Wat gaaf dat je een app heb gemaakt. Ik zelf maak ook apps. Althans volg een studie applicatieontwikkeling en web development. Erg jammer dat ze het niet willen helpen ondersteunen voor in de playstore. Zou een hele verbetering zijn met een app. Ook maak de layout van een website weinig uit voor een app. Of ze moeten de hele database om willen gaan gooien.. Mag ik vragen met welk programma je toen een app heb gemaakt?
ik heb laatst gevraagd wanneer de nieuwe site er dan zou komen maar daar konden ze niks over zeggen ook niet of het weken maanden of jaren ging duren...
Hier inderdaad een hoop problemen via de mobiel (vandaar mijn onderschrift ) Als ik wil typen dan verspringt het beeld naar boven. Ik zie dus niet wat ik typ en daardoor staan er vaak typfouten in. Als ik terug wil naar mijn tekstveld dan moet ik naar onder scrollen en op het moment dat ik de tekst aantik waar ik iets wil wijzigen of typen dan verspringt het beeld weer.
Er wordt op dit moment hard gewerkt aan de nieuwe website die ook op mobiel goed te gebruiken is. Nog eventjes doorbijten Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl