijn en erg welkom is hoop ik natuurlijk dat het ook echt raak is :) maar je lichaam aahh ik haat het ik merk normaal nooit iets voor ongi. Pas op de dag dat ik ongi word heb ik ff krampjes en zijn daarna zo voorbij. Maar nu? Ook mijn borsten word steeds erger met steekjes in de zijkant en idee of ze steeds voller worden.

pff je lichaam kun je niet echt helemaal vertrouwen he :)

Hopen dat het voor ons beide raak is he ;)

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @hope: Reuma, jeetje. heb je er veel last van? Of is het met medicijnen een beetje te onderdrukken?

Mijn vriend word in november 30 en hij hoopt allemaal dat het voor die tijd raak is. Ik hoop het ook. Hij leeft altijd heel erg met me mee gelukkig.

6. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Heb ik gedaan :)
    En fijn je lieve reactie. Morgen weer met frisse moede de nieuwe ronde in!

7. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Nee hoor, het is echt ongesteldheid, en flink ook. Meer dan een normale was voor de pil en Mirena. En een heel vroege MK dus. Kl*te, maar morgen met frisse moed de nieuwe ronde in!

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    he Luca, wat shit voor je zeg! Vandaag lekker balen en weer de moed verzamelen... Wat kan je lichaam toch gemene dingen doen he? Van de andere kant, beter heel vroeg dan laterop...
    De vorige ronde was ik wel een beetje blij dat ik niet zwanger was omdat ik toen nog lekker kon gaan carnavallen (ongi kwam echt net op tijd)... Maar wie weet hoe ik deze maand ga reageren.

Vandaag nog steeds onwijze pijn in mijn linker eierstok. Ik las ergens dat als deze over is, je ei is gesprongen....spring dan kreng! Dan ben ik er maar vanaf. Had vandaag een jurkje aan en had de grootste moeite om mij voetbal-buik te verbergen. Kan hem ook echt niet inhouden rond mijn ei....en winderig... :) Die fijne bijkomstigheid heb ik ook rond mijn ei, had ik vorige maand ook al.

Als ik vanavond nog steeds pijn heb, ga ik nog maar even aan de klus. Zo niet, dan is hij gesprongen en halen de zwemmertjes van mijn man hem niet meer in dacht ik.

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik heb 4 dagen rustig aan gedaan met de drank tijdens carnaval. Had zoiets van je weet maar nooit. Wat denk je, de laatste dag van carnaval word ik ongi. Baalde als een stekker 's ochtends. "s avonds maar ff lekker los gegaan met de drank. Moest toch ff mijn zinnen verzetten. Dat heb ik geweten ook de volgende ochtend. #-o

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ja, dat ken ik. Vrijdagochtend werd ik ongie, vrijdagavond met collega's de carnaval wezen inluiden. Zaterdag de hele dag op bed doorgebracht met een enorme kater... Maar heb er idd een paar dagen nauwelijks aan gedacht...
    Juist nu ik geen alcohol meer wil drinken krijg ik er best veel zin in... Terwijl ik normaal soms maanden geen alcohol drink.

Als het deze maand niet is, trek ik een fles champagne open. Heb nl. een enorme collectie champagnes en die kijken mij zo aan vanuit de kast :D

En valt er straks iets te vieren, dan mag het niet meer, dus...

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Groot gelijk! Ik heb nog de pech dat mijn vriend als Dj in een kroeg werkt en ik daar ook altijd ben. En iedereen weet dat ik altijd wel een glaasje lust. En mijn smoesjes beginnen een beetje op te raken.... Neem altijd 1 glas wijn en daar doe ik zo lang mogelijk mee. En dan ga ik over op de frisdrank. Het moet niet te lang gaan duren, anders krijgen ze het door ben ik bang.

12. Goedleven

Goedleven Lid

15 feb 2009
    12
    0
    0
    Goedenavond allemaal!

Ik lees dat Jewe nu ook aan de pillen is, hartstikke goed! Mijn eigen Etos pillen zijn bijna op, ik ga dan ook maar voor die davitamon dingen als ze kleiner zijn!

Minder nieuws voor Luca lees ik, ik hoop dat je hier goed je hart kunt luchten, hier snappen we in ieder geval die gevoelens van teleurstelling! Knuffel!

Wat beterft alcoholinname, ik ben helemaal gestopt met drinken, maar is wel moeilijk uit te leggen in gezelschap, ik heb nu tegen veel mensen gezegd dat ik eens een jaartje zonder alcohol wil doen, ook omdat ik veel sport. Veel mensen vragen dan vindt je dat niet moeilijk en dan zeg ik; nee, maar dit is het moeilijkste, mijzelf verdedigen dat ik niet drink. En dat vind ik ook echt, zo gek eigenlijk dat we het raar vinden als iemand niet drinkt...

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ze zijn ongeveer net zo groot als een paracetamol. Heb de eerste op vandaag. Zijn redelijk goed weg te krijgen. ;)

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Meiden, ik verveel me te pletter. Vriendlief heeft alleen oog voor dat stomme voetbal op tv. Probeer al de hele tijd een gesprek aan te knopen, maar zijn ogen blijven op de tv gericht en het enige antwoord dat ik krijg is: Hmmm. Gezellig!

Iemand nog wat spannends mee gemaakt vandaag?

15. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik heb geluk wat alcohol betreft ik drink heel weinig in algemeen al (water fris enz.) heb alleen met carnaval gedronken maar daar heb je dan ook gewoon zin in. even lekker je gang gaan en even genieten zonder zorgen toch? :)

hmmzz iets spannends vandaag? nee niet echt Jewe ;)
    Ben allang blij dat mijn vriend dat niet heeft wel helaas als hij op pc zit en ziet auto's :confused: maar dat heb ik ook als ik op dit forum zit :oops: Je raakt echt verslaafd :p

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik mag niet praten onder de wedstrijd. Want zijn cluppie moet tegen AZ. Is een hele belangrijke wedstrijd. Het is maar dat je het weet. Dus ik zit al heel de avond een beetje rond te kijken op het forum. Er zijn niet zoveel mensen online vanavond. Er zit weinig beweging in.

Wat betreft alcohol. Wij hangen elk weekend ergens in de kroeg rond. En drinken kan ik als de beste. Hoe sterker hoe beter. Nu hou ik het voortaan maar bij een wijntje en de sterke dranken laten we lekker achterwege.

Als ik zwanger mag worden dan zal er heel wat gaan veranderen. Kan ik niet meer zo vaak de hort op, maar dat heb ik er graag voor over. ;)

17. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

dat is vervelend als jij je mond moet houden :(
    Ik zou me dan ook doodvervelen maar stomme is ook al zitten er niet veel dames op dit forum dan nog kan ik hier uuuuurrrreeen zitten :oops:

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik ook, beetje rondneuzen, wat forums lezen die ik nog niet gezien heb...

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Yes NAC heeft gewonnen... Vriend ook weer blij. Spreekverbod opgeheven...Hihi!

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hihi fijne avondje met je vriend gewenst ;)

Deel Deze Pagina