Het in 2009 lid geworden Club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hope35, 2 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvdW

MvdW Niet meer actief

Oh ja en het is lekker ons geheimpje. Iedereen denkt dat we gaan stoppen met de pil als we de auto gekocht hebben :D

2. MvdW

MvdW Niet meer actief

Thanks Jewe.
    Je bent ook al een tijdje online vandaag of niet? ;)

Liefs,

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Bij ons weet nog niemand het dat we bezig zijn. Verwachten ze ook niet van mij denk ik. Haha. Er zullen heel wat bekkies open vallen als ik met het nieuws zou komen. :)

4. MvdW

MvdW Niet meer actief

Lekker is dat he als niemand het nog weet. Mijn moeder wil ook zoooo graag oma worden, dus die zal ook zeker verrast zijn. En mijn vader ook hoor, tevens als de ouders van mijn vriend (die verwachten het nog helemaal niet denk ik).

Hebben jullie allemaal al een originele manier om het je ouders/schoonouders te vertellen?

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ja met tussenpozen, heel de dag al ofzo. Haha. Het is echt zo'n zondag dat er niks te doen en ik nergens zin in heb.

Vanmiddag is de zus van mijn vriend even langs geweest met haar kindjes. Dat was gezellig want de jongste is nu 10 maanden en dat is zo'n lekkere vrollijkerd.

6. MvdW

MvdW Niet meer actief

Same here, computer-hang-film-kijk-dag... :)

Oh leuk hoor een kleine van 10 maanden, wie weet binnenkort hou je je eigen beeb in je armen

7. MvdW

MvdW Niet meer actief

Maar ik ga er nu echt wel even mee stoppen, even lekker tv kijken.

Fijne avond nog allemaal en tot morgen ;)

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik hoop het echt. Ik werk in een baby winkel en ik heb de laatste tijd echt heel erg als ik alle nieuwe boeken door blader van o dat wil ik ook en die wil ik. Echt heel erg.

Ach ja nog een paar dagen klussen en dan maar weer afwachten.....

9. MvdW

MvdW Niet meer actief

Oh kan me het voorstellen dat je dan zoiets hebt ik wil ook. En ik werk nog niet eens in een babywinkel.... ;)
    Krijg zelf ook al heel erg de kriebels dat wanneer ik in een winkel ik leuke babyspulletjes zie. En nu we er ook echt voor gaan zal dat alleen maar erger/leuker worden.
    Hoop dat ik me kan beheersen en dat ik nog geen spulletjes ga aanschaffen :)

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoi dames, ik kom ook weer even iets van me laten horen.
    Gisteren een mindere dag omdat er gisteren bij ons ingebroken is. Ze hebben gelukkig alleen de laptop meegenomen en dekatten ook met rust gelaten, dus daar ben ik achteraf wel blij mee. Ben wel een beetje paranoide op het moment. Van elk geluidje wordt ik wakker. Rotzakken, blijf toch met je poten van andermans spullen af. Wij hebben er ook hard voor gewerkt! En dit is ook precies de reden dat ik nooit spullen koop die "van de vrachtwagen" gevallen zijn.

Nou, en vandaag even op bezoek bij een vriendin die zwanger is samen met mijn beste vriendin. En natuurlijk ging het alleen maar over zwangerschap en babies. Ik moest me echt inhouden, want mijn beste vriendin weet wel dat wij er ook voor gaan, maar de rest hoeft het nog niet te weten...

Nog erger...die vriendin heeft nog zakken vol ovulatie testjes en zwangerschapstesten liggen die ze dus niet meer nodig heeft... Ze heeft ze aangeboden voor als we ze ooit nodig zouden hebben....grrrr.... Ik wil ze graag hebben, maar ik heb mijn mond gehouden...ik wil niet dat iedereen het weet... :(

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He Jewe, even een vraagje aan jou als expert:
    Die gave Stokke kinderwagen...is dat wat? Hij stuurt wel heel erg lekker licht en ziet er ook leuk uit, maar zijn er nadelen die jij zo weet?

12. smile17

smile17 Niet meer actief

@Jewe bij ons weet ook niemand dat we bezig zijn hoor;) Spannende dagen voor ons nu he?

@mandy welkom en ook voor jou hoop ik dat het snel raak is!.

@collo moeilijk hoor om je mond te houden he zeker als iedereen het erover heeft. Maar het is wel echt leuk als je het gaat vertellen dat niemand het weet. En je krijgt niet steeds van die vragen van en is het al raak?

13. Hope35

Hope35 Lid

23 feb 2009
    80
    0
    0
    Collo wat erg zeg ingebroken kan me voorstellen dat je je neit prettig voelt op het moment!

Mandy welkom En s6 met zwanger worde :D

Zo weekend alweer voorbij waarom gaat het toch altijd zo hard dat weekend :rolleyes:

Druk weekend gehad me ouders waren even langsgekomen zaterdag tot zondag en zondag een verjaardag!

Maar ja we hebben het weer overleeft!

Ts zoiets raars vanhet weekend me moeder voreg over het temp en kwam kijken naar me temp kaartje zegt ze dit was zeker je ei he!
    Dus ik zeg ja klopt zegt ze ok maar je krijgt je ei toch ook gewoon als je al zwanger bent?

Ze wou er verder niet op door gaan was zomaar een vraag zei ze, maar vond het m wel erg raar!

Zou zei meer voelen?
    Zou het dan toch deze maand raak kunnen zijn?
    OH dit is echt erg hoor nu heb ik nog weer zenuwen dan ik al had :rolleyes:

Hoop niet dat de terleurstelling straks nog groter gaat zijn :(

14. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    :) dat mag! Er is geen reden gevonden dat het niet lukt om zwanger te worden, en na ruim 2 jaar zijn we met iui begonnen. Bij IUI wordt vlak voor de eisprong zaad rechtstreeks in de baarmoeder gespoten, zodat de kans iets groter wordt. Ik moest hormonen spuiten om een optimale eisprong te hebben en de zwemmers van mijn hubbie werden zodanig bewerkt dat alleen de goeie jongens overbleven. Het is gelukt, want afgelopen woensdag heb ik ein-de-lijk een + op de test gehad :D Dus....ik ben zwanger!

15. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Dus ik ga jullie alweer verlaten! HEt was eigenlijk (ondanks de IUI) onverwacht dat ik zwanger bem we hadden het niet meer durven hopen!

16. smile17

smile17 Niet meer actief

@Dopey van harte gefeliciteerd wat geweldig zeg! Ik wens je een hele fijne zwangerschap!

@Hope misschien voelt je moeder wel iets aan. Nog een paar dagen geduld en je weet meer;)

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hij heeft meer voordelen als nadelen.

Voordelen: Hij rijd heel licht. De bak en het zit gedeelte is lekker hoog. Als het kindje in het zit gedeelte zit, zit ie op gelijke hoogte aan de tafel, wel zo gezellig. De fabrikant heeft een super service. Als er iets kapot is krijg je gelijk een nieuw onderdeel op gestuurd, vaak zelfs nog buiten de garantie krijg je het nog voor niks.

Nadelen: Als je hem inklapt blijft ie nog best wel lang. Maar ja voor de een maakt dat wel wat uit en voor de ander niet. Verder kan ik niet echt een nadeel verzinnen.

Maar wat erg dat ze ingebroken hebben bij je. Lijkt me verschrikkelijk dat een vreemde met zijn poten aan je spullen zit.

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Dopey: Wat heerlijk voor je dat je zwanger bent. Ga er maar lekker van genieten.

@Hope: ik ga voor je duimen dat je moeder gelijk heeft. [-o<

@Smile: Inderdaad spannende dagen voor ons, nog even en dan kunnen we alleen nog maar afwachten. Zoooo spannend.

19. MvdW

MvdW Niet meer actief

@ collo; wat erg zeg dat er ingebroken is. Ondanks dat je zegt dat alleen ja laptop weg is, blijft het erg. Je weet nu toch dat er een vreemde in je huis geweest is. Ik hoop dat je inmiddels een beetje over je schrik heen bent? Kan me voorstellen dat je paranoide bent zeg. Sterkte.

Kan me ook voorstellen dat je je echt in moest houden bij je vriendin! Je wilt ook zo graag meepraten, kan het ook wel van de daken schreeuwen dat we er mee bezig zijn, maar wacht nog lekker even, des te groter is de verrassing voor anderen. Lukt jou ook wel ;)

@smile: dank je wel, ik hoop het ook :D

@Hope: dank je wel. Hier ging het weekend ook veel te hard hoor, maar ja 5 daagjes werken en dan is het alweer weekend haha.
    Ben echt benieuwd of je moeder het ook echt gevoeld heeft. Kan me voorstellen dat je nu nog meer zenuwen hebt! Nog ffies afwachten meid.

@ Dopey: Super gefeliciteerd meid. Geniet er lekker van!

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Goedemiddag dames :D

Mandy: welkom meid!

Collo:Wat erg dat ze ingebroken hebben pff. Ik snap zo'n mensen totaal niet echt! kan me er zo druk om maken :x

Dopey: gefeliciteerd!

Hope: wie weet is het raak deze maand ;)

Dames, Ik ga verhuizen veel sneller dan verwacht aahhh kan niet wachtten nu :D :D Ben wel (waarschijnlijk kan ook innesteling zijn is ff afwachtten) ongi geworden

Deel Deze Pagina