nou krijg ik vandemiddag telefoon.kom bijde tandarts vandaan zit in de auto naar huis.vriend aan de telefoon compleet over stuur "ik heb een ongeluk gehad"echt huilen.(nou die van mij huilt nooit.) dus ik ik kom er nu aan. vriend weer de auto is al geborgen ik sta te wachten op de truck sleep.ik maar ik kom toch daar aan gekomen vriend ecover stuur natuurlijk. maar nu is hij thuis en het gaat nu wel weer.hoe het is gegaan weet hij ook niet.hij heeft niet te hard gereden of wat dan ook. het ging zo snel zei hij. hij heeft nog uit willen wijken maar daar stond een audi.(deze is dus total los) en daarna is hij in de vangrail terecht gekomen. gelukkig alleem maar materieële schade en verder geen persoonlijkletsel alleen gruwelijk geschokken. en dan besef je maar weer dat het zo gebeurd kan zijn ben ook even helemaal van slag af. als hij niet had uitgeweken had hij nu niet thuis geweest. dit zijn foto's
Dat is vreselijk schrikken. Gelukkig heeft hij er niks lichamelijks aan overgehouden. Sterkte voor jullie.
Jeetje, wat is dat schrikken geweest zeg. Gelukkig is er niemnd gewond geraakt. Sterkte ermee, voor je vriend helemaal natuurlijk.
hoe is het nu met je man? heeft hij een beetje kunnen slapen? en hoe is het met jou want jij bent je natuurlijk ook de t*r*ng geschrokken
Jemig,dat is schrikken. Zat je vriend in de auto of de vrachtwagen?(sorry is me niet helemaal duidelijk) Sterkte,hopelijk is het alleen materieele schade!
Wow blusvrouw, dan schrik je je ook rot zeg! Je vriend is vrachtwagenchauffeur toch? Pfff, vooral met jou vent! Wees blij dat hij aan de voorkant schade heeft en niet aan de achterkant! (met die gevaarlijke stoffen!) Bah daar wil je toch niet aan denken.
hey meiden hier gaat het aardig vriend is wel weer gaan werken.maar nog wel wat angstig. met mij gaat het aardig.je gaat met zulke dingen weer na denken hoe gevaarlijk de stoffen alweer zijn. vriend is idd de vrachtwagen chauffeur. hie blijkt dat er een bakwagen (kleine vrachtwagen) voor stond en die stond stil terwijl het stop licht groen was. als mijn vriend daar toch op was geklapt had hij het waarscheinlijk niet na kunnen vertellen. maar wat een schade voor een snelheid van 40/50 km per uur niet normaal.
Je vriend is de bestuurder van die vrachtwagen op de achtergrond toch? Maar die bakwagen stond dus stil voor een groen verkeerslicht. Waar was die audi dan? Die klapte er bovenop? Brrr, dit is wel mijn grootste angst voor mijn man! Die rijdt altijd zwaar beladen en die bumperkleeft ook nog vaak! Grrrrr.
die audi trok ook net op die heeft dus een duw gehad van mijn vriend in de koffer. en daarna tegen de bakwagen aan geklapt voor. vriend is de shell auto
ja joh niet normaal daar we staan te wachten op de sleper en er klappen er nog 2 op elkaar. wellis waar 2 personen auto's maar er gebeurd zoveel daar.