Tygo is inmiddels 8,5 maand.... en het is nu echt klaar met de borstvoeding. Met pijn in mijn hart omdat ik graag langer was doorgegaan maar het zit er niet in. Na de borstverkleining en de mislukte bv met Louise had ik er weinig hoop meer op maar des te gemotvieerd was ik om bv te geven. Ik stond er op voorhand in met het idee... al kan ik maar 1 week bv geven, dan ben ik al helemaal blij! En nu.... vind ik het toch moeilijk, maar jeetje mina, wat ben ik ongelooflijk blij dat ik mijn mannetje zolang bv heb kunnen geven! En zonder problemen, geen kloven, geen spruw, geen ontstekingen. Vanaf het eerste moment ging het van een leien dakje! De eerste 3 maanden heb ik zelfs volledig bv kunnen geven en daarna aangevuld met kv omdat ik de productie niet genoeg omhoog kreeg, ook niet met domperidon, veelvuldig aanleggen/kolven etc. De laatste tijd dronk hij alleen maar sochtends nog, maar dat is nu ook zo goed als afgelopen jammer genoeg. Dus met zowel pijn als veel dankbaarheid neem ik afscheid van de bv-periode waarvoor ik zo ontzettend blij ben dat ik het 'zo lang' heb mogen doen. Ook wil ik alle lieve dames hier bedanken voor jullie wijze woorden, lieve berichtjes, aanmoedigingen, tips en knuffels. Ik heb echt veel aan jullie gehad.
Wat super dat je zo lang BV hebt kunnen geven! Ik heb zelf 'maar' 4 maanden gered, maar dat is ook een erg dierbare herinnering... Wees trots op je prestatie en denk er vooral met veel tevredenheid aan terug! Zeker als het niet vanzelfsprekend is geweest is het erg knap dat je het toch maar mooi hebt geflikt
ik post echt net een zelfde soort topic! ik kan je gevoel op dit moment heeel goed voorstellen, gaaf heh 8,5 mnd is super!!!
Echt super dat je dit toch samen hebt mogen meemaken! Wel heel jammer uiteraard dat het sneller is geeindigd dan je gehoopt had. Knap gedaan hoor, dat wel echt! Liefs!
Super dat je ondanks de verkleining en een eerdere mislukte poging toch alles op alles hebt gezet! En wat je zegt is helemaal waar. Je kindje heeft toch 8,5 maand van borstvoeding mogen genieten!
Toch super dat je je kindje zolang zelf hebt mogen voeden! Wees trots op alles wat jullie samen bereikt hebben.. dit had je toch nooit gedacht na je eerste ervaring? Ik vind het in elk geval helemaal top en moet die tijd nog maar vol zien te maken
Super, gefeliciteerd!! Heb je eraan gedacht om je verhaal met BV op borstvoeding.com te plaatsen? Ik heb zelf erg veel ervaringen gezocht tijdens mn zwangerschap maar er was zo weingi te vinden over BV en een BVK! Ik heb zelf ook een BVK gehad maar helaas maar 10 dagen zelf gevoed, ik had teveel pijn, kloven, vermoeid, baby bleef honger houden... Maar succesverhalen zijn altijd erg motiverend om het toch te proberen!
Jammer Suusjeuh dat het bij jou zo is gelopen. Ik heb inderdaad al gemaild mt Stefan Kleintjes en ik moet mijn verhaal idd nog op papier (pc) zetten. Ik las ook maar weinig succesvehalen helaas. En zelfs de lk in het ziekenhuis zei, ooh maar na een borstverkleining lukt het toch niet hoor.... eeehm nou ja zeg.. dat motiveerde me alleen maar meer
Dat jouw ervaring maar een positief voorbeeld mag zijn voor vele anderen die een borstverkleining hebben gehad!