Dat word 'klussen' vanavond ben ik bang... Wat vervelend nou...Hihi. Ik ga nog ff lekker douchen en dan duik ik lekker me bedje in. Slaap lekker allemaal!
jewe, ik ken het. Mijn man kwam om half negen thuis en is met zijn bordje naar de slaapkamer gerend om voetbal te gaan kijken. Om het goed te maken heeft hij in de rust zowaar 10 minuten beneden gezeten En als die beker nou het enige was...maar dan hebben we ook nog Champions League, UEFA cup en natuurlijk nog het fijne voetbal opz ondag en niet te vergeten, hij voetbalt zelf ook nog op zondag.... Zijn commentaar: "Had je maar geen voetbalman moeten trouwen" Nou ik heb weer helemaal zin om te klussen hoor...NOT! :x Maar ik ga die kattenbak niet schoonmaken!...grrrrr....maar ik hou wel van 'm hoor...
Wij hebben dat digitaal Tv van KPN. Elke dag voetbal op Tv! Jippie! Not! Ik duik me bedje in. Morgen weer werken! Kan ik weer een paar honderd keer dezelfde kinderwagens in en uit klappen. Zaterdag heb ik gelukkig weer bovendienst. Veel leuker.
Mannen en voetbal tja dan is het altijd lekker rustig Wat betreft alcohol dat drink ik bijna nooit dus daar zal niemand het aan merken. En kunnen we de roddels dus nog een beetje tegenhouden. Maar iedereen weet dat ik al aardig aan het rammelen ben. Maar vertelde vorige week nog even dat het nog wel een hele tijd zou duren. Hebben jullie trouwens veel mensen in de vriendenkring / familie die zwanger zijn of willen worden? Mijn schoonzusje is net bevallen en een ghele goede vriending is net zwanger. Het zou dus extra leuk zijn als het snel raak is dan kunnen we samen met een dikke buik rond lopen. De rest van de vriendinnnen willen wel graag maar zeggen nog even te moeten wachten op hun mannetje.
Jewel: Ja slik medicatie voor de reuma , alleen sinds een half jaar moeten stoppen met de reuma remmers! Ik kwam op een lezing over reuma en zwangerschap en daar werd verteld dat in de meeste reuma remmers (ook die ik had natuurlijk ) een stof in zit die ook gebruikt word in de pil om te zorgen dat een eventuele zwangershap niet gauw zou voorkomen (leuk als je zwanger wil worden)! Maar deze medicatie zou het vruchtje gleijk beschadigen vandaar! Hier schrok ik erg van en ben gelijk gestopt met deze medicatie (wel in overleg met mijn arts natuurlijk)! Nu ben ik dus een half jaar van deze medicatie af en het gaat redelijk nog wel slik ik dagelijk paracetamol met codiene deze mag ik max 4 maal daags, is best ff pittig zonder medicatie maar ik heb het er zeker voor over! Het zou ongeveer 3 maanden kunnen duren voor het uit het lichaam was! Verder heb ik nog wat bij hangende medicatie en als we het teken zwanger krijgen, zal er nog meer maatregelingen worden genomen in verband de medicatie! Liefs Hope
Dus jullie hebben lekker genoeten van de carnaval Hier word er niet veel aangedaan dus we hebben het ook niet gevierd! Ik drink zelf nooi eignelijk (dit ook wel in verband met de medicatie) heel soms bij grote feesten zoals oud en nieuw wil ik nog wel eens 1 glaasje nemen. Ben eigenlijk nooit een alchol fan geweest dus is voor mij erg makkelijk het te laten staan zonder dat ze me raar aan staan tekijken Maar in onze fam en vrienden krijg weten ze het allemaal wel dat we een kindwens hebben en al tijdje bezig zijn! Is wel fijn vind ik want nu krijgen we ook geen vragen meer van en wanner komt het nu eens! Nee ze weten dat het moeilijk gaat en wachten netjes af! Onz nichtje van 19 is door de pil heem zwanger geworden is nu 6 maand, was best ff slikken toen we het hoorde! Ik had echt zoiets van waarom hun wel en wij niet, wij willen zo graag en zei willen het eingelijk nog helemaal niet! Ja soms is het niet eerlijk verdeelt in de wereld! Nu ze eraan gewent zijn aanhet idee zijn ze er wel blij mee en wij ook voor hun maar moeilijk blijft het wel
Hope wat onzettend naar voor je die reuma en dan ook nog eens vervelende medicijnen die die bevordelijk zijn voor je zwangerschap. Voor jou duim ik een beetje extra deze maand Op zich wel beter als mensen het weten dan krijg je inderdaad niet steeds van die lastige vragen! Maar ik vind het ook wel reuzespannend dat het lekker ons geheimpje is en lekker niemand er iets van af weet.
Ja dat is ook wel weer heel leuk en als het dan gelukt is is het extra groot nieuws Maar ja werd het ook wel erg zat elke keer van willen jullie soms geen kinderen! Waneer gaan jullie aan kids beginnen! als dat soort vragen gingen pijn doen op gegeven moment, dus hebben we het maar verteld en nu is iedereen lekker rustig erover
hope: hier word carnaval uitbundig gevierd ben erin opgegroeid (woon in het uiterst zuiden van het land ) Alcohol heb ik ook nooit echt gedronken af en toe wel eens op feesten. Ohh meid lijkt me echt moeilijk voor je met reuma en de medicatie en zwanger willen worden. Ik hoop dat je echt snel een kleintje in je armen mag houden! Smile: toen ik zwanger was waren er 4 anderen met mij zwanger. Ik was de laatste. En toevallig een iemand 3 dagen eerder bevallen wel leuk zo
Uit mijn vriendenkring is er nog niemand zwanger of heeft kinderen. Ze zijn er ook nog niet mee bezig. Een stelletje van onze gezamelijke vrienden heeft een kindje van 3 jaar, waar ik helemaal gek op ben. Is zo'n schatje. De zus van mijn vriend heeft 2 jongetjes van 3 en 11 mnd, zijn ook lieve schatten hoor. Bij ons weet niemand dat we bezig zijn om zwanger te worden. Des te groter is de verrassing bij iedereen. Denk ook niet dat ze het verwachten van mij. Ze weten wel dat ik gek ben met kinderen. Maar ik ben nog al van lang leve de lol en heb alles gadaan wat god verboden heeft volgens mij. Dus volgens mij zullen er straks wat mondjes gaan open vallen. Haha Weten bekenden van jullie dat jullie bezig zijn?
@Hope: Het is je van harte gegund dat je snel zwanger mag raken. Iedereen gun ik het natuurlijk, maar voor jou een beetje extra. Liefs Jewe
Ik gun het julie allemaal En hoop ook dat we 1 deze maanden met ze allen praten over de zwangerschap Liefs Hope Het weekend zal je mij niet online zien krijg me ouders het weekend Tot Maandag weer prettig weekend allemaal!
Jippie! Weekend. Vandaag weer hard gewerkt, was toppie druk. Maar dat is alleen maar beter, vliegt de tijd lekker snel voorbij.
we gingen uiteten met vriendinnen en ik zag er al tegenop. had namelijk gedroomd dat ze zwanger was... en ja hoor ik zag haar en wist t meteen. ze vertelde vol trots dat ze zwanger was. hup meteen. uiteraard leuk voor haar en gefeliciteerd en er was wel een behoorlijke brok in de keel. ik wens het iedereen die het wil maar ook zelf wil je t ;-(
Ik snap het helemaal Alicia. Je gund het iedereen, en je bent heel blij voor ze, maar toch voel je op zo'n moment een klein vleugje jaloezie van waarom zei wel, ik wil ook. Had ik gisteravond ook. We waren op visite bij een vriendin van mij. en een paar deuren verderop woont nog een gezamelijke vriendin van ons die is 5 weken geleden bevallen. Ze kwam even langs met haar zoontje,want hij wilde niet gaan slapen. En dan zit ik daar met dat kleintje in me armen. Dat je denkt dit wil ik ook.
Hey, lief dat je het vraagt Vandaag gaat het wel weer redelijk. Gisteravond feestje waar een moeder met baby was. Daar heb ik 't (in andere kamer, niet bij anderen hoor) niet droog gehouden... Ik weet dat 't dus niet goed zat met zwangerschap, maar om het (letterlijk, niet als normale ongi) in de wc te horen vallen was toch wel een klap. Hoe kort het ook allemaal maar gespeeld heeft. Anyway, bloedverlies is nu weer normaal als bij een gewone ongesteldheid. Dus binnenkort als ik weer in de buurt van de vruchtbare periode kom, gaat het vast weer helemaal goed met me. Kan ik weer gaan hopen. Ik heb de afgelopen 2 dagen niet helemaal bijgelezen, maar alles goed met jou? Bijna bij de eisprong, dus de belangrijke klusdagen zijn aangebroken
Ja idd de klusdagen zijn weer aan gebroken. En daarna gaan we weer hopen dat het raak is. Ik hoop het echt, maar ja we hebben het niet voor het zeggen. Veel sterkte nog.
Hallo meiden, ik hoop dat ik me ook nog even hier mag aanmelden. Zal me nog eventjes voorstellen voor diegenen die het nog niet gelezen hadden. Ben Mandy 26 jaar, mijn vriend is 27 jaar en we wonen gelukkig samen met onze lieve poes. Vorig jaar op vakantie geweest naar Amerika en daar heeft mijn vriend me in Las Vegas ten huwelijk gevraagd (we zijn nog niet getrouwd en wachten waarschijnlijk ook nog wel even). We zouden eerst eind mei gaan stoppen met de pil omdat we ook nog een nieuwe auto moeten hebben. En we willen toch alles goed voor elkaar hebben. Maar nu komt het leuke nieuws. Afgelopen donderdagmiddag kwam ik tussen de middag even thuis. Na de lunch stond ik even mijn tanden te poetsen en toen zei mijn vriend ineens; is dit je laatste strip van de pil? Zullen we er hierna al mee stoppen? Wow, was zo blij om dit te horen, leef ook helemaal op een roze wolk nu. A.s. woensdag slik ik mijn laatste pil...spannend! Fijne zondagavond allemaal nog!